Dat doe ik sowieso.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef Fer het volgende:
Gewoon rustig warm rijden en goed onderhouden.
Ook bij normaal rijgedrag? Dus de motor rustig op temperatuur laten komen en niet harder dan maximum snelheid rijden? Ik heb namelijk nergens het gevoel dat de motor te kort komt of ergens moeite mee heeft. Ik hoor hem ook bijna niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:49 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ja want ze worden overbelast.
Een auto van 1200 kilo waar prima een 1600 cc motor of groter in kan zodat je de motor niet overbelast om normaal met het verkeer mee te komen.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:50 schreef hebikweer het volgende:
[..]
Ook bij normaal rijgedrag? Dus de motor rustig op temperatuur laten komen en niet harder dan maximum snelheid rijden? Ik heb namelijk nergens het gevoel dat de motor te kort komt of ergens moeite mee heeft. Ik hoor hem ook bijna niet.
Vraag me af of hoge toeren het probleem zijn (los van echt misbruik).quote:Op maandag 25 februari 2019 10:04 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Een auto van 1200 kilo waar prima een 1600 cc motor of groter in kan zodat je de motor niet overbelast om normaal met het verkeer mee te komen.
Nu met een 900 cc motor met turbo om dezelfde prestaties te leveren.. tja hogere toeren meer druk en extra onderdelen die nogal slijtagegevoelig zijn.
Geweldig blokje, wel serieuze problemen gehad bij voornamelijk de Focus door slechte kwaliteit slangen bij het koelsysteem. Zonder KVS is het snel einde verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:36 schreef oldford het volgende:
In Engeland klagen ze staan en been over de Ford 3 cylinder 1.0L ecoboost.
Maar wel meerdere malen de prijs voor "Best engine of the year" ontvangenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:36 schreef oldford het volgende:
In Engeland klagen ze staan en been over de Ford 3 cylinder 1.0L ecoboost.
2,5 liter 4-pitter, 170 PK, hier.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:16 schreef Hyperdude het volgende:
3 liter 6-pitter, 204 PK, hier.
2011, benzine, 68 PK/liter
Wie haalt er lager?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |