in the sjalalalalalowquote:Op maandag 25 februari 2019 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar was je vannacht? oscars gekijken? ik wel en betje Lady Gaga met Bradleyy Cooper was en Wahnsinnlied
Ja ik dacht wat zingen ze nouquote:
hij is italiener?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef chufi het volgende:
Dat is mij te laat..
Die Fedde is ook een pussie van een Italiaan... hij lust geen knoflook
met zonnebril?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris zit buiten zoals Till zou kijken in de zon
Mwah, zongen beiden alsof ze een drol uitpersten. HNNNNGGGSJALALALALOOWWWWHHHHquote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik dacht wat zingen ze nouLady Gaga was wel super goed
Blind en geīrriteerd?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris zit buiten zoals Till zou kijken in de zon
ik hadde bijna kipvel gekregenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik dacht wat zingen ze nouLady Gaga was wel super goed
man manquote:Op maandag 25 februari 2019 14:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mwah, zongen beiden alsof ze een drol uitpersten. HNNNNGGGSJALALALALOOWWWWHHHH
quote:
quote:
ik snap 'mquote:
ik weest er niet dat ze in Film de Hauptrolle spelen en daar is Germanotta(Gaga) ook ongesminkt te zienquote:
axl rose is daar master inquote:Op maandag 25 februari 2019 14:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mannen zingen vaak zo, vooral in de rock sferen, allemaal persen 😤
Hij speelt wel een enorme bokkenlul in die film dus dat past welquote:Op maandag 25 februari 2019 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Bradley Cooper is een enorme eikel, hij kan voor geen meter acteren ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |