ja maar die moet er wat genommen hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lijkt hij wel een beetje op is een ''dj''
Doet die ook welquote:Op maandag 25 februari 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar die moet er wat genommen hebben
Gefikst voor situatie hier.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:16 schreef Ranah het volgende:
mensen wat heerlijk, de eerste lentedag dat je hier zonder jas buiten kunt zitten, bakje met de buuf doen, stoepje vegen , lekker lullig en kneuterig maar zoooooo genieten
![]()
beterquote:Op maandag 25 februari 2019 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gefikst voor situatie hier.
ja joh, en het is pas februari, dit pakken ze ons ook niet afquote:Op maandag 25 februari 2019 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er komen nog een paar van deze dagen aan. Super!
De beste dagen van het jaar, want geen insect te bekennen.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:34 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja joh, en het is pas februari, dit pakken ze ons ook niet af
Ik heb maar tot het begin vd middag zon op mijn balkon dus het moet eerst nog wat warmer worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
Ik wacht nog of de zon mn balkon bereikt .... als ie dan al niet onder is
Zo beetje wel, het is hier 21 graden in de schaduw.quote:
Ik heb het eerste rondje Zandvoort van het jaar gedaan op de racefiets, echt superquote:Op maandag 25 februari 2019 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo beetje wel, het is hier 21 graden in de schaduw.
Is ie open voor publiek?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het eerste rondje Zandvoort van het jaar gedaan op de racefiets, echt super
Oe, lekker. Ik vraag mij af wanneer ik weer op de fiets kan stappen. Ik wil ook wel weer een racefiets hebben maar ik heb de pech dat ik geen schuurtje of berging heb.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het eerste rondje Zandvoort van het jaar gedaan op de racefiets, echt super
En met de fiets in de treinquote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heen en weer over de boulevard gok ik.
Wist je dat boulevard een Nederlands woord is van oorsprong?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heen en weer over de boulevard gok ik.
Ik laat de mijne voorlopig maar even in de berging staan...quote:Op maandag 25 februari 2019 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oe, lekker. Ik vraag mij af wanneer ik weer op de fiets kan stappen. Ik wil ook wel weer een racefiets hebben maar ik heb de pech dat ik geen schuurtje of berging heb.
Oppassen voor kuilen ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oe, lekker. Ik vraag mij af wanneer ik weer op de fiets kan stappen. Ik wil ook wel weer een racefiets hebben maar ik heb de pech dat ik geen schuurtje of berging heb.
Ik ben om het circuit heen gegaan deze keerquote:
Daar staan ook deze bordenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben om het circuit heen gegaan deze keer
HEb je een vluchtnummer? kan hem zo snel niet vindenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:54 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij kwam er net een JSF over, kolere wat een herrie.
Onder de radar ging ie.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
HEb je een vluchtnummer? kan hem zo snel niet vinden
Ik mis het geluid wel eens van opstijgende straaljagers.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:54 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij kwam er net een JSF over, kolere wat een herrie.
Ah OK vanuit Amsterdam?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben om het circuit heen gegaan deze keer
Rondje NL met dit mooie weer, het was geen F16 die klinken anders.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja dan werkt ie niet.. Misschien dat Sas hem zo hoort
Die zijn ook te langzaam jaquote:Op maandag 25 februari 2019 15:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar staan ook deze borden
[ afbeelding ]
Yup, een beetje een standaard rondje via de Waterleiding - Kennemer duinenquote:
De JSF vliegt nog niet in Nederland.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rondje NL met dit mooie weer, het was geen F16 die klinken anders.
ik heb alleen ochtendzon...ik vind het echt niet warmquote:Op maandag 25 februari 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
Ik wacht nog of de zon mn balkon bereikt .... als ie dan al niet onder is
je kunt het ook van de positieve kant bekijken...het zijn alleen de dames die zuigenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De beste dagen van het jaar, want geen insect te bekennen.Die kleine ettertjes zijn dol op mijn zoete bloed.
Dan was het F16 met versleten motorquote:Op maandag 25 februari 2019 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De JSF vliegt nog niet in Nederland.
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:07 schreef mario390 het volgende:
bij de VULVA Doku veel bla bla maar geen vulva gezien
LoLquote:Op maandag 25 februari 2019 16:07 schreef mario390 het volgende:
bij de VULVA Doku veel bla bla maar geen vulva gezien
Ik heb de verwarming niet aan maar warm is het nietquote:Op maandag 25 februari 2019 16:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb alleen ochtendzon...ik vind het echt niet warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |