quote:Op maandag 25 februari 2019 09:09 schreef Der_Mann het volgende:
nog 2 uur en 51 minuten tot mijn gesprek over mijn vele afwezige uren
jullie mogen hieronder gezellig speculeren over de uitkomst
of niet mag ook
nicequote:Op maandag 25 februari 2019 09:09 schreef -river- het volgende:
[..]
De sfeer in de zaal werkte ook wel mee.
ik gun jou de uitslag die jij graag wiltquote:Op maandag 25 februari 2019 09:09 schreef Der_Mann het volgende:
nog 2 uur en 51 minuten tot mijn gesprek over mijn vele afwezige uren
jullie mogen hieronder gezellig speculeren over de uitkomst
of niet mag ook
Lolquote:Op maandag 25 februari 2019 09:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hadden het uitgerekend, heb maar 190 uur zonder verlof vrijgenomen
kan gebeuren
Ben blij dat er gerechtigheid bestaat op de wereld.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hadden het uitgerekend, heb maar 190 uur zonder verlof vrijgenomen
kan gebeuren
maar ze zitten me opeens allemaal nieuwe werkzaamheden te leren, beetje raar om dat te doen bij iemand die vrijheid krijgtquote:Op maandag 25 februari 2019 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik gun jou de uitslag die jij graag wilt
De hitkrant is geen boek mallerdquote:Op maandag 25 februari 2019 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik lekker mijn boek kunnen lezen in de trein.
Hallo Hans, hoe maakt u het?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat er gerechtigheid bestaat op de wereld.
steun me nouquote:Op maandag 25 februari 2019 09:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat er gerechtigheid bestaat op de wereld.
Is goed Paulien Cornelissequote:Op maandag 25 februari 2019 09:12 schreef Flamarande het volgende:
Vandaag met de caafs naar de kapper
Goed, lekker gefietst van het weekend, de tweede SC is op slot en ons aller Ajax is de winnaar van het weekend. Met jou?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Hans, hoe maakt u het?
Klinkt allemaal goed man.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed, lekker gefietst van het weekend, de tweede SC is op slot en ons aller Ajax is de winnaar van het weekend. Met jou?
Ze willen je niet compleet kansloos ontslaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ze zitten me opeens allemaal nieuwe werkzaamheden te leren, beetje raar om dat te doen bij iemand die vrijheid krijgt
Denk je dat ze hier mee lezen?quote:
is die dicht dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:14 schreef Chia het volgende:
Is die klaagkroeg wel op werkdagen open geweest?
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:15 schreef Flamarande het volgende:
Zou een hand afhakken om nooit meer te hoeven werken
Kan danalleen niet meer mijn vape en wijn tegelijk vasthouden
vape aan je glas vastmaken kan tochquote:Op maandag 25 februari 2019 09:15 schreef Flamarande het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is maar klinkt als een geflipte huisvrouw van viva
Ik hou van jouquote:Op maandag 25 februari 2019 09:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vape aan je glas vastmaken kan toch
Jawel joh. Je hebt toch vingers en een mond?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:15 schreef Flamarande het volgende:
nee juist nietquote:Op maandag 25 februari 2019 09:17 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zegt me niks maar ik heb wel gelijk he
Ik gisteren met vd en mijn puberella.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gekeken met de fam.
de plaatselijke super zal ook de omzet missen van al die frikandelbroodjes die je daar kochtquote:Op maandag 25 februari 2019 09:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ik werk haat was gewoon een act
deed er eentje gewoon altijd onder mijn jasquote:Op maandag 25 februari 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de plaatselijke super zal ook de omzet missen van al die frikandelbroodjes die je daar kocht
ik vond het goedkoop vermaak en eigenlijk alleen goed door het acteren van rami malekquote:Op maandag 25 februari 2019 09:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gisteren met vd en mijn puberella.
Wij vonden het een goede film, vooral mijn dochter was onder de indruk.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vond het goedkoop vermaak en eigenlijk alleen goed door het acteren van rami malek
zat freddie die een rij met jonge jongens 1 voor 1 afbeerde in de film?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vond het goedkoop vermaak en eigenlijk alleen goed door het acteren van rami malek
Je bent in de war met Michael Jackson.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat freddie die een rij met jonge jongens 1 voor 1 afbeerde in de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |