Ik heb het toch ook niet over pickup lines? Ik heb het over het nemen van initiatief voor een date. Vrouwen nemen dat initiatief 9 van de 10 keer niet. Als je het initiatief zelfs na een paar weken of zelfs maanden chatten niet neemt, dan gaat ze ook denken dat je wellicht geen interesse hebt en afhaakt.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik geloof uit ervaring niet dat meiden die bij je passen je op pickup lines uitkiezen. Het is vaak alleen dit soort verkrampt zoeken naar een sleutel in het gesprek dat een handicap meebrengt en waardoor je jezelf slechter opstelt dan je normaal bent.
Daarnaast is 1 van de 5 zijn misschien een gegeven bij one night stands maar in de liefde is het gewoon een wederzijdse gevoelsklik en geen competitie. Jagen heeft verder geen zin, neem gewoon deel aan het leven en dan ontstaat er weleens wat net zoals met een baan.
Dit kan je zeggen als je al wat verder bent en je al best goed weet wat de interesses van elkaar zijn. Dus niet als je net begint of net al een aantal berichten hebt uitgewisseld. Als de berichten pril zijn, dan kan dat bericht overweldigend overkomen. En TS was al aardig onderweg met haar dus dan zou dit wellicht wel kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2019 00:35 schreef Jardis het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.Zolder het volgende:
[..]
Wtf moet ze hier op antwoorden dan?
1.Bedankt, ik ga deze kijken.
2. Mmm. Lijkt mij niet zo leuk
En dan ligt de bal weer bij jou. Wat een plagerijen zeg, waar de TO om vraagt.
(Edit: excuses, quoten gaat lastig. Is dus een quote van Black soldier).
'iPad ja? Ben jij zo'n typisch meisje dat alleen maar Apple spullen koopt?' (tease haar op het feit dat ze in marketingtrucs van Apple trapt)quote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb vaak sterk het idee dat mijn WhatsApp gesprekken met vrouwen uitlopen op een "normaal" gesprek over het dagelijkse leven en bezigheden en dat ik daarin te eentonig ben ik en alleen daarin mee ga.
Denk dat ik meer moet flirten en plagen alleen ben ik daar dus blijkbaar niet heel goed in en ben ik waarschijnlijk gewoon te voorzichtig.
Stel je krijgt van haar kant een appje dat het heerlijk weer was en dat ze de hele dag op haar balkon heeft gezeten in de zon met iPad en Netflix.
Hoe zouden jullie in deze bv meer plagen of flirten?
bij je eerste reactie is de mijne: nou, dit gaat ‘m niet worden. Ik noem dat geen teasen/flirten, ik noem dat irritant betweterig doen. Bij het uitgaan zou ik direct weglopen als iemand dat soort reacties geeftquote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
'iPad ja? Ben jij zo'n typisch meisje dat alleen maar Apple spullen koopt?' (tease haar op het feit dat ze in marketingtrucs van Apple trapt)
'Is dit wat mensen bedoelen met Netflix en chill?'
'Ah, heb je Netflix. Prima, want ik ben op zoek naar mijn droomvrouw die haar account met me wil delen'
Kijk, zo moeilijk is het niet. Ga niet in op de inhoud van wat ze aan het doen is, dit is echt slaapverwekkend. Plagen en flirten is niks anders dan het creeeren van EMOTIE, en het liefst een mix van allerlei emoties.
Ligt eraan hoe je het brengt en hoe de vibe is. Als je het met een lach zegt en een beetje plaagt is het heel anders dan met een strak gezicht. Context is hierin enorm belangrijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij je eerste reactie is de mijne: nou, dit gaat ‘m niet worden. Ik noem dat geen teasen/flirten, ik noem dat irritant betweterig doen. Bij het uitgaan zou ik direct weglopen als iemand dat soort reacties geeft
Het is cringe waardig als dit niet in een gesprek past, of bij jou past als persoon. Authenticiteit is hierbij het belangrijkste.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Wat een cringe-zinnen staan er in dit topic zeg. De tering
Als je het op een forum moet gaan vragen dan is de kans dat het authentiek overkomt 0,0quote:Op maandag 25 februari 2019 11:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het is cringe waardig als dit niet in een gesprek past, of bij jou past als persoon. Authenticiteit is hierbij het belangrijkste.
True.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je het op een forum moet gaan vragen dan is de kans dat het authentiek overkomt 0,0
Ook dat is heel persoonlijk. Ik kan dat prima hebben. En nee ik ben al heeeeeeel lang geen 15 meer.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef Polenbatser het volgende:
Plagen is sowieso cringeworthy, laat maar achterwege, tenzij je 15 bent.
Jij bent altijd bloedserieus?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef Polenbatser het volgende:
Plagen is sowieso cringeworthy, laat maar achterwege, tenzij je 15 bent.
Nee natuurlijk niet, verre van zelfs, maar er zit een hele wereld tussen serieus zijn en plagen. Ik hoor bijvoorbeeld liever gewoon een goede grap en die mag ook best over mij gaan, dat is geen probleem. Het ligt er heel erg aan hoe het gebracht wordt en de app is er naar mijn mening gewoon niet geschikt voor, tenzij je mensen al kent. Denk dat TS er meer aan heeft het gesprek gewoon gaande te houden en haar uit te nodigen voor een date. Niks zo tenenkrommend als iemand die dingen instudeert omdat hij/zij het zelf niet zo goed weet en denkt dat dit wel goed valt. Op de date kan hij dan wel aftasten hoe zij reageert op bijv. plagen.quote:
Dit dus. Ben zelf absoluut geen ster in flirten e.d. maar heb wel een idee wat je in ieder geval niet moet doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Wat een cringe-zinnen staan er in dit topic zeg. De tering
Nee, maar ik kan me amper voorstellen dat mensen een klein beetje plagen niet kunnen waarderen. Als iemand niet kan lachen om zichzelf is dat voor mij wel een teken.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Plagen is voor jou de enige manier om niet bloedserieus te zijn?
Daar ben ik het dus wel mee eens, TS is vooral op zoek naar trucjes om haar aan het lachen te maken.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef Polenbatser het volgende:
Denk dat TS er meer aan heeft het gesprek gewoon gaande te houden en haar uit te nodigen voor een date. Niks zo tenenkrommend als iemand die dingen instudeert omdat hij/zij het zelf niet zo goed weet en denkt dat dit wel goed valt. Op de date kan hij dan wel aftasten hoe zij reageert op bijv. plagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |