Ik app haar ook niet veel, het is gewoon aantal berichtjes per dag. Zie wel hoe het gaat lopen, denk nu nog te vroeg voor een date voorstel.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het volgende:
Ga het flirten niet forceren. Probeer zo natuurlijk mogelijk gesprekken met haar te hebben. En vermijd dit gevaar: hele gesprekken op WhatsApp voeren. Bewaar liever die gesprekken op een date. Maandenlang lullen zorgt ervoor dat haar interesse steeds minder wordt. Ze denkt dan: 'waarom stelt hij geen date voor? Ik toon toch interesse, waarom durft hij die stap niet te zetten?'
Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.
En nu jij.
En als je merkt dat het klikt, stel je een date voor. En dan wel duidelijk: datum, tijd, plaats. Ga niet twijfelachtig zitten doen als je dat voorstelt. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als ze je afwijst ga je verder met je leven.
Dat zou ik helemaal prima vindenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zelf zou ik iets sturen van:
Wat lekker zo in de zon, daar had ik wel bij willen zitten met een biertje. Een wijntje voor mevrouw?
Sorry maar dat is gewoon een rare reactie :’)quote:[b]Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het
Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.
Niet mee eens.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef Zolder het volgende:
[..]
Sorry maar dat is gewoon een rare reactie :’)
Ligt er wel een beetje aan met wat voor type persoon je appt. Bij een willekeurig iemand van tinder zou ik zo'n reactie ook echt raar vinden. Bij iemand waarbij je weet dat die daar ook interesse in heeft zou ik het wel weer normaal vinden.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:37 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Je laat zien wat JIJ leuk vindt en je daar lekker over kan praten. Je laat ook tussen neus en lippen door zien waar je interesse en passie ligt. Daarnaast geef je meteen een prikkel aan haar om daarop te reageren. Zo kan je een gesprek op gang laten komen. In plaats van dat het een standaardgesprek wordt.
Je moet uiteindelijk in zo'n gesprek naar een onderwerp waar beiden interesseren, want dan tik je berichten uit nature en kan je daar gezellig en leuk over praten in plaats van dat je 10 minuten over een bericht hebt moeten nadenken omdat ik op een bepaalde manier met haar MOET appen. Dat moet je juist vermijden.
Het eerste bericht zou ik ook niet zoiets zeggen nee.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan met wat voor type persoon je appt. Bij een willekeurig iemand van tinder zou ik zo'n reactie ook echt raar vinden. Bij iemand waarbij je weet dat die daar ook interesse in heeft zou ik het wel weer normaal vinden.
Jezus wat een kutserie zeg. Dat maatschappelijke gezeur hangt me zo onderhand ook de strot uit. Ik ga weer Roseanne kijken.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het volgende:
En nu jij.
quote:Op zondag 24 februari 2019 23:04 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet iets, vragen of haar ei-pad niet hard is geworden door de zon, zoals jij nu bent door haar
Bij jou zou het wel goed uitpakken merk ikquote:Op zondag 24 februari 2019 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
miss denkt ze wtf wat een creep, of ze kan er om lachen.
Kan alle kanten op
sowquote:Op zondag 24 februari 2019 23:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Bij jou zou het wel goed uitpakken merk ik![]()
Hou van meiden zoals jij
![]()
![]()
Als ze dat denkt kan ze zelf ook gewoon een date voorstellen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het volgende:
Ga het flirten niet forceren. Probeer zo natuurlijk mogelijk gesprekken met haar te hebben. En vermijd dit gevaar: hele gesprekken op WhatsApp voeren. Bewaar liever die gesprekken op een date. Maandenlang lullen zorgt ervoor dat haar interesse steeds minder wordt. Ze denkt dan: 'waarom stelt hij geen date voor? Ik toon toch interesse, waarom durft hij die stap niet te zetten?'
En nu jij.
En als je merkt dat het klikt, stel je een date voor. En dan wel duidelijk: datum, tijd, plaats. Ga niet twijfelachtig zitten doen als je dat voorstelt. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als ze je afwijst ga je verder met je leven.
Dat kan inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dat niet. Jij als man moet het initiatief nemen. Het is makkelijk zeggen dat de vrouw maar een date moet voorstellen. Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet (uit ervaring).quote:Op zondag 24 februari 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ze dat denkt kan ze zelf ook gewoon een date voorstellen.
Ik vind dat hij het juist leuk brengt. Ik vind het ook leuk dat hij maatschappelijke problemen aankaart en ook gevoelige onderwerpen op de hak neemt.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef DeKleineTuinman het volgende:
[..]
Jezus wat een kutserie zeg. Dat maatschappelijke gezeur hangt me zo onderhand ook de strot uit. Ik ga weer Roseanne kijken.
Dan moet ze dat lekker doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:27 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dat niet. Jij als man moet het initiatief nemen. Het is makkelijk zeggen dat de vrouw maar een date moet voorstellen. Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet (uit ervaring).
Want als jij niets voorstelt, dan zijn er nog wel 5 andere mannen die dat wel doen. Voor haar makkelijk kiezen.
Ik geloof uit ervaring niet dat meiden die bij je passen je op pickup lines uitkiezen. Het is vaak alleen dit soort verkrampt zoeken naar een sleutel in het gesprek dat een handicap meebrengt en waardoor je jezelf slechter opstelt dan je normaal bent.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:27 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dat niet. Jij als man moet het initiatief nemen. Het is makkelijk zeggen dat de vrouw maar een date moet voorstellen. Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet (uit ervaring).
Want als jij niets voorstelt, dan zijn er nog wel 5 andere mannen die dat wel doen. Voor haar makkelijk kiezen.
Ik heb het toch ook niet over pickup lines? Ik heb het over het nemen van initiatief voor een date. Vrouwen nemen dat initiatief 9 van de 10 keer niet. Als je het initiatief zelfs na een paar weken of zelfs maanden chatten niet neemt, dan gaat ze ook denken dat je wellicht geen interesse hebt en afhaakt.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik geloof uit ervaring niet dat meiden die bij je passen je op pickup lines uitkiezen. Het is vaak alleen dit soort verkrampt zoeken naar een sleutel in het gesprek dat een handicap meebrengt en waardoor je jezelf slechter opstelt dan je normaal bent.
Daarnaast is 1 van de 5 zijn misschien een gegeven bij one night stands maar in de liefde is het gewoon een wederzijdse gevoelsklik en geen competitie. Jagen heeft verder geen zin, neem gewoon deel aan het leven en dan ontstaat er weleens wat net zoals met een baan.
Dit kan je zeggen als je al wat verder bent en je al best goed weet wat de interesses van elkaar zijn. Dus niet als je net begint of net al een aantal berichten hebt uitgewisseld. Als de berichten pril zijn, dan kan dat bericht overweldigend overkomen. En TS was al aardig onderweg met haar dus dan zou dit wellicht wel kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2019 00:35 schreef Jardis het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.Zolder het volgende:
[..]
Wtf moet ze hier op antwoorden dan?
1.Bedankt, ik ga deze kijken.
2. Mmm. Lijkt mij niet zo leuk
En dan ligt de bal weer bij jou. Wat een plagerijen zeg, waar de TO om vraagt.
(Edit: excuses, quoten gaat lastig. Is dus een quote van Black soldier).
'iPad ja? Ben jij zo'n typisch meisje dat alleen maar Apple spullen koopt?' (tease haar op het feit dat ze in marketingtrucs van Apple trapt)quote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb vaak sterk het idee dat mijn WhatsApp gesprekken met vrouwen uitlopen op een "normaal" gesprek over het dagelijkse leven en bezigheden en dat ik daarin te eentonig ben ik en alleen daarin mee ga.
Denk dat ik meer moet flirten en plagen alleen ben ik daar dus blijkbaar niet heel goed in en ben ik waarschijnlijk gewoon te voorzichtig.
Stel je krijgt van haar kant een appje dat het heerlijk weer was en dat ze de hele dag op haar balkon heeft gezeten in de zon met iPad en Netflix.
Hoe zouden jullie in deze bv meer plagen of flirten?
bij je eerste reactie is de mijne: nou, dit gaat ‘m niet worden. Ik noem dat geen teasen/flirten, ik noem dat irritant betweterig doen. Bij het uitgaan zou ik direct weglopen als iemand dat soort reacties geeftquote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
'iPad ja? Ben jij zo'n typisch meisje dat alleen maar Apple spullen koopt?' (tease haar op het feit dat ze in marketingtrucs van Apple trapt)
'Is dit wat mensen bedoelen met Netflix en chill?'
'Ah, heb je Netflix. Prima, want ik ben op zoek naar mijn droomvrouw die haar account met me wil delen'
Kijk, zo moeilijk is het niet. Ga niet in op de inhoud van wat ze aan het doen is, dit is echt slaapverwekkend. Plagen en flirten is niks anders dan het creeeren van EMOTIE, en het liefst een mix van allerlei emoties.
Ligt eraan hoe je het brengt en hoe de vibe is. Als je het met een lach zegt en een beetje plaagt is het heel anders dan met een strak gezicht. Context is hierin enorm belangrijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij je eerste reactie is de mijne: nou, dit gaat ‘m niet worden. Ik noem dat geen teasen/flirten, ik noem dat irritant betweterig doen. Bij het uitgaan zou ik direct weglopen als iemand dat soort reacties geeft
Het is cringe waardig als dit niet in een gesprek past, of bij jou past als persoon. Authenticiteit is hierbij het belangrijkste.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Wat een cringe-zinnen staan er in dit topic zeg. De tering
Als je het op een forum moet gaan vragen dan is de kans dat het authentiek overkomt 0,0quote:Op maandag 25 februari 2019 11:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het is cringe waardig als dit niet in een gesprek past, of bij jou past als persoon. Authenticiteit is hierbij het belangrijkste.
True.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je het op een forum moet gaan vragen dan is de kans dat het authentiek overkomt 0,0
Ook dat is heel persoonlijk. Ik kan dat prima hebben. En nee ik ben al heeeeeeel lang geen 15 meer.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef Polenbatser het volgende:
Plagen is sowieso cringeworthy, laat maar achterwege, tenzij je 15 bent.
Jij bent altijd bloedserieus?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef Polenbatser het volgende:
Plagen is sowieso cringeworthy, laat maar achterwege, tenzij je 15 bent.
Nee natuurlijk niet, verre van zelfs, maar er zit een hele wereld tussen serieus zijn en plagen. Ik hoor bijvoorbeeld liever gewoon een goede grap en die mag ook best over mij gaan, dat is geen probleem. Het ligt er heel erg aan hoe het gebracht wordt en de app is er naar mijn mening gewoon niet geschikt voor, tenzij je mensen al kent. Denk dat TS er meer aan heeft het gesprek gewoon gaande te houden en haar uit te nodigen voor een date. Niks zo tenenkrommend als iemand die dingen instudeert omdat hij/zij het zelf niet zo goed weet en denkt dat dit wel goed valt. Op de date kan hij dan wel aftasten hoe zij reageert op bijv. plagen.quote:
Dit dus. Ben zelf absoluut geen ster in flirten e.d. maar heb wel een idee wat je in ieder geval niet moet doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Wat een cringe-zinnen staan er in dit topic zeg. De tering
Nee, maar ik kan me amper voorstellen dat mensen een klein beetje plagen niet kunnen waarderen. Als iemand niet kan lachen om zichzelf is dat voor mij wel een teken.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Plagen is voor jou de enige manier om niet bloedserieus te zijn?
Daar ben ik het dus wel mee eens, TS is vooral op zoek naar trucjes om haar aan het lachen te maken.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef Polenbatser het volgende:
Denk dat TS er meer aan heeft het gesprek gewoon gaande te houden en haar uit te nodigen voor een date. Niks zo tenenkrommend als iemand die dingen instudeert omdat hij/zij het zelf niet zo goed weet en denkt dat dit wel goed valt. Op de date kan hij dan wel aftasten hoe zij reageert op bijv. plagen.
amenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef SugeLucky het volgende:
Je hebt haar op whatsapp, waar wacht je op. Vraag of ze wat wil gaan drinken en het liefst zsm zodat je van dat gare appen af bent.
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef SugeLucky het volgende:
Je hebt haar op whatsapp, waar wacht je op. Vraag of ze wat wil gaan drinken en het liefst zsm zodat je van dat gare appen af bent.
Dat dus. Ik bedoel, het is perfect terrasjesweer, stel vooral voor dat ze van d'r balkon af komt en van het mooie weer gebruik maakt om met jou ergens koffie te gaan doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef SugeLucky het volgende:
Niet veel vrouwen zitten te wachten op eindeloos appen met een onbekende die maar geen date voorstelt.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
De reden van dit topic is idd zoals door iemand eerder beschreven om meer "out of the box" denken. Ik merk dat ik iets fout doe in mijn manier van appen omdat de laatste tijd alle gesprekken die ik via Tinder heb of via WhatsApp met nummers die ik gekregen heb na een aantal dagen toch dood bloeden, en de ander geen reactie meer geeft.
Dus het is meer een advies topic dan dat ik de zinnen direct kopieer in mijn lopende gesprekken.
Ik snap hem wel, want ik denk dat zelfs al zou hij een date voorstellen, dat de vrouwen dit nog afwijzen. Puur omdat het gesprek niet leuk genoeg is.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:52 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Niet veel vrouwen zitten te wachten op eindeloos appen met een onbekende die maar geen date voorstelt.
Even een vraag TS: Wat vind jij zelf een leuk gesprek om met een meid te hebben?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
De reden van dit topic is idd zoals door iemand eerder beschreven om meer "out of the box" denken. Ik merk dat ik iets fout doe in mijn manier van appen omdat de laatste tijd alle gesprekken die ik via Tinder heb of via WhatsApp met nummers die ik gekregen heb na een aantal dagen toch dood bloeden, en de ander geen reactie meer geeft.
Dus het is meer een advies topic dan dat ik de zinnen direct kopieer in mijn lopende gesprekken.
Als je van je tinder match een telefoonnummer krijgt, is dat omdat er interesse is in meer dan chatten alleen lijkt me zo..quote:Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, want ik denk dat zelfs al zou hij een date voorstellen, dat de vrouwen dit nog afwijzen. Puur omdat het gesprek niet leuk genoeg is.
Je kunt altijd iets voorstellen, niet onbelangrijk, maar je moet iemand ook even warm maken daarvoor.
Dat wil nog niet zeggen dat ze met je uit wil. Echter ben ik het wel met je eens dat TS geen dagen moet wachten met uitvragen. Alleen kan ik me voorstellen dat hij niet het gevoel heeft dat ze ja gaat zeggen op een dergelijke vraag, puur omdat het gesprek (lees: hij) te saai is.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je van je tinder match een telefoonnummer krijgt, is dat omdat er interesse is in meer dan chatten alleen lijkt me zo..
Als ze nu geen ja zegt, gaat ze dat over een paar weken ook niet zeggen. Ik denk dat je kansen alleen maar dalen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:51 schreef DaggerOne het volgende:
Alleen kan ik me voorstellen dat hij niet het gevoel heeft dat ze ja gaat zeggen op een dergelijke vraag, puur omdat het gesprek (lees: hij) te saai is.
Klopt, en daarom moet hij ook beter leren flirten. Dan gaat het vanzelf. TS heeft dan wel haar nummer, maar ze gaat niet mee, of hij krijgt een halfbakken ja wat eigenlijk een nee is.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:56 schreef SugeLucky het volgende:
Als ze nu geen ja zegt, gaat ze dat over een paar weken ook niet zeggen. Ik denk dat je kansen alleen maar dalen.
Nogmaals ik ben op dit moment met niemand aan het appen waarmee ik een date wil, het is puur omdat ik zelf denk dat ik iets fout doe en wil ik dus mezelf veranderen waardoor het beter gaat verlopen dan in het verleden.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:59 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt, en daarom moet hij ook beter leren flirten. Dan gaat het vanzelf. TS heeft dan wel haar nummer, maar ze gaat niet mee, of hij krijgt een halfbakken ja wat eigenlijk een nee is.
Overigens vraag ik ze ook snel uit na het vragen van een nummer, omdat door het eerdere gesprek een meid al enthousiast is om me te zien. Maar dat bereikt TS duidelijk niet.
Ja klopt, maar beantwoord mijn eerdere vraag.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben op dit moment met niemand aan het appen waarmee ik een date wil, het is puur omdat ik zelf denk dat ik iets fout doe en wil ik dus mezelf veranderen waardoor het beter gaat verlopen dan in het verleden.
Ligt natuurlijk aan de situatie, heb je iemand in het echt gesproken en ga je daarna appen, of via Tinder en elkaar dus nooit gezien.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:18 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja klopt, maar beantwoord mijn eerdere vraag.
Wat versta jij onder een leuk gesprek met een meid? Wanneer heb jij lol?
Hmm ja, sommige mensen zijn nou eenmaal saai en andere niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de situatie, heb je iemand in het echt gesproken en ga je daarna appen, of via Tinder en elkaar dus nooit gezien.
Maar over het algemeen gewoon een gesprek wat niet overkomt als een interview waarin je elkaar standaard vragen stelt maar waarin een beetje humor en spanning zit maar elkaar ook een beetje leert kennen.
Je benoemt twee zaken:quote:Op maandag 25 februari 2019 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
Maar over het algemeen gewoon een gesprek wat niet overkomt als een interview waarin je elkaar standaard vragen stelt maar waarin een beetje humor en spanning zit maar elkaar ook een beetje leert kennen.
Ik snap je heel goed. Gewoon normale gesprekken voeren moeten leuk worden. Wat je ook niet wilt hebben is de hele tijd een saai gesprek en dan ineens een grapje, 'flirt', plagerij. Want dan is het wat ongemakkelijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
Bedankt, binnenkort Tinder maar eens installeren en kijken of het werktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 01:04 schreef Jardis het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed. Gewoon normale gesprekken voeren moeten leuk worden. Wat je ook niet wilt hebben is de hele tijd een saai gesprek en dan ineens een grapje, 'flirt', plagerij. Want dan is het wat ongemakkelijk.
De kunst aan jou is dus om dat vanaf het begin te doen. Niet eerst een diepte interview doen over iemand werk met hele serieuze vragen, want dan is het al te laat om te grappen over haar werk.
Gewoon vanaf moment 1. Als iemand op het kantoor werkt kan je 2 dingen zeggen over de tijden:
1. Welke werktijden heb je?
2. Oh, jij sluit lekker aan achterin de file omdat je niet zo vroeg je bed uit wilt?
Zijn dezelfde vragen maar net anders. Tuurlijk moet je niet nonstop dit doen, maar wel zo vaak dat het normaal blijft.
Als je eenmaal in zo'n spiraal zit kom je er lastig uit. Zowel als een serieuze (wat niet handig is) als een humoristische manier.
Maar het belangrijkste is wel dat je bij je zelf blijft. Ik heb bijvoorbeeld ook echt een hekel aan file's. Maar als jij dat niet hebt kan jij over spotify in de auto hebben of over de airo, over haar uitslapen. Zolang het maar niets is 'wat zijn je werktijden?'.
En op het antwoord gewoon 'haha' typen voor je zin als het kan.
Dit laatste is zeker niet nodig. Sterker nog, het komt eerder vrouwelijk en giechelig over. Dat is niet wat je wil overbrengen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 01:04 schreef Jardis het volgende:
En op het antwoord gewoon 'haha' typen voor je zin als het kan.
Ik vind een haha her en der best kunnen hoor. Je moet er alleen geen hihi van maken. Dat is giechelig.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef DaggerOne het volgende:
Dit laatste is zeker niet nodig. Sterker nog, het komt eerder vrouwelijk en giechelig over. Dat is niet wat je wil overbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |