abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185222498
Heb vaak sterk het idee dat mijn WhatsApp gesprekken met vrouwen uitlopen op een "normaal" gesprek over het dagelijkse leven en bezigheden en dat ik daarin te eentonig ben ik en alleen daarin mee ga.

Denk dat ik meer moet flirten en plagen alleen ben ik daar dus blijkbaar niet heel goed in en ben ik waarschijnlijk gewoon te voorzichtig.

Stel je krijgt van haar kant een appje dat het heerlijk weer was en dat ze de hele dag op haar balkon heeft gezeten in de zon met iPad en Netflix.

Hoe zouden jullie in deze bv meer plagen of flirten?
pi_185222785
Ga het flirten niet forceren. Probeer zo natuurlijk mogelijk gesprekken met haar te hebben. En vermijd dit gevaar: hele gesprekken op WhatsApp voeren. Bewaar liever die gesprekken op een date. Maandenlang lullen zorgt ervoor dat haar interesse steeds minder wordt. Ze denkt dan: 'waarom stelt hij geen date voor? Ik toon toch interesse, waarom durft hij die stap niet te zetten?'

Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.

En nu jij.

En als je merkt dat het klikt, stel je een date voor. En dan wel duidelijk: datum, tijd, plaats. Ga niet twijfelachtig zitten doen als je dat voorstelt. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als ze je afwijst ga je verder met je leven.
  Spellchecker zondag 24 februari 2019 @ 21:20:04 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185223254
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het volgende:
Ga het flirten niet forceren. Probeer zo natuurlijk mogelijk gesprekken met haar te hebben. En vermijd dit gevaar: hele gesprekken op WhatsApp voeren. Bewaar liever die gesprekken op een date. Maandenlang lullen zorgt ervoor dat haar interesse steeds minder wordt. Ze denkt dan: 'waarom stelt hij geen date voor? Ik toon toch interesse, waarom durft hij die stap niet te zetten?'

Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.

En nu jij.

En als je merkt dat het klikt, stel je een date voor. En dan wel duidelijk: datum, tijd, plaats. Ga niet twijfelachtig zitten doen als je dat voorstelt. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als ze je afwijst ga je verder met je leven.
Ik app haar ook niet veel, het is gewoon aantal berichtjes per dag. Zie wel hoe het gaat lopen, denk nu nog te vroeg voor een date voorstel.

Zelf zou ik iets sturen van:

Wat lekker zo in de zon, daar had ik wel bij willen zitten met een biertje. Een wijntje voor mevrouw?
  Spellchecker zondag 24 februari 2019 @ 21:32:22 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185223340
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef Dirkos1987 het volgende:

Zelf zou ik iets sturen van:

Wat lekker zo in de zon, daar had ik wel bij willen zitten met een biertje. Een wijntje voor mevrouw?
Dat zou ik helemaal prima vinden ^O^
pi_185224680
quote:
0s.gif [b]Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef black-soldier het

Sorry maar dat is gewoon een rare reactie :’)
pi_185224903
"Op balkon? Netflix is toch veel chiller, samen naakt in bed, jeweettochhh"
pi_185225096
Je moet niet te raar overkomen, maar ook niet te saai. Dat is een delicate balans die per vrouw verschillend is en die je maar gewoon aan moet voelen. Doorgaans is het wel zo dat je best wat kan zeggen als de vrouw in kwestie je leuk vindt, maar dat is dus alleen als je niet raar/weird overkomt.

Wat betreft je zin zijn er duizenden verschillende reacties die ook maar afhankelijk zijn van waar je heen wil met het gesprek.
pi_185225119
Eigenlijk gaat het spontane er wel af als je zo over overanalyserend een reactie geeft waar heel lang over nagedacht is wat de perfecte reactie is.

Je moet beetje kunnen polsen en niet te serieus worden (ligt eraan hoe het gesprek loopt natuurlijk). Een leuk gesprek voeren over ditjes en datjes wat zij dus ook doet. Geen saai gesprek moet het worden iig maar beetje flirten grapjes maken en het playful houden denk ik is het beste en gewoon jezelf zijn. Niet te ver gaan :P maar ik denk gewoon dat je moet zeggen wat je gevoel zegt eigenlijk.

Op wat je zegt in de op zou dan bijv. zeggen '' had ik wel bij willen zitten bij jou '' zoiets :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_185225159
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef Zolder het volgende:

[..]

Sorry maar dat is gewoon een rare reactie :’)
Niet mee eens.

Je laat zien wat JIJ leuk vindt en je daar lekker over kan praten. Je laat ook tussen neus en lippen door zien waar je interesse en passie ligt. Daarnaast geef je meteen een prikkel aan haar om daarop te reageren. Zo kan je een gesprek op gang laten komen. In plaats van dat het een standaardgesprek wordt.

Je moet uiteindelijk in zo'n gesprek naar een onderwerp waar beiden interesseren, want dan tik je berichten uit nature en kan je daar gezellig en leuk over praten in plaats van dat je 10 minuten over een bericht hebt moeten nadenken omdat ik op een bepaalde manier met haar MOET appen. Dat moet je juist vermijden.
pi_185225219
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 22:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niet mee eens.

Je laat zien wat JIJ leuk vindt en je daar lekker over kan praten. Je laat ook tussen neus en lippen door zien waar je interesse en passie ligt. Daarnaast geef je meteen een prikkel aan haar om daarop te reageren. Zo kan je een gesprek op gang laten komen. In plaats van dat het een standaardgesprek wordt.

Je moet uiteindelijk in zo'n gesprek naar een onderwerp waar beiden interesseren, want dan tik je berichten uit nature en kan je daar gezellig en leuk over praten in plaats van dat je 10 minuten over een bericht hebt moeten nadenken omdat ik op een bepaalde manier met haar MOET appen. Dat moet je juist vermijden.
Ligt er wel een beetje aan met wat voor type persoon je appt. Bij een willekeurig iemand van tinder zou ik zo'n reactie ook echt raar vinden. Bij iemand waarbij je weet dat die daar ook interesse in heeft zou ik het wel weer normaal vinden.
pi_185225252
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 22:40 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan met wat voor type persoon je appt. Bij een willekeurig iemand van tinder zou ik zo'n reactie ook echt raar vinden. Bij iemand waarbij je weet dat die daar ook interesse in heeft zou ik het wel weer normaal vinden.
Het eerste bericht zou ik ook niet zoiets zeggen nee.

Dit is meer voor als je al wat verder bent in het appen. TS was al wat verder in het appen dus dan kan het wel.

Maar ik ben met je eens. De eerste paar berichten zou ik ook niet zoiets sturen. Maar als je al wat langer aan het appen bent dan zou het wel kunnen.
pi_185225336
quote:

En nu jij.
Jezus wat een kutserie zeg. Dat maatschappelijke gezeur hangt me zo onderhand ook de strot uit. Ik ga weer Roseanne kijken.
pi_185225399
Maar je weet zelf, te voorzichtig zijn help jezelf niet mee dus je zal toch moet durven om er soort van meer uit te halen dan hoe het nu is toch. Niks mis met voorzichtigheid maar in begin is de intentie gewoon een leuk gesprek en miss wel andere leuke dingen die kunnen gebeuren en dan moet je er niet van uitgaan dat het gelijk helemaal verkeerd gaat (het kan verkeerd gaan maar dat is met alles). Wees content met wie je bent je weet wat je wil en ga daar gewoon voor. :P Heb vertrouwen in jezelf.
pi_185225711
Zou eigenlijk zelf gewoon vragen welke serie etc. Als je gewoon leuk met elkaar kan praten of appen komt er uiteindelijk toch wel wat uit. Als je perse wil plagen/flirten dan.. heb eigenlijk zelf geen goed antwoord terwijl ik die wel probeer te verzinnen. Misschien iets met de zon ofzo, of met de ipad maar dan een eipad ofzo met een ei. Gewoon iets goeds verzinnen en dan sturen.
pi_185225735
Ik weet iets, vragen of haar ei-pad niet hard is geworden door de zon, zoals jij nu bent door haar
pi_185225825
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:04 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet iets, vragen of haar ei-pad niet hard is geworden door de zon, zoals jij nu bent door haar
_O-

miss denkt ze wtf wat een creep, of ze kan er om lachen.

Kan alle kanten op :s)
pi_185226015
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

_O-

miss denkt ze wtf wat een creep, of ze kan er om lachen.

Kan alle kanten op :s)
Bij jou zou het wel goed uitpakken merk ik :P ;) Hou van meiden zoals jij ~O> :9 O+
pi_185226024
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:21 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Bij jou zou het wel goed uitpakken merk ik :P ;) Hou van meiden zoals jij ~O> :9 O+
sow :D

direct
  zondag 24 februari 2019 @ 23:23:10 #20
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_185226053
quote:

En nu jij.

Als ze dat denkt kan ze zelf ook gewoon een date voorstellen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185226124
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Als ze dat denkt kan ze zelf ook gewoon een date voorstellen.
Dat kan inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dat niet. Jij als man moet het initiatief nemen. Het is makkelijk zeggen dat de vrouw maar een date moet voorstellen. Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet (uit ervaring).

Want als jij niets voorstelt, dan zijn er nog wel 5 andere mannen die dat wel doen. Voor haar makkelijk kiezen.
pi_185226174
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 22:45 schreef DeKleineTuinman het volgende:

[..]

Jezus wat een kutserie zeg. Dat maatschappelijke gezeur hangt me zo onderhand ook de strot uit. Ik ga weer Roseanne kijken.
Ik vind dat hij het juist leuk brengt. Ik vind het ook leuk dat hij maatschappelijke problemen aankaart en ook gevoelige onderwerpen op de hak neemt.

Maar goed, interesses verschillen ;)
  zondag 24 februari 2019 @ 23:32:18 #23
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_185226193
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. Maar de meeste vrouwen doen dat niet. Jij als man moet het initiatief nemen. Het is makkelijk zeggen dat de vrouw maar een date moet voorstellen. Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet (uit ervaring).

Want als jij niets voorstelt, dan zijn er nog wel 5 andere mannen die dat wel doen. Voor haar makkelijk kiezen.
Dan moet ze dat lekker doen.
Op 't randje en erover.
pi_185226275
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dan moet ze dat lekker doen.
^O^
pi_185226410
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik geloof uit ervaring niet dat meiden die bij je passen je op pickup lines uitkiezen. Het is vaak alleen dit soort verkrampt zoeken naar een sleutel in het gesprek dat een handicap meebrengt en waardoor je jezelf slechter opstelt dan je normaal bent.

Daarnaast is 1 van de 5 zijn misschien een gegeven bij one night stands maar in de liefde is het gewoon een wederzijdse gevoelsklik en geen competitie. Jagen heeft verder geen zin, neem gewoon deel aan het leven en dan ontstaat er weleens wat net zoals met een baan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 24-02-2019 23:59:23 ]
pi_185226903
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik geloof uit ervaring niet dat meiden die bij je passen je op pickup lines uitkiezen. Het is vaak alleen dit soort verkrampt zoeken naar een sleutel in het gesprek dat een handicap meebrengt en waardoor je jezelf slechter opstelt dan je normaal bent.

Daarnaast is 1 van de 5 zijn misschien een gegeven bij one night stands maar in de liefde is het gewoon een wederzijdse gevoelsklik en geen competitie. Jagen heeft verder geen zin, neem gewoon deel aan het leven en dan ontstaat er weleens wat net zoals met een baan.
Ik heb het toch ook niet over pickup lines? Ik heb het over het nemen van initiatief voor een date. Vrouwen nemen dat initiatief 9 van de 10 keer niet. Als je het initiatief zelfs na een paar weken of zelfs maanden chatten niet neemt, dan gaat ze ook denken dat je wellicht geen interesse hebt en afhaakt.

Maar ik ben met je eens dat er een wederzijdse klik moet zijn. Maar dat weet je pas écht als je op date bent geweest. Ik ben daarom ook geen grote fan van het maandenlange chatten.

Met 'jagen' bedoel ik interesse tonen, vragen stellen, humoristisch zijn etc. Daarmee bedoel ik niet het willen forceren van een gesprek of whatever. Een leven en hobby's hebben zijn daarentegen een plus. Daarnaast versta ik onder 'jagen' de wil hebben om jezelf te willen verbeteren. In het datingcircuit maar ook daarbuiten. Hoe succesvoller en leuker je leven is, hoe aantrekkelijk je voor vrouwen wordt.
pi_185227056
Praat iig over dingen die je echt gemeend interesseren. Ik had laatst een vrouw die vond alles wat ik deed ‘wel leuk’. Vreselijk irritant was dat.

Gewoon zeggen wat je vind en soms net de grens opzoeken. ‘Foto!’ ‘Goed insmeren he’ ‘jij kijkt dus lekker een film terwijl ik werk’.

Ben er ook niet goed in, en de eerste keren is dat best spannend ‘heb ik dat gestuurd?’ Denk je dan.

Maar na 10x interesseert je het antwoord amper. dat is mijn ervaring iig.

Eigenlijk iets afstoten van je ‘pas maar op dat je niet verbrand daar zo hoog’.
Of naar je toe trekken ‘oef, zit je daar alleen?’.

Zo saai zou ik het vinden als je zegt: wat kijk je? En daarna zegt, oh leuk.

Als je denkt ‘kan ik dit wel sturen?’ Dan is het eigenlijk goed.
pi_185227127
[quote]1s.gif Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.Zolder het volgende:

[..]

Wtf moet ze hier op antwoorden dan?

1.Bedankt, ik ga deze kijken.
2. Mmm. Lijkt mij niet zo leuk

En dan ligt de bal weer bij jou. Wat een plagerijen zeg, waar de TO om vraagt.

(Edit: excuses, quoten gaat lastig. Is dus een quote van Black soldier).
pi_185227305
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 00:35 schreef Jardis het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef Ik zou zo antwoorden: 'leuk! Welke serie heb jij gekeken op NetFlix? Ik heb de afgelopen tijd alle afleveringen van Dave Chappelle gezien. Hij is zo ontzettend goed. Hij gaat in op maatschappelijke en sociale issues en kan dat echt leuk brengen. Een aanrader!'.Zolder het volgende:

[..]

Wtf moet ze hier op antwoorden dan?

1.Bedankt, ik ga deze kijken.
2. Mmm. Lijkt mij niet zo leuk

En dan ligt de bal weer bij jou. Wat een plagerijen zeg, waar de TO om vraagt.

(Edit: excuses, quoten gaat lastig. Is dus een quote van Black soldier).
Dit kan je zeggen als je al wat verder bent en je al best goed weet wat de interesses van elkaar zijn. Dus niet als je net begint of net al een aantal berichten hebt uitgewisseld. Als de berichten pril zijn, dan kan dat bericht overweldigend overkomen. En TS was al aardig onderweg met haar dus dan zou dit wellicht wel kunnen.

Met jouw beredenering kan je op alle opmerkingen wel afvragen hoe ze daarop zou moeten reageren.
pi_185228197
Leuk... Neuken?

Werkt altijd.
pi_185229813
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb vaak sterk het idee dat mijn WhatsApp gesprekken met vrouwen uitlopen op een "normaal" gesprek over het dagelijkse leven en bezigheden en dat ik daarin te eentonig ben ik en alleen daarin mee ga.

Denk dat ik meer moet flirten en plagen alleen ben ik daar dus blijkbaar niet heel goed in en ben ik waarschijnlijk gewoon te voorzichtig.

Stel je krijgt van haar kant een appje dat het heerlijk weer was en dat ze de hele dag op haar balkon heeft gezeten in de zon met iPad en Netflix.

Hoe zouden jullie in deze bv meer plagen of flirten?
'iPad ja? Ben jij zo'n typisch meisje dat alleen maar Apple spullen koopt?' (tease haar op het feit dat ze in marketingtrucs van Apple trapt)

'Is dit wat mensen bedoelen met Netflix en chill?'

'Ah, heb je Netflix. Prima, want ik ben op zoek naar mijn droomvrouw die haar account met me wil delen'

Kijk, zo moeilijk is het niet. Ga niet in op de inhoud van wat ze aan het doen is, dit is echt slaapverwekkend. Plagen en flirten is niks anders dan het creeeren van EMOTIE, en het liefst een mix van allerlei emoties.

[ Bericht 12% gewijzigd door DaggerOne op 25-02-2019 09:55:54 ]
pi_185229985
Ga het flirten inderdaad niet forceren. Maar praat meer op een vibe die jij leuk vindt. Zo vind ik het op een natuurlijke manier leuk om vrouwen te plagen, en heb ik schijt aan hoe ze erop reageert. Zo ben ik in het echt ook.

Juist dan 'werkt' het. Als je gaat forceren niet, want dan ruikt ze dat het eigenlijk niet bij je past. Wat je altijd kan doen om het gesprek spannender te maken is door gewoon eerlijk te zijn over iets dat je opvalt aan haar.
pi_185230149
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

'iPad ja? Ben jij zo'n typisch meisje dat alleen maar Apple spullen koopt?' (tease haar op het feit dat ze in marketingtrucs van Apple trapt)

'Is dit wat mensen bedoelen met Netflix en chill?'

'Ah, heb je Netflix. Prima, want ik ben op zoek naar mijn droomvrouw die haar account met me wil delen'

Kijk, zo moeilijk is het niet. Ga niet in op de inhoud van wat ze aan het doen is, dit is echt slaapverwekkend. Plagen en flirten is niks anders dan het creeeren van EMOTIE, en het liefst een mix van allerlei emoties.
bij je eerste reactie is de mijne: nou, dit gaat ‘m niet worden. Ik noem dat geen teasen/flirten, ik noem dat irritant betweterig doen. Bij het uitgaan zou ik direct weglopen als iemand dat soort reacties geeft
pi_185230254
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

bij je eerste reactie is de mijne: nou, dit gaat ‘m niet worden. Ik noem dat geen teasen/flirten, ik noem dat irritant betweterig doen. Bij het uitgaan zou ik direct weglopen als iemand dat soort reacties geeft
Ligt eraan hoe je het brengt en hoe de vibe is. Als je het met een lach zegt en een beetje plaagt is het heel anders dan met een strak gezicht. Context is hierin enorm belangrijk.

Maar dat is het hele idee. Ik zeg wat ik leuk vind om te zeggen (op een plagerige, vrolijke manier), en als iemand daar dan niet in mee kan gaan en meteen serieus is haak ik zelf ook af. Ik hoef namelijk niet iemand die zichzelf enorm serieus neemt. Het idee van deze zinnen is ook niet om vrouwen te entertainen, maar meer om zelf ook een leuk gesprek te hebben en uit te vinden of jullie beiden dezelfde vibe en zelfspot hebben.

Uiteraard kan ik er ook tegen als dat soort dingen terug worden gezegd over mij. Sterker nog, ik HOOP dat ze me terug plaagt. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 25-02-2019 10:14:54 ]
pi_185231970
De manier waarop is minstens zo belangrijk. Je hebt altijd een stemmetje in je hoofd als iemand een berichtje.

Soms zeggen 2 dames het zelfde, maar leest de een half depri weg en de ander heel vrolijk.

Begin het berichtje met wat leuks dat ze heeft gezegd, en zeg ‘haha’ en een stomme smillie.
Dan blijf je dien vipe houden in je berichten.

Als je begint met wat negatiefs is het ombuigen lastig.
  maandag 25 februari 2019 @ 11:53:02 #36
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185232609
Wat een cringe-zinnen staan er in dit topic zeg. De tering :')
pi_185232691
Het belangrijkste is dat wat je zegt, bij jou moet passen. Dus ga niet zomaar wat roepen.

Ben je een serieus gesprek aan het houden en probeer je het krampachtig om te toveren in een flirterig gesprek, dan gaat het sowieso fout. Begin je echter al plagerig, kun je dit vaak doorzetten en is het ook normaal dat je dit doet.
pi_185232729
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Het is cringe waardig als dit niet in een gesprek past, of bij jou past als persoon. Authenticiteit is hierbij het belangrijkste.
  maandag 25 februari 2019 @ 11:59:16 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185232766
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:58 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het is cringe waardig als dit niet in een gesprek past, of bij jou past als persoon. Authenticiteit is hierbij het belangrijkste.
Als je het op een forum moet gaan vragen dan is de kans dat het authentiek overkomt 0,0 :')
pi_185232780
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als je het op een forum moet gaan vragen dan is de kans dat het authentiek overkomt 0,0 :')
True.

Het gevaar is dat TS die zinnen letterlijk overneemt en in zn gesprek plakt. :')
pi_185233067
Plagen is sowieso cringeworthy, laat maar achterwege, tenzij je 15 bent. Humor wordt meestal wel gewaardeerd, maar blijf bij jezelf en ga geen grappen maken omdat anderen zeggen dat ze zo hilarisch zijn.

Ts moet niet zo onzeker doen, als zij zegt dat ze op het balkon netflix zit te kijken kan je daar genoeg reacties op geven,dus als je daar al advies van anderen bij nodig hebt staat het er niet zo geweldig voor.
  maandag 25 februari 2019 @ 12:28:31 #42
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185233263
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef Polenbatser het volgende:
Plagen is sowieso cringeworthy, laat maar achterwege, tenzij je 15 bent.
Ook dat is heel persoonlijk. Ik kan dat prima hebben. En nee ik ben al heeeeeeel lang geen 15 meer.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185233596
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef Polenbatser het volgende:
Plagen is sowieso cringeworthy, laat maar achterwege, tenzij je 15 bent.
Jij bent altijd bloedserieus?
pi_185233797
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:50 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Plagen is voor jou de enige manier om niet bloedserieus te zijn?
pi_185233832
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:50 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, verre van zelfs, maar er zit een hele wereld tussen serieus zijn en plagen. Ik hoor bijvoorbeeld liever gewoon een goede grap en die mag ook best over mij gaan, dat is geen probleem. Het ligt er heel erg aan hoe het gebracht wordt en de app is er naar mijn mening gewoon niet geschikt voor, tenzij je mensen al kent. Denk dat TS er meer aan heeft het gesprek gewoon gaande te houden en haar uit te nodigen voor een date. Niks zo tenenkrommend als iemand die dingen instudeert omdat hij/zij het zelf niet zo goed weet en denkt dat dit wel goed valt. Op de date kan hij dan wel aftasten hoe zij reageert op bijv. plagen.
  maandag 25 februari 2019 @ 13:13:15 #46
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_185233967
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Dit dus. Ben zelf absoluut geen ster in flirten e.d. maar heb wel een idee wat je in ieder geval niet moet doen.
Op 't randje en erover.
pi_185234233
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Chia het volgende:

[..]

Plagen is voor jou de enige manier om niet bloedserieus te zijn?
Nee, maar ik kan me amper voorstellen dat mensen een klein beetje plagen niet kunnen waarderen. Als iemand niet kan lachen om zichzelf is dat voor mij wel een teken.

Moet het natuurlijk wel goed zijn uitgevoerd en niet geforceerd 'om het gesprek gaande te houden', daar ben ik het mee eens.
pi_185234250
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:04 schreef Polenbatser het volgende:
Denk dat TS er meer aan heeft het gesprek gewoon gaande te houden en haar uit te nodigen voor een date. Niks zo tenenkrommend als iemand die dingen instudeert omdat hij/zij het zelf niet zo goed weet en denkt dat dit wel goed valt. Op de date kan hij dan wel aftasten hoe zij reageert op bijv. plagen.
Daar ben ik het dus wel mee eens, TS is vooral op zoek naar trucjes om haar aan het lachen te maken.

Maar er zit een verschil tussen dit gedrag en oprecht het leuk vinden om iemand een beetje te plagen/uit te dagen. Ik doe dit zelf altijd bij vrouwen, puur omdat ik het leuk vind. Het is een goede manier van flirten, immers meisjes plagen kusjes vragen. Het leidt ook altijd tot een leuker gesprek dan dat je het hebt over triviale dingen zoals hoe je dag was etc.

Ook op WhatsApp kan dit prima. Des te beter kun je er dan in het echt een beetje op doorgaan, wat alleen maar voor een leukere sfeer zorgt (mits je het niet inzet als 'trucje').
pi_185234416
Je leert op de basisschool toch ook hoe je een brief moet schrijven (nu een mailtje?). En later hoe je een sollicitatie gesprek in gaat etc.. Sommige zijn hier van nature heel goed en en sommige moet hier extra lessen in krijgen.

Terecht toch dat TS er een topic aan wijdt. Je moet echt niet knippen en plakken, maar je brein een beetje triggeren om 'out of the box' te denken als iemand het over netflix heeft is wel handig.

Soms kan het ook gewoon heel leuk zijn je hele leven te delen met een random chick via internet. Maar raakt dat in een sleur en is een grappige/plagerige/flirterige reactie wel handig. Als je dat nog nooit gedaan hebt kan je best om tips vragen lijkt mij.

Op een gegeven moment heb je het zo vaak gedaan en gaat het bijna vanzelf en komt het niet (meer) gemaakt over.

Zelfspot is trouwens ook vaak een goede. Ook niet forceren natuurlijk. Maar als je het over wandklimmen hebt, 'ik kletter zo naar beneden'. Ik zeg maar zo wat.
  maandag 25 februari 2019 @ 14:05:18 #50
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185235249
Je hebt haar op whatsapp, waar wacht je op. Vraag of ze wat wil gaan drinken en het liefst zsm zodat je van dat gare appen af bent.
pi_185235539
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef SugeLucky het volgende:
Je hebt haar op whatsapp, waar wacht je op. Vraag of ze wat wil gaan drinken en het liefst zsm zodat je van dat gare appen af bent.
amen
pi_185236272
quote:
:Y
pi_185237548
quote:
Dat dus. Ik bedoel, het is perfect terrasjesweer, stel vooral voor dat ze van d'r balkon af komt en van het mooie weer gebruik maakt om met jou ergens koffie te gaan doen. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185241348
De reden van dit topic is idd zoals door iemand eerder beschreven om meer "out of the box" denken. Ik merk dat ik iets fout doe in mijn manier van appen omdat de laatste tijd alle gesprekken die ik via Tinder heb of via WhatsApp met nummers die ik gekregen heb na een aantal dagen toch dood bloeden, en de ander geen reactie meer geeft.

Dus het is meer een advies topic dan dat ik de zinnen direct kopieer in mijn lopende gesprekken.
  maandag 25 februari 2019 @ 20:52:55 #55
406944 SugeLucky
pi_185242526
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
De reden van dit topic is idd zoals door iemand eerder beschreven om meer "out of the box" denken. Ik merk dat ik iets fout doe in mijn manier van appen omdat de laatste tijd alle gesprekken die ik via Tinder heb of via WhatsApp met nummers die ik gekregen heb na een aantal dagen toch dood bloeden, en de ander geen reactie meer geeft.

Dus het is meer een advies topic dan dat ik de zinnen direct kopieer in mijn lopende gesprekken.
Niet veel vrouwen zitten te wachten op eindeloos appen met een onbekende die maar geen date voorstelt.
pi_185243509
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:52 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Niet veel vrouwen zitten te wachten op eindeloos appen met een onbekende die maar geen date voorstelt.
Ik snap hem wel, want ik denk dat zelfs al zou hij een date voorstellen, dat de vrouwen dit nog afwijzen. Puur omdat het gesprek niet leuk genoeg is.

Je kunt altijd iets voorstellen, niet onbelangrijk, maar je moet iemand ook even warm maken daarvoor.
pi_185243537
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef Dirkos1987 het volgende:

Even een vraag TS: Wat vind jij zelf een leuk gesprek om met een meid te hebben?

Betrek het dan niet op haar, nee wat vind jij leuk.
  maandag 25 februari 2019 @ 21:41:25 #58
406944 SugeLucky
pi_185243625
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik snap hem wel, want ik denk dat zelfs al zou hij een date voorstellen, dat de vrouwen dit nog afwijzen. Puur omdat het gesprek niet leuk genoeg is.

Je kunt altijd iets voorstellen, niet onbelangrijk, maar je moet iemand ook even warm maken daarvoor.
Als je van je tinder match een telefoonnummer krijgt, is dat omdat er interesse is in meer dan chatten alleen lijkt me zo..
pi_185243892
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als je van je tinder match een telefoonnummer krijgt, is dat omdat er interesse is in meer dan chatten alleen lijkt me zo..
Dat wil nog niet zeggen dat ze met je uit wil. Echter ben ik het wel met je eens dat TS geen dagen moet wachten met uitvragen. Alleen kan ik me voorstellen dat hij niet het gevoel heeft dat ze ja gaat zeggen op een dergelijke vraag, puur omdat het gesprek (lees: hij) te saai is.

Als het gesprek leuk genoeg is gaat dit uitvragen vanzelf, dus hij is er wel bij gebaat om beter te leren flirten.
  maandag 25 februari 2019 @ 21:56:17 #60
406944 SugeLucky
pi_185244005
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:51 schreef DaggerOne het volgende:
Alleen kan ik me voorstellen dat hij niet het gevoel heeft dat ze ja gaat zeggen op een dergelijke vraag, puur omdat het gesprek (lees: hij) te saai is.
Als ze nu geen ja zegt, gaat ze dat over een paar weken ook niet zeggen. Ik denk dat je kansen alleen maar dalen.

Ik vraag eigenlijk altijd na 1 a 2 dagen na het matchen om een date, als het app contact leuk is dan natuurlijk. Dat werkt prima.

De enige reden om langer te wachten is omdat je het te druk hebt om te daten of er niet zeker van bent of je wel met diegene wil daten.
pi_185244083
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:56 schreef SugeLucky het volgende:
Als ze nu geen ja zegt, gaat ze dat over een paar weken ook niet zeggen. Ik denk dat je kansen alleen maar dalen.
Klopt, en daarom moet hij ook beter leren flirten. Dan gaat het vanzelf. TS heeft dan wel haar nummer, maar ze gaat niet mee, of hij krijgt een halfbakken ja wat eigenlijk een nee is.

Overigens vraag ik ze ook snel uit na het vragen van een nummer, omdat door het eerdere gesprek een meid al enthousiast is om me te zien. Maar dat bereikt TS duidelijk niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door DaggerOne op 25-02-2019 22:04:34 ]
pi_185244342
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:59 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Klopt, en daarom moet hij ook beter leren flirten. Dan gaat het vanzelf. TS heeft dan wel haar nummer, maar ze gaat niet mee, of hij krijgt een halfbakken ja wat eigenlijk een nee is.

Overigens vraag ik ze ook snel uit na het vragen van een nummer, omdat door het eerdere gesprek een meid al enthousiast is om me te zien. Maar dat bereikt TS duidelijk niet.
Nogmaals ik ben op dit moment met niemand aan het appen waarmee ik een date wil, het is puur omdat ik zelf denk dat ik iets fout doe en wil ik dus mezelf veranderen waardoor het beter gaat verlopen dan in het verleden.
pi_185244497
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:10 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Nogmaals ik ben op dit moment met niemand aan het appen waarmee ik een date wil, het is puur omdat ik zelf denk dat ik iets fout doe en wil ik dus mezelf veranderen waardoor het beter gaat verlopen dan in het verleden.
Ja klopt, maar beantwoord mijn eerdere vraag.

Wat versta jij onder een leuk gesprek met een meid? Wanneer heb jij lol?
pi_185244509
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 21:20 schreef maily het volgende:
:D
pi_185244608
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja klopt, maar beantwoord mijn eerdere vraag.

Wat versta jij onder een leuk gesprek met een meid? Wanneer heb jij lol?
Ligt natuurlijk aan de situatie, heb je iemand in het echt gesproken en ga je daarna appen, of via Tinder en elkaar dus nooit gezien.

Maar over het algemeen gewoon een gesprek wat niet overkomt als een interview waarin je elkaar standaard vragen stelt maar waarin een beetje humor en spanning zit maar elkaar ook een beetje leert kennen.
  maandag 25 februari 2019 @ 22:34:54 #66
406944 SugeLucky
pi_185244815
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan de situatie, heb je iemand in het echt gesproken en ga je daarna appen, of via Tinder en elkaar dus nooit gezien.

Maar over het algemeen gewoon een gesprek wat niet overkomt als een interview waarin je elkaar standaard vragen stelt maar waarin een beetje humor en spanning zit maar elkaar ook een beetje leert kennen.

Hmm ja, sommige mensen zijn nou eenmaal saai en andere niet.

Je kan het vast wel oefenen maar op een date en wellicht meerdere dates met dezelfde persoon daarna, ga je toch een keer door de mand vallen dan?
Het is niet zo dat je alleen grappig en flirterig moet zijn in het begin en dat je er daarna mee kan stoppen.
pi_185244836
quote:
Je benoemt twee zaken:

1. een interview waarin je standaard vragen stelt
2. een gesprek met humor en spanning

Het verschil tussen deze twee is dat de eerste geen emotie bevat maar de tweede wel. Focus je daarom in je gesprekken op het creëren van emotie. Dat wil niet zeggen dat je geforceerd raar moet doen, maar je kan het vaak al makkelijk ombuigen, bijvoorbeeld door statements te maken.

In plaats van te vragen: 'Wat zijn je hobbies?' maak je een statement: 'je lijkt me echt een type dat van shoppen houdt. Volgens mij koop jij zo een hele winkelstraat leeg'.

Niet eens een goed voorbeeld, maar je begrijpt ongetwijfeld de strekking. Zo maak je het haar ook makkelijk om te reageren. Maar onthoud vooral dat je meer emotie moet opzoeken in plaats van het uitwisselen van droge feiten.
pi_185245235
Geen woorden maar daden
pi_185247076
quote:
Ik snap je heel goed. Gewoon normale gesprekken voeren moeten leuk worden. Wat je ook niet wilt hebben is de hele tijd een saai gesprek en dan ineens een grapje, 'flirt', plagerij. Want dan is het wat ongemakkelijk.

De kunst aan jou is dus om dat vanaf het begin te doen. Niet eerst een diepte interview doen over iemand werk met hele serieuze vragen, want dan is het al te laat om te grappen over haar werk.

Gewoon vanaf moment 1. Als iemand op het kantoor werkt kan je 2 dingen zeggen over de tijden:
1. Welke werktijden heb je?
2. Oh, jij sluit lekker aan achterin de file omdat je niet zo vroeg je bed uit wilt :)?

Zijn dezelfde vragen maar net anders. Tuurlijk moet je niet nonstop dit doen, maar wel zo vaak dat het normaal blijft.

Als je eenmaal in zo'n spiraal zit kom je er lastig uit. Zowel als een serieuze (wat niet handig is) als een humoristische manier.

Maar het belangrijkste is wel dat je bij je zelf blijft. Ik heb bijvoorbeeld ook echt een hekel aan file's. Maar als jij dat niet hebt kan jij over spotify in de auto hebben of over de airo, over haar uitslapen. Zolang het maar niets is 'wat zijn je werktijden?'.

En op het antwoord gewoon 'haha' typen voor je zin als het kan.
pi_185247657
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 01:04 schreef Jardis het volgende:

[..]

Ik snap je heel goed. Gewoon normale gesprekken voeren moeten leuk worden. Wat je ook niet wilt hebben is de hele tijd een saai gesprek en dan ineens een grapje, 'flirt', plagerij. Want dan is het wat ongemakkelijk.

De kunst aan jou is dus om dat vanaf het begin te doen. Niet eerst een diepte interview doen over iemand werk met hele serieuze vragen, want dan is het al te laat om te grappen over haar werk.

Gewoon vanaf moment 1. Als iemand op het kantoor werkt kan je 2 dingen zeggen over de tijden:
1. Welke werktijden heb je?
2. Oh, jij sluit lekker aan achterin de file omdat je niet zo vroeg je bed uit wilt :)?

Zijn dezelfde vragen maar net anders. Tuurlijk moet je niet nonstop dit doen, maar wel zo vaak dat het normaal blijft.

Als je eenmaal in zo'n spiraal zit kom je er lastig uit. Zowel als een serieuze (wat niet handig is) als een humoristische manier.

Maar het belangrijkste is wel dat je bij je zelf blijft. Ik heb bijvoorbeeld ook echt een hekel aan file's. Maar als jij dat niet hebt kan jij over spotify in de auto hebben of over de airo, over haar uitslapen. Zolang het maar niets is 'wat zijn je werktijden?'.

Bedankt, binnenkort Tinder maar eens installeren en kijken of het werkt ;)
pi_185249416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 01:04 schreef Jardis het volgende:

Dit laatste is zeker niet nodig. Sterker nog, het komt eerder vrouwelijk en giechelig over. Dat is niet wat je wil overbrengen.

Beeld je eens een heel stoere, mannelijke man in. Denk je dat die overal hahah's achter typt?

Je wilt humor en plagerijtjes laten zien, maar aan de andere kant ook niet haar clown worden.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:40:18 #72
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185249548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef DaggerOne het volgende:
Dit laatste is zeker niet nodig. Sterker nog, het komt eerder vrouwelijk en giechelig over. Dat is niet wat je wil overbrengen.

Ik vind een haha her en der best kunnen hoor. Je moet er alleen geen hihi van maken. Dat is giechelig.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')