Welke biertjes heb je besteld?quote:
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Jose nog 30 jaar commentaar geeft.
Ik voel me nu een leek.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 2 stouts 1 van to ol en die andere weet ik eigenlijk niet.
Like en RT.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Wel grafaccentquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Like en RT.
Zijn stemgeluid klinkt me als muziek in de oren.
Eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:17 schreef Slobeend het volgende:
klopt, leuk duo samenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eens.
Maar het gouden koppel Jeroen (die na UAE direct weer doorgaat met de Omloop) en Karsten staat sinds vorig jaar met stip op 2 na Michel/Renaat-José.
Vooral als hij Rénaat roept.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Like en RT.
Zijn stemgeluid klinkt me als muziek in de oren.
Ik ben nog steeds niet zo’n fan van Jeroen. Karsten is de beste co-commentator na José.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eens.
Maar het gouden koppel Jeroen (die na UAE direct weer doorgaat met de Omloop) en Karsten staat sinds vorig jaar met stip op 2 na Michel/Renaat-José.
Lekker man, beetje proeven.quote:
Pedrero is ook niet echt een man voor dit werk. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Eus had echt de fles aan zijn mond toen hij besloot Bananito en Sepulveda naar de Omloop te sturen, dat kan toch niet anders.
Renaat zit in Polen bij het WK baanwielrennen dus nu zit natte wind Ruben van Gucht op de motor.quote:
Kutzooiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renaat zit in Polen bij het WK baanwielrennen dus nu zit natte wind Ruben van Gucht op de motor.
Het EKquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit jaar wil ik meer wedstrijden bekijken.
Meestal beperk ik me tot de voorjaarklassiekers, de Tour en het EK/WK
Maar wil meer zien
Is het De EK dan, dat klinkt toch ook nietquote:
Een vloeibare snicker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn bier ruikt naar een vloeibare snicker weet niet of ik hier blij van ga worden
Ik vind het gewoon een overbodige wedstrijd eigenlijk, zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het De EK dan, dat klinkt toch ook niet
Gewoon alles kijken tot de giro dan zomerstop en dan weer genot rond het WKquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar wil meer zien
Tijdrit + wegwedstrijd en M&V. Ofwel meerdere kampioenschappen ofwel De EK wielrennenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het De EK dan, dat klinkt toch ook niet
Yorkshire wordt genot.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon alles kijken tot de giro dan zomerstop en dan weer genot rond het WK
Kijk op NPO dan als je niet tevreden bent over Wuyts en Josequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Het heeft toch een goede 15 minuten geduurd tot Boonen werd genoemd. Heeft iemand al bingo?
Je lijkt me ook geen persoon voor bordspelletjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Daar heb je een Frans-Italiaanse komediequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk op NPO dan als je niet tevreden bent over Wuyts en Jose
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk op NPO dan als je niet tevreden bent over Wuyts en Jose
Zeg het hem koffieplanter!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ziedendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat hij weer boos is en na afloop ongeacht het resultaat samen met Niké een middelvinger opsteekt naar de haters.quote:
wanneer nieuwe puzzel maatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Gladde steentjes zijn in zijn voordeel, maar vrees een beetje dat het tijdperk Boom zijn langste tijd heeft gehad.quote:
Dan kijk je vaker. Niemand houdt je tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar wil meer zien
Maar dat vind ik helemaal niet interessant.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds die van kerst maken.
@:El-Stinho ik heb een 1000 stukjes puzzle over darts.
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:34 schreef wimderon het volgende:
Funfact: Van Hoecke hoefde alleen nog zijn krabbel te zetten onder een nieuw contract bij Jumbo, toen Van Avermaet hem vroeg.
@:Rellende_Rotscholier
Oh.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat vind ik helemaal niet interessant.
Voor de sfeer moet je bij Snushoorn zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Als Lindeman mag blijven kan je ook net zo goed dronken Gijs een contract aanbieden. De sfeer binnen de ploeg is ook belangrijk.
Ik verspil mijn tijd nog liever met kansloos op een wit papiertje tekenen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.
Is wel mooie puzzel hoor. Is er zo 1 dan moet je ook de haaienvin en sinterklaas zoeken.
Rustig Rustig het was maar een garpquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je paar stompen op je neus of wat?
@wimderon , je kans!twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:35:49Gezocht: lift naar Gent vanuit Ninove na finish mannenkoers #DTV reageer retweet
Als het Floortje Mackaij was, had ik nu meteen de auto gepakt. Die is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:39 schreef franklop het volgende:
@:wimderon , je kans!twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:35:49Gezocht: lift naar Gent vanuit Ninove na finish mannenkoers #DTV reageer retweet
Ik ga naar tilburgquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie doet morgen carnaval ?
Keiharde regen dus ik ga denk ik niet mee lekker KBK kijken.
Carnavalquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie doet morgen carnaval ?
Keiharde regen dus ik ga denk ik niet mee lekker KBK kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |