Kutzooiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renaat zit in Polen bij het WK baanwielrennen dus nu zit natte wind Ruben van Gucht op de motor.
Het EKquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit jaar wil ik meer wedstrijden bekijken.
Meestal beperk ik me tot de voorjaarklassiekers, de Tour en het EK/WK
Maar wil meer zien
Is het De EK dan, dat klinkt toch ook nietquote:
Een vloeibare snicker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn bier ruikt naar een vloeibare snicker weet niet of ik hier blij van ga worden
Ik vind het gewoon een overbodige wedstrijd eigenlijk, zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het De EK dan, dat klinkt toch ook niet
Gewoon alles kijken tot de giro dan zomerstop en dan weer genot rond het WKquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit jaar wil ik meer wedstrijden bekijken.
Meestal beperk ik me tot de voorjaarklassiekers, de Tour en het EK/WK
Maar wil meer zien
Tijdrit + wegwedstrijd en M&V. Ofwel meerdere kampioenschappen ofwel De EK wielrennenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het De EK dan, dat klinkt toch ook niet
Yorkshire wordt genot.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon alles kijken tot de giro dan zomerstop en dan weer genot rond het WK
Kijk op NPO dan als je niet tevreden bent over Wuyts en Josequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Het heeft toch een goede 15 minuten geduurd tot Boonen werd genoemd. Heeft iemand al bingo?
Je lijkt me ook geen persoon voor bordspelletjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Daar heb je een Frans-Italiaanse komediequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk op NPO dan als je niet tevreden bent over Wuyts en Jose
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk op NPO dan als je niet tevreden bent over Wuyts en Jose
Zeg het hem koffieplanter!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ziedendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat hij weer boos is en na afloop ongeacht het resultaat samen met Niké een middelvinger opsteekt naar de haters.quote:
wanneer nieuwe puzzel maatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |