ZEKER OMDAT AJAX VERLOREN HEEFTquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij lacht ook om kindjes met afgeblazen ledematen toch
Die doet het even niet meerquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
beste moffenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan vieren we de omgekomen moffen.
Soms is mijn geheugen er ineens weer bij.quote:
Tot volgende week vriendquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey fysioquote:Op zondag 24 februari 2019 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lijkt mee te vallen. Zal de midweekse missen, volgend weekend er weer bij zijn.
Is gewoon een vraag, wist het niet zeker meer.quote:
Die laatste zinquote:Op zondag 24 februari 2019 19:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Morgen weer werken. Denk dat ik ga fietsen. Kom ik morgenvroeg bij de fietsenstalling aan, wat denk je, zit mijn weekend erop!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh man wat ben ik toch een topvent
Als het moet dan maar permanent trouwensquote:
Het gaat hem vooral om de inhoud van de verpakking.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag, wist het niet zeker meer.
Jaja, nu weten we het wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1-1, ze speelden met een man minder en kwamen toch voor te staan
Hij vroeg eromquote:Op zondag 24 februari 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel.
Hoezo mafkees, jij blijft hierquote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het moet dan maar permanent trouwens
weet je hoe de Rotterdamse denker jou zou noemenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1-1, ze speelden met een man minder en kwamen toch voor te staan
Nee.quote:
ik zie het.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste grap van de dag. Zie je het naatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |