Valt reuze mee hoor. Alleen op die dag dat Franny's ouders er waren.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:24 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Nou ik heb de afgelopen tijd alleen maar tt over Tim voorbij zien komen.Iedereen heeft het wel over hem!
stoer rowanquote:Op zondag 24 februari 2019 17:25 schreef rowan634 het volgende:
ik had tim in zn gezicht gespuugd als ik daar was
TFOE!
TFOEquote:
Niet waar.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt wel mee, Jessie was bezig voor Jessie.
Dat is waar. Maar daar zou ik nou niet bepaald trots over kunnen zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 17:24 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Nou ik heb de afgelopen tijd alleen maar tt over Tim voorbij zien komen.Iedereen heeft het wel over hem!
Dus .....quote:Op zondag 24 februari 2019 17:25 schreef rowan634 het volgende:
TFOE!
Als ik daar een cap van had kunnen maken.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:25 schreef rowan634 het volgende:
TFOE!
Maar ze had geen weerwoord op zijn argumenten die meer hout sneden dan zomaar in het wilde weg roepen 'ga je ook nog eens wat doen'....quote:Op zondag 24 februari 2019 17:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, Hiske spreekt Jessie eindelijk eens aan, sorry voor de slechte audio .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie, ga je nog wat doen - 24 februari 2019.
x72yyad
Jessie is altijd bezig met Jessie en nog erger heeft het over Jessie en zit vol van Jessiequote:Op zondag 24 februari 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt wel mee, Jessie was bezig voor Jessie.
oh wat heerlijkquote:Op zondag 24 februari 2019 17:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim: Jens is gewoon een goede gast.
Is Jens ook maar die heeft Tim door en doorquote:Op zondag 24 februari 2019 17:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim: Jens is gewoon een goede gast.
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
oh wat heerlijkhij tuint er met open ogen in
Is wel wat tokkie gedrag imoquote:Op zondag 24 februari 2019 17:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als ik daar een cap van had kunnen maken.![]()
Dat moet toch wel? Zo dom komt hij op mij niet over. Maar dat bonden met dat vreselijke groepje van de laatste twee dagen bevalt me niets.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Is Jens ook maar die heeft Tim door en door
Dat doet hij niet zonder redenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet toch wel? Zo dom komt hij op mij niet over. Maar dat bonden met dat vreselijke groepje van de laatste twee dagen bevalt me niets.
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
oh wat heerlijkhij tuint er met open ogen in
Was je ook bij de Intertoysquote:Op zondag 24 februari 2019 17:25 schreef rowan634 het volgende:
TFOE!
gelukkig schrijven wij altijd de waarheidquote:Op zondag 24 februari 2019 17:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mylene zegt dat mensen op internet veel schrijven en dat ze dat met korreltje zout moeten nemen
Ja dat doet hij goed, maar eerlijk, hij spoort niet helemaal.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:28 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat Jens graag aan genomen wordt in het uitgaansleven.......of hij nu echt leuk is of niet hij toont goed....prettige stem lief koppie en doet het goed achter de bar.
Ok ik heb nog nooit naar iemand gespuugd. Ok niet online.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee tokkies die slijmen met de utopiaantjes mee
quote:
Het is gewoon niet waar. Hij vertelde zelf wat hij had gedaan. Afgewassen voor de bakkerij, geldbakken klaargemaakt, prijslijsten gemaakt en gelamineerd.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie is altijd bezig met Jessie en nog erger heeft het over Jessie en zit vol van Jessie
Dat hemdquote:Op zondag 24 februari 2019 17:30 schreef rowan634 het volgende:
tim wiebelt er weer op los
[ afbeelding ]
Ja lekker met hun utopia bemoeienquote:Op zondag 24 februari 2019 17:30 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Als bezoeker gewoon zeggen
Hoi, dus jij bent Tim?
Klote dat die familie van Fran je totaal niet vertrouwd, dat je dat huwelijk alleen maar gebruikt om in Utopia te kunnen blijven en om haar te bezitten
Dan weglopen
Leuke afterparty als hij dan wat drank achter zijn kiezen heeft
Hij vertelde het Mylène al gisteravond. En ook vanmorgen aan Jessie. Hij heeft Jessie ook verteld dat hij er wel het 'ijs in de diepvries' voor heeft moeten op offerenquote:
Hij was gisterenavond ook de eerste die de marktmensen ging helpen met kramen opbouwen. Jessie is de hele dag door met van alles en nog wat bezig.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar. Hij vertelde zelf wat hij had gedaan. Afgewassen voor de bakkerij, geldbakken klaargemaakt, prijslijsten gemaakt en gelamineerd.
Omdat je een hekel aan iemand hebt, kan diegene nog steeds best iets goed doen.
Of mailen voor een trui met een tekst die niet kanquote:Op zondag 24 februari 2019 17:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja lekker met hun utopia bemoeien![]()
![]()
Heb ik een hekel aan iemand?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar. Hij vertelde zelf wat hij had gedaan. Afgewassen voor de bakkerij, geldbakken klaargemaakt, prijslijsten gemaakt en gelamineerd.
Omdat je een hekel aan iemand hebt, kan diegene nog steeds best iets goed doen.
Stoerquote:Op zondag 24 februari 2019 17:30 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Als bezoeker gewoon zeggen
Hoi, dus jij bent Tim?
Klote dat die familie van Fran je totaal niet vertrouwd, dat je dat huwelijk alleen maar gebruikt om in Utopia te kunnen blijven en om haar te bezitten
Dan weglopen
Leuke afterparty als hij dan wat drank achter zijn kiezen heeft
Net zoals aanvragen voor petjes versturenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja lekker met hun utopia bemoeien![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij vertelde het Mylène al gisteravond. En ook vanmorgen aan Jessie. Hij heeft Jessie ook verteld dat hij er wel het 'ijs in de diepvries' voor heeft moeten op offeren
Oh het was een petjequote:Op zondag 24 februari 2019 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zoals aanvragen voor petjes versturen
Mylene is ook geen COSser.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gelukkig schrijven wij altijd de waarheid
Nonsens. Of je hem nou mag of niet, hij werkt best wel redelijk door.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie is overal maar heel even zogenaamd aan werk. Jessie praat veel maar werken nee hoor
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Jens en Mylene het nieuwe love koppel gok ik
zo zie ik hem dus niet .. al moet ik zeggen die paar minuten is al meer als een merel hiske of cris dat dan weer welquote:Op zondag 24 februari 2019 17:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Nonsens. Of je hem nou mag of niet, hij werkt best wel redelijk door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |