*Hontquote:Op zondag 24 februari 2019 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen die daar gewoon hun hond aan het uitlaten zijn
Dat tuig uit A'dam moet je niet in je stadion willen, tenminste... Bij Feyenoord & wss ook bij ADO. Zorgt alleen maar voor rellen & schade aan je stadion & gras.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo ben je tien jaar verder en is de mooiste wedstrijd van het jaar verpest.
ADO heeft geen gras.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat tuig uit A'dam moet je niet in je stadion willen, tenminste... Bij Feyenoord & wss ook bij ADO. Zorgt alleen maar voor rellen & schade aan je stadion & gras.
Diequote:Op zondag 24 februari 2019 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch netjes, voor een protest die om 12.15 zou beginnen. Ze kunnen zo al direct weer in de bus terug.
Wat een gejankquote:Op zondag 24 februari 2019 13:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat tuig uit A'dam moet je niet in je stadion willen, tenminste... Bij Feyenoord & wss ook bij ADO. Zorgt alleen maar voor rellen & schade aan je stadion & gras.
als het normaal kan prima, maar blijkbaar kan het bij veel wedstrijden niet.quote:
Prachtig inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:15 schreef Caland het volgende:
Verslaggever: Ado supporter? Nee Feyenoord. Moet je niet naar Eindhoven? Nee ik mag effe niet
Tuurlijk moet het normaal kunnen gaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het normaal kan prima, maar blijkbaar kan het bij veel wedstrijden niet.
Vooropgesteld dat ik het te idioot voor woorden vind dat het niet kan.
13:14quote:Op zondag 24 februari 2019 13:15 schreef Caland het volgende:
Verslaggever: Ado supporter? Nee Feyenoord. Moet je niet naar Eindhoven? Nee ik mag effe niet
Dit kan wel weer eens een dikke 10-0 worden.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een belachelijk slechte achterhoede van Feyenoord.
Er lopen een supporter.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
13:14
Omroep West Omroep West
Er lopen ook een Feyenoordsupporter rond die waarschijnlijk een stadionverbod heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |