Drankquote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er op dit moment helemaal niet gestolen
Kijkt lekker enthousiastquote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
Populaire klotus kan het publiek niet van zich afslaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is een jankerd ......![]()
[ afbeelding ]
Franny troost Tim deel 1 - 23 februari 2019.
x72xpnk
[ afbeelding ]
Franny troost Tim deel 2 - 23 februari 2019.
x72xyrz
Echt slim is het ook niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij de luifel, een kleurhoekje of iets...maar dat liep niet echt
die had taarten en een soort cronuts...die laatste wilde ze de stroopwafelman nog laten verkopen buiten uto, maar daar verder nooit meer wat van gehoord. Geen idee of ze nog meer dingen had.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat verkocht ook alweer Linda in haar kraam....
Merel en Gerrit nemen 50 euro aan. Staan achter merchandise kraam en krijgen waarschijnlijk gewoon geld voor een artikel wat verkocht word en er word hier meteen gezegd dat ze dat stelen.quote:
Ze vervloekt de mensen die daar lopen. Ze had er helemaal geen zin en had zin om ze te trappen.quote:
de afghaanse flapjes van madiquote:
ja en ze hebben eens een keer wat speeltoestellen bij dat eerste weiveldje gehadquote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij de luifel, een kleurhoekje of iets...maar dat liep niet echt
Taart was voor een ziek/jarig kindje bedoeld.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die vuile hufter van een Ruud met Ivan dacht ik ....
die bestond nietquote:Op zondag 24 februari 2019 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Taart was voor een ziek/jarig kindje bedoeld.
Als ik iets koop in een winkel en ik betaal zeg ik ook altijd dat ze stelenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Merel en Gerrit nemen 50 euro aan. Staan achter merchandise kraam en krijgen waarschijnlijk gewoon geld voor een artikel wat verkocht word en er word hier meteen gezegd dat ze dat stelen.
Waren dat niet die kleine cakejes, naam vergeten.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat verkocht ook alweer Linda in haar kraam....
Heb ik niet meegekregen idd...quote:Op zondag 24 februari 2019 13:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Merel en Gerrit nemen 50 euro aan. Staan achter merchandise kraam en krijgen waarschijnlijk gewoon geld voor een artikel wat verkocht word en er word hier meteen gezegd dat ze dat stelen.
En maar bekken trekkenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
Populaire klotus kan het publiek niet van zich afslaan![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof dat haast iedereen wel aangegeven heeft helemaal geen zin te hebben in deze markt.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vervloekt de mensen die daar lopen. Ze had er helemaal geen zin en had zin om ze te trappen.
nee hoor verhuurt de bank om bij de bar te zetten voor 50 euro en merel sprak af met gerrit. dat ze het verdelen. 25 euro extra zakgeld sus stelenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
nou ja soms heb ik dat gevoel wel heurquote:Op zondag 24 februari 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik iets koop in een winkel en ik betaal zeg ik ook altijd dat ze stelen![]()
Ze heeft nu wel een echte rijende kraam buiten iets van koffie met........quote:Op zondag 24 februari 2019 13:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
die had taarten en een soort cronuts...die laatste wilde ze de stroopwafelman nog laten verkopen buiten uto, maar daar verder nooit meer wat van gehoord. Geen idee of ze nog meer dingen had.
stelen vd groep dus voor het verhuren vd bank ze zeiden ieder 25 euro zakgeld we houden t zelfquote:Op zondag 24 februari 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik iets koop in een winkel en ik betaal zeg ik ook altijd dat ze stelen![]()
Ik reageer op iets wat iemand hier schreef over het wegstoppen van geld voor verhuur bank bij de bar.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er op dit moment helemaal niet gestolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |