Mimi is Tim die huilen moet...………….…...quote:Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef Elounda2019 het volgende:
Doos waarop je een deksel doet. Reeeeeeee die vind je in het wouddddddddd
Gina bakte uienbroodjes of zo altijd voor de markt...hele nacht ervoor besteedde ze eraan. Koekjes is nieuw en dat ze brood door deweek kunnen halen ook. maar ik verwacht niet dat dat lang duurt. Adriaan is het ineens zat, net als met die insectenhotels, dat liep goed en ineens stopte hij er mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb in Uto 2 volgens mij nog niks origineels gezien
O ja. Wacht. Het zelf broden en taarten en koekjes bakken. Dat was niet in Uto 1
Alleen die aggetjescake en oh ja. Die blauwe maandag dat er een taart werd gebakken
Samen met Jens zijn het zelf nog reuzebabysquote:Op zondag 24 februari 2019 13:21 schreef Sofia2019 het volgende:
Gerrit is wel heel leuk met kinderen
Mylene had wel een origineel idee dat ik nog niet eerder had gehoord. Zij wou een speciaal hoekje maken voor kinderopvang voor mensen die op de markt komen met kinderen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vandaar 'die blauwe maandag' . Ook Nicolien met die taart waarvan de rest uiteindelijk in de bosjes belandde
Frannies vader, die NIET van je houdt....quote:Op zondag 24 februari 2019 13:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mimi is Tim die huilen moet...………….…...
Ze staan samen achter de merchandise kraam dus ik denk dat er iemand betaalde voor een WRTW trui/ pak.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bank wordt verhuurd voor bij de bar 50 euro merel pakt t aan deelt het met gerrit hoezo geld jatten
Sta ik ook niet achter maar het ging over zuipen en wie dat het meeste deed.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Lotus steelt het en Gerrit en Jens kopen het van hun zakgeld.
Het is een jankerd ......quote:Op zondag 24 februari 2019 13:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mimi is Tim die huilen moet...………….…...
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vandaar 'die blauwe maandag' . Ook Nicolien met die taart waarvan de rest uiteindelijk in de bosjes belandde
Dát vond ik zo erg voor Nicoline!quote:Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:
Die dingen wat Gina bakte zijn meerdere gebitten op gesneuveldquote:Op zondag 24 februari 2019 13:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gina bakte uienbroodjes of zo altijd voor de markt...hele nacht ervoor besteedde ze eraan. Koekjes is nieuw en dat ze brood door deweek kunnen halen ook. maar ik verwacht niet dat dat lang duurt. Adriaan is het ineens zat, net als met die insectenhotels, dat liep goed en ineens stopte hij er mee.
dat hebben ze wel eens gehad hoor, zo'n kidscorner volgens mijquote:Op zondag 24 februari 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mylene had wel een origineel idee dat ik nog niet eerder had gehoord. Zij wou een speciaal hoekje maken voor kinderopvang voor mensen die op de markt komen met kinderen.
Thanxxx voor de filmpjesquote:Op zondag 24 februari 2019 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is een jankerd ......![]()
[ afbeelding ]
Franny troost Tim deel 1 - 23 februari 2019.
x72xpnk
[ afbeelding ]
Franny troost Tim deel 2 - 23 februari 2019.
x72xyrz
Die stelen al vanaf dag1.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bank wordt verhuurd voor bij de bar 50 euro merel pakt t aan deelt het met gerrit hoezo geld jatten
Ja? Oh dat heb ik gemist danquote:Op zondag 24 februari 2019 13:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat hebben ze wel eens gehad hoor, zo'n kidscorner volgens mij
Die broden van adje doen daar geloof ik niet voor onderquote:Op zondag 24 februari 2019 13:25 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die dingen wat Gina bakte zijn meerdere gebitten op gesneuveld
Wat verkocht ook alweer Linda in haar kraam....quote:Op zondag 24 februari 2019 13:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb in Uto 2 volgens mij nog niks origineels gezien
O ja. Wacht. Het zelf broden en taarten en koekjes bakken. Dat was niet in Uto 1
Alleen die aggetjescake en oh ja. Die blauwe maandag dat er een taart werd gebakken
bij de luifel, een kleurhoekje of iets...maar dat liep niet echtquote:Op zondag 24 februari 2019 13:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat hebben ze wel eens gehad hoor, zo'n kidscorner volgens mij
Toen was Adriaan nog tegen geld verdienen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gina bakte uienbroodjes of zo altijd voor de markt...hele nacht ervoor besteedde ze eraan. Koekjes is nieuw en dat ze brood door deweek kunnen halen ook. maar ik verwacht niet dat dat lang duurt. Adriaan is het ineens zat, net als met die insectenhotels, dat liep goed en ineens stopte hij er mee.
meer hartige hapjes volgens mijquote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat verkocht ook alweer Linda in haar kraam....
Volgens mij wordt er op dit moment helemaal niet gestolenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
Populaire klotus kan het publiek niet van zich afslaan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |