Hengels gaan niet zo snel kapotquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook steeds weer
ALLES kan kapotquote:
Koopcontracten, huwelijken en ga zo maar doorquote:
Sta je op straat ja?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Koopcontracten, huwelijken en ga zo maar door
Nu weer binnenquote:
Mag je ook blijven, of moest de was gevouwen worden?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:12 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee waar Pizza_boom is gebleven? Sinds nieuwe jaar niks meer van gepost.
quote:
Goede voornemens wellicht?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:12 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee waar Pizza_boom is gebleven? Sinds nieuwe jaar niks meer van gepost.
Flinke schare dove Fokkers, dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede voornemens wellicht?![]()
Of iemand heeft een nitraatklapper in zijn oor gestopt met O&N
Check, download looptquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuke F1 dinges op Netflix sinds vandaag.
Sinds vrijdagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuke F1 dinges op Netflix sinds vandaag.
Sja, niet echt een geweldige route om te rijden.. beter hadden ze de Mammoet-Inn genomen; Vlaardingen is prima te doen vanaf de havens op Zuid.quote:
Hij post nog wel gewoon bij de burenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:12 schreef Fer het volgende:
Jaquote:Op zondag 10 maart 2019 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Is het trouwens normaal dat er van alles stuk gaat voor je je huis verkocht hebt?
[ afbeelding ]
Gelukkig nog anderhalve week voor ik mag klussenEn schapies tellen...
[ afbeelding ]
koffie in DenHaag?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
Weekje Zuid Holland.
De baas zit in Delft, ik krijg een koersoes in Rotterdam, en dan een hotel in Rijswijk..
Badkamervloer, lekkage radiator in de gang beneden, buitenlamp.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Is het trouwens normaal dat er van alles stuk gaat voor je je huis verkocht hebt?
[ afbeelding ]
Gelukkig nog anderhalve week voor ik mag klussenEn schapies tellen...
[ afbeelding ]
Maybe, effe kijken hoe en watquote:
hapje vooraf kan ookquote:Op zondag 10 maart 2019 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maybe, effe kijken hoe en wat![]()
Koersoes begint om 8, tot 5, vanuit 010 daarheen rijden, poedelen, chow regelen.. Ik weet hoe dat meestal gaat, en volgens mij krijgen we nog huiswerk ook
* Alfisti drinkt al koffie in Den Haagquote:
das twee adressen voor SDquote:Op maandag 11 maart 2019 09:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti drinkt al koffie in Den Haag
Vanavond tot bijna half 11 irritante kutfilmpjes zitten kijken.. Mijn hoofd neemt het niet meer op, RAM geheugen zit ramvol; ik zie het, ik hoor het, maar het blijft nergens.. Morgen weer een dag.quote:
Nee, dit is een torenkraan, heb ik gelukkig geen papieren voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:46 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook zo'n mooie cabine SD?
https://www.facebook.com/188756764481465/posts/2393022434054876/
Wel een overstap, van kok naar kraanmachinist
Iets anders, dat staat ook op mijn CV!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dit is een torenkraan, heb ik gelukkig geen papieren voor.
Ik ga van kraanmachinist naar iets anders binnenkort.
We worden collega'squote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iets anders, dat staat ook op mijn CV!
We zijn altijd op zoek naar goede mensen in Vuren, je bent welkom.quote:
Da's best een beetje saai, ik was nu al een stappie omlaag gegaan op de carriére ladder, ik was niet van plan om er nog 2 te doen eigenlijk..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zijn altijd op zoek naar goede mensen in Vuren, je bent welkom.vacature voor dieplader chauffeur staat geloof ik nog open bijvoorbeeld.
dat moet kunnen als ik de advertentie moet gelovenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's best een beetje saai, ik was nu al een stappie omlaag gegaan op de carriére ladder, ik was niet van plan om er nog 2 te doen eigenlijk..
Ik heb er nu eentje opzij gedaan, en daarna moet het weer omhoog; niet heel ver, maar wel die kant op
Sterker nog, ik begin al op de 2e trede.. Nog niet in dienst en nu al promotie gemaaktquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:06 schreef lipje het volgende:
[..]
dat moet kunnen als ik de advertentie moet geloven
Volgende stap is meerwerkend voorman toch? En daarna kantoorpikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sterker nog, ik begin al op de 2e trede.. Nog niet in dienst en nu al promotie gemaakt
Hij zal wel liggen te snurken. Hij zag er goed moe uit.quote:
Person In Charge, en dan instructeur ofzo, weet ik veel.. lawe eerst maar eens het kunstje ganan leren en wat ervaring opdoen..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:41 schreef lipje het volgende:
[..]
Volgende stap is meerwerkend voorman toch? En daarna kantoorpik
Dat mag.quote:
is het aftellen al begonnen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Person In Charge, en dan instructeur ofzo, weet ik veel.. lawe eerst maar eens het kunstje ganan leren en wat ervaring opdoen..[..]
Dat mag.
Aftellen naar wat?quote:
quote:
Pfuuuu... geen idee, kijk maar.quote:
Had je van mij biefstuk verwacht?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfuuuu... geen idee, kijk maar.
Geen biefstuk *burp*
Erg kleine kans, maar nu heb ik zekerheidquote:
Pannenkoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |