Dat was ook wel voorspeld toch? 't Is weer van niks iig, met die koude oostenwind.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Wtf, vanochtend prachtig weer, hang ik mijn was in de tuin, nu sneeuwt het gofterdomme
quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Wtf, vanochtend prachtig weer, hang ik mijn was in de tuin, nu sneeuwt het gofterdomme
Niks mis mee, prachtig weer met een zonnetje, alleen hebben we dus ook al sneeuw en hagel gezien vandaagquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was ook wel voorspeld toch? 't Is weer van niks iig, met die koude oostenwind.
En een vissiequote:
Kwam tie mee uit de diepvries?quote:
Nee, uit de frituur bij de vis(b)(h)oer.quote:
Vis moet zwemmenquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, uit de frituur bij de vis(b)(h)oer.
Afzuigkap van Neff inderdaad, wat minder diep qua inbouwquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het wellicht best wel eens een afzuigunit zou kunnen moeten voorstellen
Ik heb je niet gezien?quote:
Ik wil ook gerust door je tuin heen raggen hoor?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Afzuigkap van Neff inderdaad, wat minder diep qua inbouw
Vandaag toevallig de bladeren van de bomen eens bekeken, lijkt erop dat we toch een eik hebben gekregen <3
[..]
Ik heb je niet gezien?
Ik zag pas bij iemand een heel groot gat midden in de kookplaat; ook afzuiging, heel apartquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Afzuigkap van Neff inderdaad, wat minder diep qua inbouw
Vandaag toevallig de bladeren van de bomen eens bekeken, lijkt erop dat we toch een eik hebben gekregen <3
[..]
Ik heb je niet gezien?
Ik weet waarquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zag pas bij iemand een heel groot gat midden in de kookplaat; ook afzuiging, heel apart.
Meestal kost inbouw afzuiging je gewoon een hele kast.
Over 50 jaar staat de nieuwe eiken keuken in de voortuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:05 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik weet waar
Een met schuim bedekte koffie-achtige substantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zie de zandbult voor de lantaarnpaal, was wel wat werk om die uit onze tuinen te krijgen...quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil ook gerust door je tuin heen raggen hoor?
Puik planquote:
Allicht. Maar ik ken er geen. Wel andere merken, maar hier in de buurt is Heineken niet zo populair.quote:
Alleen Parbo bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |