OP aangepastquote:Op zondag 24 februari 2019 00:04 schreef Driepink het volgende:
Ik stem voor @:madam-april die eenzelfde foto maakt als die in de OP
En deze dan ook naar mij stuurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef devzero het volgende:
We willen beer & tits!Aargh waarom klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
We willen beer & tits!Bedankt voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We willen beer & tits!GekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#nohomo~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:05 schreef Driepink het volgende:
Lok de vrouwen hierheen dan
@:aloa
@:hemarookworst
@:devzero
@:madam-april
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dde betere bumpers voor op je auto
Nope, KLB en MENquote:Op zondag 24 februari 2019 00:16 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe moderator van ONZ? Stel je eens voor wil je.
Dat vinden we zo jaquote:Op zondag 24 februari 2019 00:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
toppers in concert op tv. Daar ben ik geweest. Als je goed kijkt zie je me staan. In een roze shirt
Sinds een week of 2 / 3quote:Op zondag 24 februari 2019 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij ook op KLB dan?
VK is alweer terug toch?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sinds een week of 2 / 3
Tijdelijk
Had niet bijna iedereen een roze shit aan dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
toppers in concert op tv. Daar ben ik geweest. Als je goed kijkt zie je me staan. In een roze shirt
Laat je ook je tietjes zien?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Had niet bijna iedereen een roze shit aan dan?
Vertelquote:Op zondag 24 februari 2019 00:20 schreef PrisTheShiz het volgende:
Voor dit jaar heb ik ook mijn outfit al
Ja weet ik veel, ik kijk niet naar die onzinquote:
Koekiemonster onesiequote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Koekiemonster onesie
Sta op het veld met als thema blauw
Druk gehad op KLB?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, maar sta nog steeds vermeld
quote:
En VK niet. Apart.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, maar sta nog steeds vermeld
Koekjes altijd lekker!quote:Op zondag 24 februari 2019 00:22 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]retewarm, maar voor het goede doel. Plus hele avond koekjes eten
Mag je die wel mee naar binnen nemen dan? Als ik een flesje water, cola, ghb probeer mee te nemen naar een festival doen ze altijd moeilijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:22 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]retewarm, maar voor het goede doel. Plus hele avond koekjes eten
Yes.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is je UI naar aanleiding van dat eierspel
Mocht hij willenquote:Op zondag 24 februari 2019 00:24 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Hee, jij bent toch de vriendin van Kluun?
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mag je die wel mee naar binnen nemen dan? Als ik een flesje water, cola, ghb probeer mee te nemen naar een festival doen ze altijd moeilijk.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
elke dag vogeltjesdansstront opruimen zeker
Of als toppers met goede zangquote:Op zondag 24 februari 2019 00:25 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Koekiemonster zonder koekjes? Is als toppers zonder muziek
Gaat om de gezelligheid niet om de muziek die ze maken.quote:
Ik zie ook niet meer dan dat maar goedquote:
Woud heeft wel smaakquote:Op zondag 24 februari 2019 00:27 schreef R-woud88 het volgende:
Dan maar met broekje aan![]()
[ afbeelding ]
Halloooooooo goed? Met jou? Is het heel erg als ik niet weet van wie je een kloon bent?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:28 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Hee Flippie, grote vriendin, hoe is het er mee?
Goed opgevoed, Ik ben niet met de fles grootgebrachtquote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halloooooooo goed? Met jou? Is het heel erg als ik niet weet van wie je een kloon bent?
Oke mevrouwquote:Op zondag 24 februari 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Topper, die andere mag alleen in KPD.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Goed opgevoed, Ik ben niet met de fles grootgebracht
Ja sorry, het staat niet eens in je notes volgens mij.quote:
Volgende keer nachtbagger daar openen dus.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Topper, die andere mag alleen in KPD.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry, het staat niet eens in je notes volgens mij.
En ik denk hard na wie uit 89 kan komen. En dan kom ik er achter dat mijn geheugen met alcohol erg matig werkt.
#Anoniemquote:
Dat is een beter idee jaquote:Op zondag 24 februari 2019 00:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgende keer nachtbagger daar openen dus.
Zit je nou alweer te zuipen?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry, het staat niet eens in je notes volgens mij.
En ik denk hard na wie uit 89 kan komen. En dan kom ik er achter dat mijn geheugen met alcohol erg matig werkt.
Hier meen je helemaal niets vanquote:Op zondag 24 februari 2019 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ik nu Feyenoord morgen supporten
Neeeuh.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgende keer nachtbagger daar openen dus.
AZ kan toch over Feyenoord heen straksquote:
Nee, dat was Toto.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
69 was dat toch.
Dacht ik.
Hnng. Waarom weet ik dit.
ik heb net broodjes speculaas opquote:
Oh ja hahaha in dat geval.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:35 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
AZ kan toch over Feyenoord heen straks
quote:
Echt héquote:
Meh, moet ik niet aan denken.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb net broodjes speculaas op
Aanrader
Dat had ik ook niet geloofd neequote:Op zondag 24 februari 2019 00:37 schreef Flippiee het volgende:
Oh ja hahaha in dat geval.
Als je in december mij verteld had dat AZ 3e kon staan
quote:
Jij hebt meer klonen dan dat er letters in het alfabet zittenquote:Op zondag 24 februari 2019 00:37 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hé
[..]
Meh, moet ik niet aan denken.
Voel je je aangesproken kerel?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:37 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wie heeft een kloon dan? Di is mijn enige account.
Echt niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij hebt meer klonen dan dat er letters in het alfabet zitten
U fokin wot mate?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:37 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hé
[..]
Meh, moet ik niet aan denken.
Eensquote:Op zondag 24 februari 2019 00:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]niet keihard aant zuipen zijn nu
Ik drink wel, maar niet keihardquote:Op zondag 24 februari 2019 00:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]niet keihard aant zuipen zijn nu
Je mag niet liegenquote:Op zondag 24 februari 2019 00:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ik was gewoon zo lief om het iets later te quoten.
Vind ik niet echt een lekkere nachtsnack.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
U fokin wot mate?
Ik bedoel... wablief?!
Ik ook, maar alleen maar omdat ik Ajax niks gunquote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop even goed dat Feyenoord wint, meer omdat ik PSV niets gun
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
#ANONIEM?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja maar mijn andere account bestaat dus niet meer.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:40 schreef I. het volgende:
[..]
Ik lieg nooit.
Behalve die keer over sneeuwwitje en de zeven dwergen
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het waren er eigenlijk 8?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:40 schreef I. het volgende:
[..]
Ik lieg nooit.
Behalve die keer over sneeuwwitje en de zeven dwergen
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
ik had al euh interessante mental images.
Veel gelijkspellen danquote:Op zondag 24 februari 2019 00:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik hoop dat geen enkele voetbalclub ooit nog wint.![]()
Beetje oorlogsmonumenten bekladden.
Zo jeetje, niet zo woest.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtfquote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Broodje speculaas is echt lekker hoor vooral met wat jonge kaas erop.
Ja.quote:
is toch te zot voor woordenquote:
Het is ook allemaal wat.quote:
Mijn lul was niet sneeuwwitje, en werd ook niet bereden door 7 vrouwelijke midgets.quote:
eerlijk, probeer het eensquote:
nou nou nou. Dat is emotiequote:Op zondag 24 februari 2019 00:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Zoek hulpquote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh, het moet je ding maar zijn gok ik zoquote:Op zondag 24 februari 2019 00:42 schreef I. het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat.
[..]
Mijn lul was niet sneeuwwitje, en werd ook niet bereden door 7 vrouwelijke midgets.
quote:
quote:
Nja ik moest toch iets verzinnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, het moet je ding maar zijn gok ik zo
quote:
quote:
Ik blijf er bij.quote:
Wat is daar in godsnaam lekker aan?quote:
Ja maar het is echt niet te versmaden.quote:
Het is dan ook nog winter hé, of toch niet😏😏quote:Op zondag 24 februari 2019 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Jezus wat een harde tepels. Moet wel koud zijn daar.
de structuur van het krokante speculaas en de zachte kaas, het zoute en het zoete, op een zacht broodje.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam lekker aan?
Of ze is blij om de camera te zien.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Jezus wat een harde tepels. Moet wel koud zijn daar.
Gatverdamme flipquote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
De speculaas is toch heel erg overheersend?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de structuur van het krokante speculaas en de zachte kaas, het zoute en het zoete, op een zacht broodje.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe niet als Jetten en post je tetten
Can't do won't doquote:
Nee absoluut niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
De speculaas is toch heel erg overheersend?
Hmm, wil het niet proberen eigenlijkquote:
Zou je van de camera echt zo opgewonden kunnen worden?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ze is blij om de camera te zien.
Nog steeds?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:48 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik ben in rouw, is niet gepast
In Drenthe wonen echte kerels, en dat weet jequote:
Waar dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:50 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
In Drenthe wonen echte kerels, en dat weet je
Tijd voor een tegenaanvalquote:Op zondag 24 februari 2019 00:50 schreef I. het volgende:
Zo jeetje, dikke aanval op onze mannelijkheid opeens.
Goed verhaal Flippieequote:Op zondag 24 februari 2019 00:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk een metaaldetectoren programma in een of ander gebied waar ooit aliens zouden zijn geweest. En nu doen ze alsof iedere stuk metaal een wereldse ontdekking is.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk een metaaldetectoren programma in een of ander gebied waar ooit aliens zouden zijn geweest. En nu doen ze alsof iedere stuk metaal een wereldse ontdekking is.
Je bent te onbegrepen en extravagant voor/door het voetvolk hier?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik kan beter gaan lezen met die vastgeroeste culinaire geesten hier.
ja kom nou beetje haten op kaas en speculaasquote:Op zondag 24 februari 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent te onbegrepen en extravagant voor/door het voetvolk hier?
Dat had ik dus met die docu van Shane Dawson. Iedereen helemaal in shock in die docu, terwijl alles gewoon logisch te verklaren was.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:51 schreef Flippiee het volgende:
Daar woont de vriendin van mij broertje, goed uitkijken als je via Valthermond komt, heel stuk waar je 50 moet rijden want ze staan er vaak te flitsenquote:Op zondag 24 februari 2019 00:52 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik moet in maart naar musselkanaal
Ik ga voor 2 dit jaar, heb de eerste dus al te pakken!quote:
3 uur rijden voorbij het bordje:quote:Op zondag 24 februari 2019 00:53 schreef R-woud88 het volgende:
Ooit een auto gekocht in 2e exloermond
"Not just people were here but also military was here" "wow"quote:Op zondag 24 februari 2019 00:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Zulk soort geesten programma's zijn ook leuk
Ieder zuchtje wind is ineens een teken van een geest
Welke docu?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:53 schreef I. het volgende:
[..]
Dat had ik dus met die docu van Shane Dawson. Iedereen helemaal in shock in die docu, terwijl alles gewoon logisch te verklaren was.
Sommige mensen zijn echt te goedgelovig.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar woont de vriendin van mij broertje, goed uitkijken als je via Valthermond komt, heel stuk waar je 50 moet rijden want ze staan er vaak te flitsen
Hier in de buurt smult men van blonde meisjesquote:
Kak, in dat geval delete ik de mijnequote:Op zondag 24 februari 2019 00:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ga voor 2 dit jaar, heb de eerste dus al te pakken!
Dan heb ik meer punten, ook goedquote:Op zondag 24 februari 2019 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak, in dat geval delete ik de mijne
Niet gekliktquote:
Ik heb nog niet alles gezien hoor.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:57 schreef I. het volgende:
[..]
Had het over die docu van Shane, wat ik er van vond.Maar weet dat jij er anders over denkt
Eerste deel wel? Of ook nog niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles gezien hoor.Dus een volledige mening heb ik nog niet.
De helft.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Eerste deel wel? Of ook nog niet.
Ik wel, maar vond het wel echt vaag hoe overdreven ze deden over alles.
De gaarste conspiracy theories worden aangehaald, waarvan 90% gewoon prima te verklaren is. De overige 10% is aangedikt.quote:
Meer zuipen... Komt vanzelf goedquote:
Mietjequote:
Dat is bijna pijpen als je er aan gaat likkenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zijn bijna sigarenpeuken
touwtje bleef gewoon even hangen door de groottequote:Op zondag 24 februari 2019 01:01 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is bijna pijpen als je er aan gaat likken
Ik zit morgen rond de middag in de kroeg hoorquote:
Ah kijk zo ken ik je weer.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:01 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik zit morgen rond de middag in de kroeg hoor
Die zijn al vertrokken volgens mijquote:
quote:
Wow.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die zijn al vertrokken volgens mij
quote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die zijn al vertrokken volgens mij
Keihard aan het cringen?quote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet niet dit soort programma's kijken
quote:
Wel kijkenquote:
Zal even kijken of ik nog iets kan vinden.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft iemand nog grote postzakken met sigarenpeuken?
Nee geesten gebeuren.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:07 schreef I. het volgende:
[..]
Je kijkt nog steeds naar dat alien gebeuren?
Nooit begrepen.. En dan toch door blijven kijkenquote:
Wel van die grote postzakkenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft iemand nog grote postzakken met sigarenpeuken?
Natuurlijk, dit moet mens eigen zijn. Te nieuwsgierig zijn of zoquote:Op zondag 24 februari 2019 01:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nooit begrepen.. En dan toch door blijven kijken
Kapsalonquote:
Bahquote:Op zondag 24 februari 2019 01:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wel van die grote postzakken![]()
[ afbeelding ]
Ja dat 'probleem' heb ik. Of het zijn postzakken of sigarenpeuken, maar niet van beidequote:Op zondag 24 februari 2019 01:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wel van die grote postzakken![]()
[ afbeelding ]
En dan huis laten schoonmaken enzo?quote:
Nee die geverfde rode haren is niksquote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zoals ik haunting of hill house afkeek. Misschien vind ik het stiekem fijn.
Naar de haren kijkenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee die geverfde rode haren is niks
Of laten koken.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan huis laten schoonmaken enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |