abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185369918
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:35 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik heb toch maar ff een nieuwe afbeelding voor de OP gemaakt. *O*

[ afbeelding ]

Yes tnx. [ afbeelding ]
Yes Tnx.
pi_185369974
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Yes Tnx. [ afbeelding ]
*G*
pi_185370031
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:35 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik heb toch maar ff een nieuwe afbeelding voor de OP gemaakt. *O*

[ afbeelding ]

Zoals altijd, bedankt BB _O_
  Moderator zondag 3 maart 2019 @ 21:48:38 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_185371698
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

*G*
Topper ben je.
  zondag 3 maart 2019 @ 22:31:00 #280
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_185372997
Ik snap best dat er niet over elke gebeurtenis in Utopia een apart topic geopend moet worden.
Het wil alleen dat er deze week twee voorvallen zijn geweest die de gemoederen bezig houden.
Zo bezig houden dat de onderwerpen regelmatig in de COS of het SM-topic opduiken.

En drie verschillende topics waar je het er wel over mag hebben is nou ook niet bepaald handig.

Just my 2 cents.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_185373055
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
Ik snap best dat er niet over elke gebeurtenis in Utopia een apart topic geopend moet worden.
Het wil alleen dat er deze week twee voorvallen zijn geweest die de gemoederen bezig houden.
Zo bezig houden dat de onderwerpen regelmatig in de COS of het SM-topic opduiken.

En drie verschillende topics waar je het er wel over mag hebben is nou ook niet bepaald handig.

Just my 2 cents.
Ik denk dat de sc daar prima voor is. Maar op één of andere manier zijn de users wat wars en weten niet eens dat dat bestaat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185373095
quote:

Just my 2 cents.
Zoals net al aangegeven kan dit op 2 plekken. In een centraal topic(het inwoners topic van de betreffende inwoners) en het mag ook in de sc. Dat lijkt me voldoende plek om de gebeurtenissen te bespreken.
pi_185373099
quote:

Just my 2 cents.
Omdat we dan voor elke discussie een topic gaan krijgen.
Dan is het helemaal niet meer te overzien.

Er is een SC die iedereen weet te vinden en er zijn bewonerstopics. Die kunnen gebruikt worden.

En sowieso hou je het toch met zulke dingen dat er over gepraat word, daar hebben we nog nooit moeilijk over gedaan. Het ebt vanzelf wel weg.
pi_185373171
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Omdat we dan voor elke discussie een topic gaan krijgen.
Dan is het helemaal niet meer te overzien.

Er is een SC die iedereen weet te vinden en er zijn bewonerstopics. Die kunnen gebruikt worden.

En sowieso hou je het toch met zulke dingen dat er over gepraat word, daar hebben we nog nooit moeilijk over gedaan. Het ebt vanzelf wel weg.
Ik vind het allemaal prima, maar ‘voor elke discussie een topic-redenering’ is heel loos.
Dit soort dingen gebeurt nooit, dus er zijn nooit topics. En nu toevallig 2 dingen in een week.
En je hebt toch zelf gezien dat users er stapelgek van worden dat dezelfde discussie dagen achtereen, en steeds hetzelfde, wordt herhaald.
Wat is er dan zo erg aan een topic.
Er zijn wel euhm meer nutteloze topics.
pi_185373245
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal prima, maar ‘voor elke discussie een topic-redenering’ is heel loos.
Dit soort dingen gebeurt nooit, dus er zijn nooit topics. En nu toevallig 2 dingen in een week.
En je hebt toch zelf gezien dat users er stapelgek van worden dat dezelfde discussie dagen achtereen, en steeds hetzelfde, wordt herhaald.
En de inwonerstopics en de sc geven plek genoeg om die discussies te voeren maar ja, ze gaan als ze heel recent zijn ook wel eens in de cos naar voren komen.

Dat hou je toch.
pi_185373249
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Er is zo vaak een discussie over iets wat gebeurd is achter Sl's, dan blijven we topics openen.

Het kan gewoon in de SC.
pi_185373282
Maar even voor mijn duidelijkheid, in de COS mag je wel even over dingen praten van dagen geleden, alleen niet om de haverklap en ellenlang zoals vandaag?
Daarvoor verkas je dus naar de SC bv
pi_185373340
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Er is zo vaak een discussie over iets wat gebeurd is achter Sl's, dan blijven we topics openen.

Het kan gewoon in de SC.
Wat ik ook niet snap. Eerder vandaag werden Fb-berichten verwezen naar social media etc. Twee pagina’s later zitten mods zelf mee te kwebbelen over Fb-berichten.
Wat is daar de richtlijn?
pi_185373353
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het kan gewoon in de SC.
Nee, dat is dus niet zo.
Er zijn nog nooit dingen gebeurd als Donnydinsdag en het vertrek van Lotus, waar zo ontzettend veel over werd gespeculeerd. En vooral in negatieve zin.
  zondag 3 maart 2019 @ 22:51:18 #290
111260 Charmian
a little joy
pi_185373355
wat mij stoort zijn die FB-berichten in de cos en er uren over doorzagen, daar zijn zat andere plekken om die neer te zetten
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_185373377
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:51 schreef Charmian het volgende:
wat mij stoort zijn die FB-berichten in de cos en er uren over doorzagen, daar zijn zat andere plekken om die neer te zetten
Daar vroeg ik inderdaad net naar.
Eerst zeggen dat het niet in de Cos hoort, maar er dan wel zelf over gaan kletsen.
Ikke nie snap.
pi_185373390
En ondertussen gaat het fijn door in de Cos *O*
pi_185373415
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:45 schreef Ranah het volgende:
Maar even voor mijn duidelijkheid, in de COS mag je wel even over dingen praten van dagen geleden, alleen niet om de haverklap en ellenlang zoals vandaag?
Daarvoor verkas je dus naar de SC bv
Dat klopt aardig ja. Er gaan altijd dingen voorbij komen die je even aan bijv. Een ander incident doen denken. Zolang het relevant is en het niet de hele cos overneemt dan kan een zijweggetje in die zin in de cos af en toe prima. Neemt het inderdaad de hele cos over dan kan het beter in de sc.

(En ja, ook wij als mods moeten daar zelf om denken)
pi_185373440
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:54 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat klopt aardig ja. Er gaan altijd dingen voorbij komen die je even aan bijv. Een ander incident doen denken. Zolang het relevant is en het niet de hele cos overneemt dan kan een zijweggetje in die zin in de cos af en toe prima. Neemt het inderdaad de hele cos over dan kan het beter in de sc.

en mogen cossers daar zelf iets van zeggen? of zijn we dan de cospoliesie
  zondag 3 maart 2019 @ 22:56:30 #295
111260 Charmian
a little joy
pi_185373446
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:54 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dan kan je nu wel weer ingrijpen. Het blijft maar doorgaan en geen Lotus op de streams te bekennen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_185373464
Een zijweggetje in de Cos wordt praktisch altijd een snelweg.
Of een rotonde zonder afslagen.
pi_185373513
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:57 schreef mootie het volgende:
Een zijweggetje in de Cos wordt praktisch altijd een snelweg.
Of een rotonde zonder afslagen.
Komen we weer in dezelfde discussie als altijd.

Laten we dat niet gaan gaan doen.
pi_185373586
Moeten we nu in 4 topics posten
hier
cos
sc
lotus

kweetnie ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 23:04:39 ]
pi_185373622
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
Moeten we nu in 4 topics posten
hier
cos
sc
lotus

kweetnie ?
Volgens mij zijn we vrij duidelijk. Het kan of in het topic van de desbetreffende inwoner of in de sc.
pi_185373646
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 23:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we vrij duidelijk. Het kan of in het topic van de desbetreffende inwoner of in de sc.
En wanneer is de cos weer open ?

[ Bericht 11% gewijzigd door Soulraven op 03-03-2019 23:09:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')