quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:49 schreef DKUp het volgende:
Misschien nog even hier plaatsen, want mobiele users zien het niet:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Goed voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:49 schreef DKUp het volgende:
Misschien nog even hier plaatsen, want mobiele users zien het niet:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Yes, heb het gezien. Geef me even want ik moet even zien hoe dat werkt. Heb ik nog niet eerder hoeven doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:39 schreef DKUp het volgende:
TT kapot
UTO / [COS-UTO2#2858] Het ideale koppel slaapt saampjes omdat tim dat wilt
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yes, heb het gezien. Geef me even want ik moet even zien hoe dat werkt. Heb ik nog niet eerder hoeven doen.
Edit: Punkman held![]()
Ik heb meegelezen een groot deel van de nacht, en kan er prima mee leven.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 03:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik was even vrijwillig afwezig, maar als ik hier bij lees.......Het is een gratis forum hier, met regels en vrijwillige, onbetaalde mods/fa's. Ik heb vannacht ook wat melig gedaan in de cos, omdat er niets te doen was op de streams en velen niet in de SC willen. En dan word ik door een user naar de SC verwezen........Wat een gedoe allemaal zeg. Leef, maak lol en hang anders zelf de slingers maar op.
![]()
Hebben ze ook niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:32 schreef DKUp het volgende:
Mike, Brenda en Joaquin hoeven geen centrale topics meer te hebben
Je bent op je wenken bediend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:58 schreef DKUp het volgende:
Kan er geen topic over komen als een soort van uitlaatklep over dat onderwerp.
#allesvoordeclicksenhits
Eigenlijk hadden we dat topic gisteren al moeten hebben nu doet bijna niemand er iets meer mee buiten de COS (op FOK! dan)quote:
UTO / Streamverslagen UTO2 #1quote:
Done.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hoi, dit is geen streamverslag, maar een lege post in het topic streamverslagen, een teleurstelling dus, mag deze post weg? Alvast bedankt.
[..]
UTO / Streamverslagen UTO2 #1
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo erg was het niet, maar fijn dat de lege post weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |