Ik denk inderdaad dat jullie op dit moment niet heel veel meer kunnen doen dan herhalen, daarom is het wellicht goed om intern gewoon een beetje advies in te winnen bij een ervaren mod die wellicht net even meer kan doen dan jullie. Succes daarmee, ik ga eens op de markt kijken.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben het geprobeerd in de SC om in discussie te gaan, Soul heeft daar heel veel antwoord gegeven en iedereen heeft op dat moment zijn zegje kunnen doen, op allerlei manieren.
Hoe zo star en blind herhalen.
Wij kunnen sowieso niet meer doen dan herhalen als we voor de zoveelste keer dezelfde vraag krijgen.
Mee eens, niet denken de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat jullie op dit moment niet heel veel meer kunnen doen dan herhalen, daarom is het wellicht goed om intern gewoon een beetje advies in te winnen bij een ervaren mod die wellicht net even meer kan doen dan jullie. Succes daarmee, ik ga eens op de markt kijken.
Er is continu antwoord gegeven, maar als er steeds dezelfde vragen zijn dan komen er ook steeds dezelfde antwoorden.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dat was natuurlijk geen discussie. Dat was het steeds herhalen van hetzelfde lesje.
Aan een discussie doen 2 of meerdere partijen mee.
Wordt het niet duidelijk dat het antwoord niet afdoende is en dat een deel van het probleem kan zijn?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is continu antwoord gegeven, maar als er steeds dezelfde vragen zijn dan komen er ook steeds dezelfde antwoorden.
Dat de antwoorden niet voldoen bij een aantal daar is helaas niks aan te doen, het liefst zouden we iedereen tevreden willen maken, maar dat is helaas onmogelijk.
Daarom was er dus geen sprake van een discussie. Jullie hadden al je antwoorden al klaar, er was totaal geen ruimte.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is continu antwoord gegeven, maar als er steeds dezelfde vragen zijn dan komen er ook steeds dezelfde antwoorden.
Dat de antwoorden niet voldoen bij een aantal daar is helaas niks aan te doen, het liefst zouden we iedereen tevreden willen maken, maar dat is helaas onmogelijk.
Helaas kon ik dat nu pas doen. Waarschijnlijk voor jan doedel.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben het geprobeerd in de SC om in discussie te gaan, Soul heeft daar heel veel antwoord gegeven en iedereen heeft op dat moment zijn zegje kunnen doen, op allerlei manieren.
Hoe zo star en blind herhalen.
Wij kunnen sowieso niet meer doen dan herhalen als we voor de zoveelste keer dezelfde vraag krijgen.
Het heet dan ook de feedback en niet het discussiecentrum.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom was er dus geen sprake van een discussie. Jullie hadden al je antwoorden al klaar, er was totaal geen ruimte.
Ja hallo, er wordt steeds beweerd door jullie zelf dat er in de SC een hele discussie is geweest.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het heet dan ook de feedback en niet het discussiecentrum.
Het uto forum moet voor iedereen een plek zijn om te posten. Niet alleen dit groepje. Waar dit hier al uren gaande is zie in de cos ap uren mensen zonder problemen, gezellig cossen.
Is er in de sc ook geweest. Jullie hebben jullie kant beargumenteerd. Wij de onze. Maar die discussie is niet eeuwig durend.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, er wordt steeds beweerd door jullie zelf dat er in de SC een hele discussie is geweest.
Blijkbaar is 'dit groepje' het enige 'groepje' die iets durft te zeggen overhet huidige modbeleid. En 'gezellig'? Users lopen op eieren, maar dat is blijkbaar iets wat jullie als mods nog steeds niet door hebben. Sorry dat ik het moet zeggen maar sinds de huidige mods aan de leiding staan is het hommeles.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het uto forum moet voor iedereen een plek zijn om te posten. Niet alleen dit groepje. Waar dit hier al uren gaande is zie in de cos ap uren mensen zonder problemen, gezellig cossen.
En gooi de deur maar weer dicht.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is er in de sc ook geweest. Jullie hebben jullie kant beargumenteerd. Wij de onze. Maar die discussie is niet eeuwig durend.
En voor nu is het wel weer even klaar.
Er is een apart topic, de Streamsverslagen en updates, daar kunnen users streamsverslagen en updates posten.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet waarom er niet een apart deel is voor mensen die alleen de streams willen verslaan of over willen lezen
Nee hoor niks Libelle forum.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Rest mij nog een vraag (Soulhaven en Gizmo)
Wat is er concreet uit de discussie gekomen? Alleen geen Makaak posten? Lief zijn, luisteren naar de mods (alsof je een keus hebt), scrollen? (hoeft niet meer, alles weg!)
Er heerst nu een desolaat gevoel in de COS. Libelleforum, waar iedereen op eieren poogt te lopen.
Sommige mensen mogen wat meer, wat niet anders kan natuurlijk, want een mod is ook een user met eigen voorliefdes, ideeën en gevoelens van antipathie.
Roepen dat het beleid het beleid is en dat elke mod hetzelfde modereert, lijkt mij een utopie (toepasselijk wel).
Misschien minder neerbuigend naar users en onaantastbaar reageren.
Krijg het gevoel van slikken of stikken. Ga ik slecht op.
Als ik jullie niet meer zie, de groeten en succes.
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wordt het niet duidelijk dat het antwoord niet afdoende is en dat een deel van het probleem kan zijn?
Sommige dingen kunnen wij niet veranderen, dat is ook aangegeven.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom was er dus geen sprake van een discussie. Jullie hadden al je antwoorden al klaar, er was totaal geen ruimte.
Waarom wordt het verslaan van de streams dan niet in ere hersteld? Met DGK liep dat prima.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is een apart topic, de Streamsverslagen en updates, daar kunnen users streamsverslagen en updates posten.
[..]
Nee hoor niks Libelle forum.
Het is heel simpel, geen persoonlijke aanvallen niet op elkaar en ook niet op de moderatie.
Hier word voor gewaarschuwd in de COS algemeen als het uit de hand loopt en vaak ook in DM.
Heeft niks met op eieren moeten lopen te maken maar met gewoon normaal reageren.
Gaat het gewoon door met het gescheld, stoken in ruzies en uitlokken ja dan gaan we op een gegeven moment actie ondernemen. En het maakt niet uit bij wie.
Ga even kijken.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De streamverslagen zijn doodgelopen omdat niemand ze meer wil schrijven Daar doe je weinig aan.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom wordt het verslaan van de streams dan niet in ere hersteld? Met DGK liep dat prima.
Ik zat nooit in een ander onderdeel dan daar waar de streams verslagen werden.
Wanneer is iets een persoonlijke aanval en wanneer niet? Daar gaat het vaak al mis.
Ik vraag mij toch af, als de mensen iets uitspreken en het niet dramatisch escaleert, is er toch niet veel aan de hand? Het blijft een forum, een FOK-forum. Vrijheid van meningsuiting en niet een forum van de EO.
Het probleem wordt pijnlijk duidelijk wanneer de een het wel mag en de ander flink wordt aangepakt (bijvoorbeeld als er iets over Jessie gezegd wordt; je kunt er vaak gif op innemen). Je wordt meteen afgestraft met het denkbeeldig velletje van de regels in de opgeheven hand en dito vingertje.
Sorry dat ik het zo breng, maar hier is geen woord frans aan. Het is duidelijk wat ik bedoel.
Ik weet het, het is niet gemakkelijk om te modereren naar ieders wens, maar dat wordt ook niet altijd gevraagd. Een gevoel van gelijkheid in het aanspreken en bestraffen (brrrr) komt er op den duur vast wel. Laat de mensen het een beetje uitzoeken en spoor ze aan om elkaar te accepteren en een punt achter een discussie te zetten.
Bij mij werkt het wel, als ik normaal benaderd wordt, reageer ik ook normaal en heb je mij aan je zijde. Ik wil het ook leuk hebben. Ben een pittige poster, laat niet over mij heen lopen, maar die moet je ook hebben.
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De streamverslagen zijn doodgelopen omdat niemand ze meer wil schrijven Daar doe je weinig aan.
Reactie TB:
Dat doen de mensen in de COS toch ook? Een ieder die kan verslaan wat hij hoort of ziet op de streams.
Edit: Het was dezelfde opzet als de COS, die was daarnaast aanwezig..
Over het andere. In het fok beleid staat duidelijk dat je respectvol met elkaar omgaat. Andere users zijn off-limits, punt uit. De cos is voor commentaar op streams. Niet persoonlijke vetes.
Reactie TB:
Ben ik helemaal met je eens en dat geldt voor iedereen, ongeacht of het over Jessie gaat of niet.
Verder zal ik niet iemand zomaar aanvallen, ik reageer hooguit op een reactie op mij (vooral als het over Jessie gaat). Wordt dan snel persoonlijke aanval geroepen, door de persoon die mij dan eerst aanviel. Maar goed, wil het toch algemeen houden, maar het geeft wel aan waarom een algemeen zinnetje, respect voor elkaar o.i.d. uiteindelijk niet veel zegt, want het is vaak een interpretatie. In principe zou ik met iedereen door een deur kunnen. Bij mij is alles klaar is een discussie is afgerond
Dat dat voor jou wel het fijnste werkt betekend niet dat iedereen daar op zit te wachten en aangezien de regels er duidelijk over zijn, valt er weinig meer over te zeggen.[/i]
Reactie TB:
Dat begrijp ik heel goed, en dat accepteer ik ook volledig. Als ik mijn ruimte wil, gun ik dat een ander ook. Een keurslijf werkt op den duur niet. Niet met behoud van algemeen plezier voor iedereen.
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je voorbeeld maar moet volgen Fritsie...Het lijkt wel een persoonlijke vete te worden....Het is niet leuk meer om te posten op FOK....
Ach boeien Ofzoietsquote:
Er wordt voor het eerst op een nette manier gezegd dat het voortdurende afgeven op inwoners niet plezierig is. Ik vind daar niets mis mee, want waar moet je het anders zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Klaar weer met het op elkaar reageren ontopic weer graag.[/warning]
Dat is een goed punt, het meeste was idd wel netjes.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt voor het eerst op een nette manier gezegd dat het voortdurende afgeven op inwoners niet plezierig is. Ik vind daar niets mis mee, want waar moet je het anders zeggen.
Serieuze COS-kwesties in de SC. Wat raar. Ik had het idee dat er voor het eerst openlijk werd gezegd dat het gehak vervelend is. Het was een opluchting - afgestraft door de moderatie.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is een goed punt, het meeste was idd wel netjes.
Maar het ging te lang door, en er werden steeds meer mensen bij betrokken.
Het blijft steeds weer een discussie dat de 1 vind dat er te negatief over Jessie word gedaan, de ander draait het weer om naar Tim en daar zijn degene die Tim niet leuk vinden het niet mee eens want Jessie etc etc.
Vandaar dat ik het weg geveegd heb, het zijn helaas steeds terugkomende oneindige discussies die in de COS niet thuis horen.
Mag wel in de SC als het iedereen het netjes kan houden.
Het begon iets anders.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieuze COS-kwesties in de SC. Wat raar. Ik had het idee dat er voor het eerst openlijk werd gezegd dat het gehak vervelend is. Het was een opluchting - afgestraft door de moderatie.
Wat mij betreft, maar dat valt niet terug te lezen, begon het met de opmerking dat dat voortdurende gehak onplezierig was, en dat kreeg bijval. Ik zie echt niet wat daar mis mee is, maar goed, we zijn onderhand wel wat gewend.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het begon iets anders.
Zoals het nu gaat is het prima, dat laten we ook staan.
Nee het begon een heel stuk feller en het leek even te ontsporen, misschien was ik idd wel even te snel, maar je weet hoe snel iets kan ontploffen, de toon is nou heel anders zo te zien. Zo zonder steekjes is een discussie wel leuk.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft, maar dat valt niet terug te lezen, begon het met de opmerking dat dat voortdurende gehak onplezierig was, en dat kreeg bijval. Ik zie echt niet wat daar mis mee is, maar goed, we zijn onderhand wel wat gewend.
Oké, dan heb ik iets gemist. Ja, zo'n discussie is niet verkeerd.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee het begon een heel stuk feller en het leek even te ontsporen, misschien was ik idd wel even te snel, maar je weet hoe snel iets kan ontploffen, de toon is nou heel anders zo te zien. Zo zonder steekjes is een discussie wel leuk.
Vind ik ook, kan leuk en goed zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik iets gemist. Ja, zo'n discussie is niet verkeerd.
Kan heel goed zijn. Je zou wat minder moeten vegen. Zeker in de FB als daar een vraag wordt gesteld.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vind ik ook, kan leuk en goed zijn.
Als een normale vraag op normale manier gesteld is geven we er een normaal antwoord op.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn. Je zou wat minder moeten vegen. Zeker in de FB als daar een vraag wordt gesteld.
Dat kun je makkelijk zeggen als je zelf de definitie van 'normaal' kan bepalen. Staat de vraag je niet aan dan veeg je het gewoon weg met de mededeling dat het niet aan jouw normen voldoet. cq niet 'normaal' is.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als een normale vraag op normale manier gesteld is geven we er een normaal antwoord op.
Modbash, persoonlijke aanvallen en getroll gaan eruit.
Evenals doorgaan terwijl we aangeven dat een discussie klaar is, we gaan geen dagenlange discussie voeren over een vraag waar we al 60 keer een antwoord op hebben gegeven of geen antwoord op kunnen geven.
Dat is jou mening, dat mag.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je makkelijk zeggen als je zelf de definitie van 'normaal' kan bepalen. Staat de vraag je niet aan dan veeg je het gewoon weg met de mededeling dat het niet aan jouw normen voldoet. cq niet 'normaal' is.
Ik las politiefotoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoi Bblurker2,
Ik doe het maar even zo.
Jessie heeft trouwens een "nieuwe" profielfoto, misschien kan die in de volgende versie van de inwonerlijst na de stemmingen en de extra nieuwe bewoner.
[ afbeelding ]
Anders is het wel gek met zijn winterjas en andere belichting![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is beeld van Talpa met een twist. Als je het maar niet misbruikt
Ik kijk er morgen naarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoi Bblurker2,
Ik doe het maar even zo.
Jessie heeft trouwens een "nieuwe" profielfoto, misschien kan die in de volgende versie van de inwonerlijst na de stemmingen en de extra nieuwe bewoner.
[ afbeelding ]
Zelfde trui als op de andere foto, maar de jas heeft hij uitgedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoi Bblurker2,
Ik doe het maar even zo.
[ afbeelding ]
Ghehequote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:49 schreef DKUp het volgende:
Misschien nog even hier plaatsen, want mobiele users zien het niet:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Goed voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:49 schreef DKUp het volgende:
Misschien nog even hier plaatsen, want mobiele users zien het niet:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Yes, heb het gezien. Geef me even want ik moet even zien hoe dat werkt. Heb ik nog niet eerder hoeven doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:39 schreef DKUp het volgende:
TT kapot
UTO / [COS-UTO2#2858] Het ideale koppel slaapt saampjes omdat tim dat wilt
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yes, heb het gezien. Geef me even want ik moet even zien hoe dat werkt. Heb ik nog niet eerder hoeven doen.
Edit: Punkman held![]()
Ik heb meegelezen een groot deel van de nacht, en kan er prima mee leven.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 03:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik was even vrijwillig afwezig, maar als ik hier bij lees.......Het is een gratis forum hier, met regels en vrijwillige, onbetaalde mods/fa's. Ik heb vannacht ook wat melig gedaan in de cos, omdat er niets te doen was op de streams en velen niet in de SC willen. En dan word ik door een user naar de SC verwezen........Wat een gedoe allemaal zeg. Leef, maak lol en hang anders zelf de slingers maar op.
![]()
Hebben ze ook niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:32 schreef DKUp het volgende:
Mike, Brenda en Joaquin hoeven geen centrale topics meer te hebben
Je bent op je wenken bediend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:58 schreef DKUp het volgende:
Kan er geen topic over komen als een soort van uitlaatklep over dat onderwerp.
#allesvoordeclicksenhits
Eigenlijk hadden we dat topic gisteren al moeten hebben nu doet bijna niemand er iets meer mee buiten de COS (op FOK! dan)quote:
UTO / Streamverslagen UTO2 #1quote:
Done.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hoi, dit is geen streamverslag, maar een lege post in het topic streamverslagen, een teleurstelling dus, mag deze post weg? Alvast bedankt.
[..]
UTO / Streamverslagen UTO2 #1
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo erg was het niet, maar fijn dat de lege post weg is.
Yes Tnx.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:35 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik heb toch maar ff een nieuwe afbeelding voor de OP gemaakt.
[ afbeelding ]
Yes tnx. [ afbeelding ]
Zoals altijd, bedankt BBquote:Op zondag 3 maart 2019 20:35 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik heb toch maar ff een nieuwe afbeelding voor de OP gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik denk dat de sc daar prima voor is. Maar op één of andere manier zijn de users wat wars en weten niet eens dat dat bestaatquote:Op zondag 3 maart 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
Ik snap best dat er niet over elke gebeurtenis in Utopia een apart topic geopend moet worden.
Het wil alleen dat er deze week twee voorvallen zijn geweest die de gemoederen bezig houden.
Zo bezig houden dat de onderwerpen regelmatig in de COS of het SM-topic opduiken.
En drie verschillende topics waar je het er wel over mag hebben is nou ook niet bepaald handig.
Just my 2 cents.
Zoals net al aangegeven kan dit op 2 plekken. In een centraal topic(het inwoners topic van de betreffende inwoners) en het mag ook in de sc. Dat lijkt me voldoende plek om de gebeurtenissen te bespreken.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
Ik snap best dat er niet over elke gebeurtenis in Utopia een apart topic geopend moet worden.
Het wil alleen dat er deze week twee voorvallen zijn geweest die de gemoederen bezig houden.
Zo bezig houden dat de onderwerpen regelmatig in de COS of het SM-topic opduiken.
En drie verschillende topics waar je het er wel over mag hebben is nou ook niet bepaald handig.
Just my 2 cents.
Omdat we dan voor elke discussie een topic gaan krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
Just my 2 cents.
Ik vind het allemaal prima, maar ‘voor elke discussie een topic-redenering’ is heel loos.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Omdat we dan voor elke discussie een topic gaan krijgen.
Dan is het helemaal niet meer te overzien.
Er is een SC die iedereen weet te vinden en er zijn bewonerstopics. Die kunnen gebruikt worden.
En sowieso hou je het toch met zulke dingen dat er over gepraat word, daar hebben we nog nooit moeilijk over gedaan. Het ebt vanzelf wel weg.
En de inwonerstopics en de sc geven plek genoeg om die discussies te voeren maar ja, ze gaan als ze heel recent zijn ook wel eens in de cos naar voren komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar ‘voor elke discussie een topic-redenering’ is heel loos.
Dit soort dingen gebeurt nooit, dus er zijn nooit topics. En nu toevallig 2 dingen in een week.
En je hebt toch zelf gezien dat users er stapelgek van worden dat dezelfde discussie dagen achtereen, en steeds hetzelfde, wordt herhaald.
Wat is er dan zo erg aan een topic.
Er zijn wel euhm meer nutteloze topics.
Er is zo vaak een discussie over iets wat gebeurd is achter Sl's, dan blijven we topics openen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar ‘voor elke discussie een topic-redenering’ is heel loos.
Dit soort dingen gebeurt nooit, dus er zijn nooit topics. En nu toevallig 2 dingen in een week.
En je hebt toch zelf gezien dat users er stapelgek van worden dat dezelfde discussie dagen achtereen, en steeds hetzelfde, wordt herhaald.
Wat is er dan zo erg aan een topic.
Er zijn wel euhm meer nutteloze topics.
Wat ik ook niet snap. Eerder vandaag werden Fb-berichten verwezen naar social media etc. Twee pagina’s later zitten mods zelf mee te kwebbelen over Fb-berichten.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is zo vaak een discussie over iets wat gebeurd is achter Sl's, dan blijven we topics openen.
Het kan gewoon in de SC.
Nee, dat is dus niet zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is zo vaak een discussie over iets wat gebeurd is achter Sl's, dan blijven we topics openen.
Het kan gewoon in de SC.
Daar vroeg ik inderdaad net naar.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:51 schreef Charmian het volgende:
wat mij stoort zijn die FB-berichten in de cos en er uren over doorzagen, daar zijn zat andere plekken om die neer te zetten
Dat klopt aardig ja. Er gaan altijd dingen voorbij komen die je even aan bijv. Een ander incident doen denken. Zolang het relevant is en het niet de hele cos overneemt dan kan een zijweggetje in die zin in de cos af en toe prima. Neemt het inderdaad de hele cos over dan kan het beter in de sc.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:45 schreef Ranah het volgende:
Maar even voor mijn duidelijkheid, in de COS mag je wel even over dingen praten van dagen geleden, alleen niet om de haverklap en ellenlang zoals vandaag?
Daarvoor verkas je dus naar de SC bv
en mogen cossers daar zelf iets van zeggen? of zijn we dan de cospoliesiequote:Op zondag 3 maart 2019 22:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat klopt aardig ja. Er gaan altijd dingen voorbij komen die je even aan bijv. Een ander incident doen denken. Zolang het relevant is en het niet de hele cos overneemt dan kan een zijweggetje in die zin in de cos af en toe prima. Neemt het inderdaad de hele cos over dan kan het beter in de sc.
(En ja, ook wij als mods moeten daar zelf om denken)
Dan kan je nu wel weer ingrijpen. Het blijft maar doorgaan en geen Lotus op de streams te bekennen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat klopt aardig ja. Er gaan altijd dingen voorbij komen die je even aan bijv. Een ander incident doen denken. Zolang het relevant is en het niet de hele cos overneemt dan kan een zijweggetje in die zin in de cos af en toe prima. Neemt het inderdaad de hele cos over dan kan het beter in de sc.
(En ja, ook wij als mods moeten daar zelf om denken)
Komen we weer in dezelfde discussie als altijd.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:57 schreef mootie het volgende:
Een zijweggetje in de Cos wordt praktisch altijd een snelweg.
Of een rotonde zonder afslagen.
Volgens mij zijn we vrij duidelijk. Het kan of in het topic van de desbetreffende inwoner of in de sc.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
Moeten we nu in 4 topics posten
hier
cos
sc
lotus
kweetnie ?
En wanneer is de cos weer open ?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we vrij duidelijk. Het kan of in het topic van de desbetreffende inwoner of in de sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |