abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185204624
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.

pi_185204630
Het plaatsen in de Cos vind ik zelf niet verkeerd. Geeft duidelijkheid.
En fijn dat er iets is 'opgepakt'.
(Hoewel ik daar zelf geen problemen mee had met Makaak. Ik gebruik zelf vrijwel nooit bijnamen)
Wat ik wel jammer vind is dat dat het enige lijkt wat is opgepakt uit de hele discussie van pak 'm beet, 600-650 posts in de SC van eergisteren(?)
Als je ziet wat er gepost word in de CoS ook vandaag weer. Waar ik TR's voor zet en waarvan ik weet dat er meerderen TR's zijn gezet. Daar zie je niks op gebeuren. Het gaat gewoon door.
Enorm jammer, want dat is van enorm veel meer belang.
Zie hierboven ook weer een post van iemand die afhaakt vanwege, dat het niet meer te doen is om te posten.
Mijn advies. Ga daar eens iets aan doen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_185204658
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Wat zou relevant aan de streams zijn van een youtubefilmpje?
Nog maar even opgehaald.
Ik vrees dat ik dit topic verprutst heb, excusez. :D
pi_185204660
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Misschien heel simpel gedacht. Maar geen verbod op youtube filmpjes in de Cos? Ik zie er overdag ook best veel voorbij komen, net als flauwe plaatjes. Het gaat over mieren en prompt komt er een plaatje van een mier voorbij....alsof niemand weet hoe dat er uitziet. :)
Bijzonder irritant op de foon.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Wat zou relevant aan de streams zijn van een youtubefilmpje?
Helemaal mee eens ^O^
Er komen steeds meer 'van die leuke Facebookgifjes'.
Spoiler of niet. Het heeft geen bal met utopia te maken evenals allerlei Yt filmpjes met liedjes niet
pi_185204663
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:56 schreef Zeyina het volgende:
(Hoewel ik daar zelf geen problemen mee had met Makaak. Ik gebruik zelf vrijwel nooit bijnamen)
Wat ik wel jammer vind is dat dat het enige lijkt wat is opgepakt uit de hele discussie van pak 'm beet, 600-650 posts in de SC van eergisteren(?)
Als je ziet wat er gepost word in de CoS ook vandaag weer. Waar ik TR's voor zet en waarvan ik weet dat er meerderen TR's zijn gezet. Daar zie je niks op gebeuren. Het gaat gewoon door.
Zie hierboven ook weer een post van iemand die afhaakt vanwege, dat het niet meer te doen is om te posten.
Mee eens.
pi_185204691
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:56 schreef Zeyina het volgende:
Aan het eind vd dag zijn wij als mods er om te handhaven wat er in het beleid staat. De mods maken het beleid niet, en de users ook niet.

Ons doel is altijd om het forum zo leuk mogelijk te houden voor iedereen maar ook een balans te houden met het recht op meningsvrijheid. Dus hoewel we heel graag feedback krijgen als dat op een nette manier gebeurt, betekend dat niet altijd dat elk punt ook daadwerkelijk opgepakt kan of gaat worden. Ben je bet niet eens met een beleid dan kun je dat aangeven op forum@fok.nl
pi_185204715
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:01 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Aan het eind vd dag zijn wij als mods er om te handhaven wat er in het beleid staat. De mods maken het beleid niet, en de users ook niet.

Ons doel is altijd om het forum zo leuk mogelijk te houden voor iedereen maar ook een balans te houden met het recht op meningsvrijheid. Dus hoewel we heel graag feedback krijgen als dat op een nette manier gebeurt, betekend dat niet altijd dat elk punt ook daadwerkelijk opgepakt kan of gaat worden. Ben je bet niet eens met een beleid dan kun je dat aangeven op forum@fok.nl
Ja. Blablablablabla
Schelden is gewoon een mening toch?
Nou ik zou bijna mijn mening geven :(
pi_185204754
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:58 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nog maar even opgehaald.
Ik vrees dat ik dit topic verprutst heb, excusez. :D
Ik was je niet vergeten, ik zat alleen even te denken hoe ik het het best kon verwoorden. Als het bijv over sjon ging die naar huis wilde, en iemand post daar bijv. Johnny come home, netjes en eventueel onder een spoiler, is dat een grapje relevant aan de streams.

Dat kan jij persoonlijk irritant vinden, een ander vind het weer leuk, en zolang dat relevant is en het niet uitloopt op alleen nog maar yt posten is dat prima maar toegestaan.
pi_185204757
-knip-

Crewbashen gaan we niet doen.

[ Bericht 93% gewijzigd door Soulraven op 24-02-2019 00:06:48 ]
pi_185204767
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:03 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. Blablablablabla
Schelden is gewoon een mening toch?
Nou ik zou bijna mijn mening geven :(
Schelden op users is nooit toegestaan. Inwoners tot in zekere mate wel, geheel volgens beleid. Ik kan er niks andera van maken.
pi_185204797
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:05 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik was je niet vergeten, ik zat alleen even te denken hoe ik het het best kon verwoorden. Als het bijv over sjon ging die naar huis wilde, en iemand post daar bijv. Johnny come home, netjes en eventueel onder een spoiler, is dat een grapje relevant aan de streams.

Dat kan jij persoonlijk irritant vinden, een ander vind het weer leuk, en zolang dat relevant is en het niet uitloopt op alleen nog maar yt posten is dat prima maar toegestaan.
Dat is geen Commentaar op de Stream. Dat is vragen om problemen
Want ja misschien vind ik Johny Cash wel leuk. Poot dat filmpje er ook in. Of Johny come lately.
Weet ik het.
Maar het is toch lullen tegen een muur van blablabla. Wij bepalen en de users kunnen de pot op.
pi_185204813
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Schelden op users is nooit toegestaan. Inwoners tot in zekere mate wel, geheel volgens beleid. Ik kan er niks andera van maken.
Nou kijk dan de TR's nog maar eens na van vanmorgen
Knap verpakt users bashen, maar wordt voortdurend gedaan.
Maar misschien vat je dat niet?
pi_185204824
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:01 schreef Soulraven het volgende:

[..]

En dus gaan we een hele groep een week bannen, die lastiger te modden is.
Gaan we alles verwijderen, wat jaren wel kon, wat mensen juist aantrok aan fok!, dat je hier wat harder mag zijn. Dat wordt nu helemaal kapot gemod. Het spijt me zeer dat ik mijn mening uit, maar jullie aanpak werkt i.mo. averechts .

Ajuu
pi_185204825
quote:

[..]

Nee, het gaat idd niet over mijn persoonlijke irritatie, maar er is zoveel onduidlijkheid over en voegt imo niets toe, dat het beter verboden kan worden.
pi_185204846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 23:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[modbreak]We hebben het achter nog een keer neergelegd omdat we als mods zijnde er niet zeker van zijn in hoeverre Makaak racistisch, in overleg is besloten dat het woord Makaak niet meer als bijnaam geaccepteerd gaat worden, en verwijderd zal worden.
We begrijpen dat het misschien niet altijd racistisch bedoeld is, maar we vermijden liever dat die verwarring er komt.[/modbreak]
Een goede beslissing, wat mij betreft. Voetbalwedstrijden worden bijvoorbeeld om dit soort uitingen stilgelegd.
pi_185204851
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Er is niet elke seconde van de dag een mod aanwezig. Dat iets niet ALTIJD per direct aangepakt kan woeden wil niet zeggen dat het toegestaan is.
pi_185204866
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Knap verpakt? Het was behoorlijk openlijk zuigen en trollen.
pi_185204867
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:11 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er is niet elke seconde van de dag een mod aanwezig. Dat iets niet ALTIJD per direct aangepakt kan woeden wil niet zeggen dat het toegestaan is.
Het gaat voortdurend door. Hoezo zien jullie dat niet? Altijd zelfde users
pi_185204870
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:09 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, het gaat idd niet over mijn persoonlijke irritatie, maar er is zoveel onduidlijkheid over en voegt imo niets toe, dat het beter verboden kan worden.
Voor jou voegt het niks toe, voor een ander wel.
pi_185204877
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:12 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het is COSSSSSSS
pi_185204879
quote:

[..]

Wat maakt een spoiler nou uit. Mensen gaan er toch op reageren. Dus een spoiler heeft totaal geen zin.
pi_185204893
quote:

[..]

Het voegt enkel iets toe voor mensen die eigenlijk in de Sc moeten zijn.

Net ook weer een plaatje van een kale kop, omdat Tim kaal wordt.
We zijn niet debiel, we weten hoe een kaal hoofd er uitziet.
pi_185204908
quote:

[..]

Zoals?
  zondag 24 februari 2019 @ 00:16:44 #24
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_185204931
nou zeg af en toe een leuk plaatje of filmpje wat past bij wat er gezegd wordt is toch hartstikke humor
TEAM TAFEL
pi_185204967
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:16 schreef rowan634 het volgende:
nou zeg af en toe een leuk plaatje of filmpje wat past bij wat er gezegd wordt is toch hartstikke humor
In de SC wel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')