SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dankquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef Melting het volgende:
Dit is trouwens de versie van 7 1/2 minuut. Dus ga gerust even naar het toilet.
Ohoh..... gezakt op de ranglijst dus?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Mijn mol leeft nog.
Wel de verkeerde afvaller voorspeld...
Ai, dat kost je punten..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Mijn mol leeft nog.
Wel de verkeerde afvaller voorspeld...
Die verlenging had dit nummer toch niet nodig?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef Melting het volgende:
Bij de prono waarschijnlijk wel, in de app moet ik het straks nog even bekijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh..... gezakt op de ranglijst dus?
Nee, niet persé.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Die verlenging had dit nummer toch niet nodig?
De dienstdoende DJ wil af en toe ook even een plasje kunnen doen...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Die verlenging had dit nummer toch niet nodig?
Moet kunnenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dienstdoende DJ wil af en toe ook even een plasje kunnen doen...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
P(rec)ies!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben naar de wc geweest, heb de droogtrommel aangezet en heb een wijntje ingeschonken en het nummer speelde nog steeds toen ik terugkwam.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, niet persé.
Maar ach..... hoef je niet bang te zijn dat je iets mist.
Nog steeds een gedeelde eerste plaats dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Ow, de schade valt nog mee:
Tussenstand
1200 TheVulture
1200 MadMaster
1200 jcdragon
1200 BobW
1100 Moira.
1050 Mexicanobakker
900 iBenny
...
spannendquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Tussenstand
1200 TheVulture
1200 MadMaster
1200 jcdragon
1200 BobW
1100 Moira.
1050 Mexicanobakker
900 iBenny
...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben naar de wc geweest, heb de droogtrommel aangezet en heb een wijntje ingeschonken en het nummer speelde nog steeds toen ik terugkwam.
De concurrentie is wel moordend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Tussenstand
1200 TheVulture
1200 MadMaster
1200 jcdragon
1200 BobW
1100 Moira.
1050 Mexicanobakker
900 iBenny
...
zoiets had ik al gedacht, en er moet water komen toch, of brengt MwMM dat boven ?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan weet je ook waarom ik ongeveer halverwege mijn draaibeurten een lange 12” inch draai...
Ja, en aan het eind worden de overige voorspellingen per aflevering er nog bijgeteld, geloof ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
De concurrentie is wel moordend.
zeikerdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan weet je ook waarom ik ongeveer halverwege mijn draaibeurten een lange 12” inch draai...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had niet uitgebracht hoeven worden, eigenlijk
vandaar die wekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
De dienstdoende DJ moet ook af en toe een dutje tussendoor kunnen doen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
De dienstdoende DJ moet ook af en toe een dutje tussendoor kunnen doen.
Soms ga ik tijdens het draaien buiten gewoon een rondje lopen en een sigaartje roken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets had ik al gedacht, en er moet water komen toch, of brengt MwMM dat boven ?
en best pijnlijk ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, een kurk is te groot voor mij...
Het zou me niks verbazen als DDM ook ooit met die oorlogskleuren heeft gelopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ongeluk met de make-up doos ook zo te zien
toen ze achter Symph aangingquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als DDM ook ooit met die oorlogskleuren heeft gelopen.
nee, in die tijd mocht ik niet met make-up op de deur uit volgens mij. Daarna begon ik vrij subtiel met gewoon roze op mijn oogleden en later werd het new wave met zwarte balken om mijn ogenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als DDM ook ooit met die oorlogskleuren heeft gelopen.
Niet bij de 1e ontmoeting, wel bij het voorspelquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Niet bij de 1e ontmoeting, wel bij het voorspel
🤔quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Niet bij de 1e ontmoeting, wel bij het voorspel
Komt weer een beetje terug.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die film van Queen zie je bij Live Aid allemaal dames met blauwe oogschaduw in het publiek.
Jouw dochter doet dat ook ?quote:
waarschijnlijk direct na I shot the sheriff opgenomenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al klinkt het zo niet.
Verdreven of overdreven ?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tweede keer Live Aid vind ik wat verdreven...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tweede keer Live Aid vind ik wat overdreven...
Nee, gelukkig niet. Mijn dochter heeft haar wilde make-up-tijd al achter de rug. Die gaat nu voor subtiel gelukkig.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O
Scritty Polity - The Word Girl
ik had zo’n doos van Theatre met tig kleuren, maar blauw gebruikte ik nooit. Nu pak ik heel soms echt knalturquoise, maar lichtblauw vind ik brrr. Maar de halve klas liep met lichtblauw en dan donkerblauw oogpotlood erbij. En die eerder genoemde junkie-broer van dansles had toen al zwart rondom zijn ogenquote:
Ik had zwart oogpotlood...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had zo’n doos van Theatre met tig kleuren, maar blauw gebruikte ik nooit. Nu pak ik heel soms echt knalturquoise, maar lichtblauw vind ik brrr. Maar de halve klas liep met lichtblauw en dan donkerblauw oogpotlood erbij. En die eerder genoemde junkie-broer van dansles had toen al zwart rondom zijn ogen
Voor het schminken als zwarte Piet?quote:
en daar stak je iemand de ogen mee uit of was het voor eigen gebruik ?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
en daar stak je iemand de ogen mee uit of was het voor eigen gebruik ?
Nee, voor dagelijks gebruik tijdens de middelbare school.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor het schminken als zwarte Piet?
heb je daar nog een foto van ?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor dagelijks gebruik tijdens de middelbare school.
Heeft overigens niet lang geduurd, ik was niet zo handig met zo'n stuk hout in mijn oog...
ik heb alleen op de afscheidsavond van de lagere school make-up opgehad.quote:
Nee, ik heb nauwelijks foto's uit mijn jeugd.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb nauwelijks foto's uit mijn jeugd.
Had toen ook donker gemilimeterd haar achterop mij hoofd en een enorme geblondeerde krullenbol bovenop.
Ja, dat kon toen nog...
Dan red je het niet met een oogpotloodje...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb alleen op de afscheidsavond van de lagere school make-up opgehad.
Toen was ik de drummer van Kiss
Is nu wat lastiger voor jequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had toen ook donker gemilimeterd haar achterop mij hoofd en een enorme geblondeerde krullenbol bovenop.
Ja, dat kon toen nog...
maar die blonde krullen bovenop zal wat lastiger zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemillimeterd is het nog wel...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Lover acome aback To Me - Dead Or Alive
Ik zal eens extensies proberen...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
maar die blonde krullen bovenop zal wat lastiger zijn
kijk uit dat je die dan niet verliest en dat een kat ‘m opeet...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eens extensies proberen...
Maar het is niet Janis die dit zingt.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk uit dat je die dan niet verliest en dat een kat ‘m opeet...
las ik gisteren in een tijdschrift. En ja, dat betekende een plukje dat uit de kont van de kat hing, toen wist ze waar dat ding gebleven wasquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
las ik gisteren in een tijdschrift. En ja, dat betekende een plukje dat uit de kont van de kat hing, toen wist ze waar dat ding gebleven was
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
las ik gisteren in een tijdschrift. En ja, dat betekende een plukje dat uit de kont van de kat hing, toen wist ze waar dat ding gebleven was
En toch vind ik deze wel fijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja. Die instrumentaaltjes van weleer zijn lastig...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er trompetles door gaan nemen...
Ik zit niet te lachen, echt nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er trompetles door gaan nemen...
hou je gezicht in de plooi, je kunt het!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit niet te lachen, echt niet
Dag meneer met de spijkers in zijn broek.quote:
ik kan het, ik kan hetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hou je gezicht in de plooi, je kunt het!
het lijkt me ook knap lastigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, echt.
Ik kan het nog wel, maar het kost me mijn lippen...
Ik wilde in een ska band spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit niet te lachen, echt niet
ik had ooit een vriendje die tuba speelde, die had ook vaak lippen die kapot warenquote:
Ik vind de tekst wel goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook dit had niet uitgebracht hoeven worden
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, echt.
Ik kan het nog wel, maar het kost me mijn lippen...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer heet Why?????? Oh Whyyyyyyy??????
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Mede mogelijk gemaaktbdoir het astmafonds
Ik ga even wat te drinken halen.quote:
Nou, ik moet ook even bijkomen van dat vorige nummer.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga even wat te drinken halen.
just sayingquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Village People was een favoriet in the Flying Club, de personeelsbar voor vliegmaatschappijpersoneel in Luton. Maar daar kwamen dan ook veel mannelijk cabinepersoneel.
oh co-piloot wat doet u nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Village People was een favoriet in the Flying Club, de personeelsbar voor vliegmaatschappijpersoneel in Luton. Maar daar kwamen dan ook veel mannelijk cabinepersoneel.
u heeft uw hand in mijn broekzakquote:
Is dat een landingsgestel of bent u blij me te zien?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat een landingsgestel of bent u blij me te zien?
Ik vond ze wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Hier had ik toen al niks mee en nu nog steeds niet
McChouffe? Is dat de nieuwe burger bij de Mac?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
@:livelink: ken je deze al?
[ afbeelding ]
Nee, zal wel erg zwaar zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
@:livelink: ken je deze al?
[ afbeelding ]
MC Chouffe, de dorpsomroeper tijdens DJ perfomances...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
McChouffe? Is dat de nieuwe burger bij de Mac?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat een landingsgestel of bent u blij me te zien?
je hoeft niet meteen een heel kratje te tillenquote:
Zit in het happy mealquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
McChouffe? Is dat de nieuwe burger bij de Mac?
8%. Valt dus wel mee.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MC Chouffe, de dorpsomroeper tijdens DJ perfomances...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MC Chouffe, de dorpsomroeper tijdens DJ perfomances...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
8%. Valt dus wel mee.
Wanneer kwam je nou je La Chouffe pakket ophalen?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just me is van de kabouters, vraag haar maar...
Die danslessen zijn toch wel eens handig.quote:
ik kwam op niksquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:18 schreef MadMaster het volgende:
O ja, op die naam kwam ik even niet...
die worden alleen maar groter en groter en leuker en leukerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Just me is van de kabouters, vraag haar maar...
spreekt 3.0 ook al appjes in?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
die worden alleen maar groter en groter en leuker en leuker
je kent mijn mening over Lucky en mijn mening over jou. Maar ik zag het al wel aankomenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de reacties eerder vanavond (waar ik wel een beetje van schrok):
Ik zal af en toe ook bij Lucky's station gaan draaien (en dat weet ik pas sinds vanmiddag) en dan met name het stevigere stampwerk, wat hier over het algemeen toch niet zo gewaardeerd wordt.
Hier zal ik af en toe een thema show of zo blijven draaien...
Ik hoop dat dat geen scheve gezichten gaat opleveren, ik zie het één los van het andere...
Ik schrok ook (niet van onze reakties) en ik zou het erg op prijs gesteld hebben als Lucky gewoon eerlijk was geweest en het ons verteld had. En ik stel jouw mededeling wel op prijs, even goede vriendenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal af en toe ook bij Lucky's station gaan draaien (en dat weet ik pas sinds vanmiddag) en dan met name het stevigere stampwerk, wat hier over het algemeen toch niet zo gewaardeerd wordt.
Ik hoop dat dat geen scheve gezichten gaat opleveren, ik zie het één los van het andere...
Ik heb de reacties vanavond gemist, maar weet wel zo'n beetje wat er speelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
daar is ook niets mis mee... zeker geen scheve gezichten van mijn kant, maar de manier waarop hij gehandeld heeft en zich elders over hier uitlaat vind ik echt zum kotzen. En daar heb ik behoorlijk veel moeite mee. Maar het is prima als je af en toe lekker wil stampen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan en wil alleen voor mij zelf spreken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik schrok ook en ik zou het erg op prijs gesteld hebben als Lucky gewoon eerlijk was geweest en het ons verteld had. En ik stel jouw mededeling wel op prijs, even goede vrienden
we kunnen niet in de toekomst kijken...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan en wil alleen voor mij zelf spreken.
Geen idee hoe e.e.a. gaat lopen, niemand kan dat voorsien, denk ik...
Ik zie het één ook los van het ander. Hoop alleen wel dat je ook hier je mixen blijft draaien.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
en dat ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het één ook los van het ander. Hoop alleen wel dat je ook hier je mixen blijft draaien.
Ik heb ook geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
You really got me maar niet van the Kinks.
Van Halen covertje?
Goed gegoktquote:
Als daar animo voor is, dan kan dat uiteraard wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het één ook los van het ander. Hoop alleen wel dat je ook hier je mixen blijft draaien.
ken alleen het koffertje van van Dalequote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
You really got me maar niet van the Kinks.
Van Halen covertje?
Je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, ik heb vaak wel genoten van je mixwerkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als daar animo voor is, dan kan dat uiteraard wel.
Toen ik hier kwam, zo'n 3 jaar geleden, heb ik direct gevraagd of mixen ook mochten.
Daar kwamen niet echt veel positieve reacties op, dus heb ik dat heel lang niet gedaan.
Pas na 1,5 jaar ben ik dat op de radio gaan doen, iets wat ik elders al heel lang deed.
Ik doe dagelijks vaak een uur of 3 niks anders...
Maar ik heb gemerkt dat er hier maar zeer weinig liefhebbers zijn en dus heb ik het aanbod van Lucky aangenomen. Geen idee of daar wel liefhebbers zijn, dat moet ik nog ondervinden...
het is niet iets waar ik altijd naar kan luisteren, maar ik heb je echt verdomd goeie en mooie dingen horen doen. Maar het is geen probleem om je hobby op meerdere plekken uitbte oefenen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als daar animo voor is, dan kan dat uiteraard wel.
Toen ik hier kwam, zo'n 3 jaar geleden, heb ik direct gevraagd of mixen ook mochten.
Daar kwam niet echt veel positieve reacties op, dus heb ik dat heel lang niet gedaan.
Pas na 1,5 jaar ben ik dat op de radio gaan doen, iets wat ik elders al heel lang deed.
Ik doe dagelijks vaak een uur of 3 niks anders...
Maar ik heb gemerkt dat er hier maar zeer weinig liefhebbers zijn en dus heb ik het aanbod van Lucky aangenomen. Geen idee of daar wel liefhebbers zijn, dat moet ik nog ondervinden...
Je Suis Tu Es...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef Melting het volgende:
Deze heren droegen geen korte broeken.
Ik draai daarentegen 2 heel verschillende soorten voor 1 station.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is niet iets waar ik altijd naar kan luisteren, maar ik heb je echt verdomd goeie en mooie dingen horen doen. Maar het is geen probleem om je hobby op meerdere plekken uitbte oefenen.
Ik heb ook een tijd voor 2 stations gedraaid, twee heel verschillende showsoorten ook.
Ik tel er wel 3quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai daarentegen 2 heel verschillende soorten voor 1 station.
dat is nog veel,knapperquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
nee, dat andere doet Vout, als hij weer ontsnaptquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Dit is al erg goed en dan ook nog de “Engelse” versie
Nou, ik vind Meltings rock- en gitarenshows ook altijd wel heel anders dan een show als deze.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dat andere doet Vout, als hij weer ontsnapt
Die heb ik heel lang niet gedraaid. En toen ik hem laatst een keer draaide werd hij niet herkend.quote:
I know, je bent 1 van de weinigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, ik heb vaak wel genoten van je mixwerk
Voor sommige muziekstijlen hoef ik niet in de stemming te zijn om die te beluisteren (zoals (classic) rock), voor andere wel. De keren dat ik in de stemming was om jouw mixen te beluisteren, vond ik ze heel goed (met mijn leken-oor). Soms lopen mijn stemming en jouw mixen elkaar misquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, je bent 1 van de weinigen.
En dat begrijp ik ook wel, we (incl. de DJ's) hebben hier allemaal min of meer onze eigen voorkeuren met hier en daar wat overlap. En iets draaien is toch iets anders dan iets beluisteren. Althans, bij mij wel...
maar die eventuele liefhebbers die je in 40+ zou vinden kunnen hier toch ook prima terecht? Kijk, wat de insteek van Lucky is is me al een tijdje duidelijk, die zat hier de laatste tijd overduidelijk met twee gezichten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, je bent 1 van de weinigen.
En dat begrijp ik ook wel, we (incl. de DJ's) hebben hier allemaal min of meer onze eigen voorkeuren met hier en daar wat overlap. En iets draaien is toch iets anders dan iets beluisteren. Althans, bij mij wel...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Suiker & Jong - Senza una donna
Nee hoor, just me, doedezemaar en ik zijn er gewoon.quote:
www.opblaasdonna.com een optie?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, just me, doedezemaar en ik zijn er gewoon.
Virtueel wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]virtueel zijn we bij je hoor
Geen probleem, ik claim hier niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor sommige muziekstijlen hoef ik niet in de stemming te zijn om die te beluisteren (zoals (classic) rock), voor andere wel. De keren dat ik in de stemming was om jouw mixen te beluisteren, vond ik ze heel goed (met mijn leken-oor). Soms lopen mijn stemming en jouw mixen elkaar mis
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
www.opblaasdonna.com een optie?
Ongetwijfeld, maar die komen hier niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar die eventuele liefhebbers die je in 40+ zou vinden kunnen hier toch ook prima terecht? Kijk, wat de insteek van Lucky is is me al een tijdje duidelijk, die zat hier de laatste tijd overduidelijk met twee gezichten.
en we kunnen zo lief zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die komen hier niet.
Geen idee waarom, maar het is hier behoorlijk gesloten.
Na de Top 2000 zie je hier ook wat mensen van daar, maar die zijn ook zo weer verdwenen...
Maar dat vind ik wel het jammere van dit; dat de kans is dat het nog verder versplinterd raakt en dat je uiteindelijk op beide stations weinig luisteraars hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, ik claim hier niks.
Maar voor 3 mensen draaien is niet echt leuk en dat speelt wel mee...
uhm, spijkerbroek en peaceman en diaan en livelink zijn aardig regulars geworden hier, vanuit de top2000. Net als jij en ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die komen hier niet.
Geen idee waarom, maar het is hier behoorlijk gesloten.
Na de Top 2000 zie je hier ook wat mensen van daar, maar die zijn ook zo weer verdwenen...
en ik was gewoon een meeloperquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, spijkerbroek en peaceman en diaan en livelink zijn aardig regulars geworden hier, vanuit de top2000. Net als jij en ik
En that's it, hoewel ik via 40+, Kingston, hier kwam.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, spijkerbroek en peaceman en diaan en livelink zijn aardig regulars geworden hier, vanuit de top2000. Net als jij en ik
Dat is best wel een unfortunate design..quote:
Kingstonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En that's it, hoewel ik via 40+, Kingston, hier kwam.
Hoe wil je mensen van buiten hier vasthouden?
Ja, dat kan, maar daar ga ik niet van uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel het jammere van dit; dat de kans is dat het nog verder versplinterd raakt en dat je uiteindelijk op beide stations weinig luisteraars hebt.
Ik weet niet hoe het gaat lopen, maar dat is wel een risico.
nou, elders een radiostation neerzetten lijkt me zeker niet te helpen. Maar goed, dat is dan ook precies de bedoeling van Luckyquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar daar ga ik niet van uit.
Ik verwacht niet dat de één de ander verpulvert of zo...
Eet smakelijk danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:01 schreef sig000 het volgende:
Voor mij is het simpel, no way dat ik ga betalen aan organisaties die ik niet zie zitten.
Op welk platform ik draai zal me verder worst wezen.
geen idee, maar wat Lucky doet, in 40+ radio49 finaal affikken gaat zeker niet helpen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu laat je iemand anders betalen aan die organisaties.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:01 schreef sig000 het volgende:
Voor mij is het simpel, no way dat ik ga betalen aan organisaties die ik niet zie zitten.
en dat dat andere station dan wel alles keurig afdraagt boeit dan niet? Zo principieel lijk je me dan ook niet. En ja, ik vind het erg jammer dat je hier niet meer draait, dat weet je, dat vertel ik je vaker, maar goed, jouw principes als piraat respecteer ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:01 schreef sig000 het volgende:
dat is je goed recht, maar als er iemand wordt aangesproken op achterbaks gedrag is het niet aan jou om over alu hoedjes te beginnen en doei te roepen. Dat dat even duidelijk is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:01 schreef sig000 het volgende:
Nee, dat zeg ik ook. Het kan leiden tot versplintering vrees ik. Allebei klein. Maar ik geef toe dat ik ook niet echt zie dat we onze luistercijfers hier nou heel erg konden vergroten. Als jij nou af en toe daar ook wat reclame maakt voor shows hier en vice versa, dan wordt het misschien nog een mooie mix van luisteraars naar beide stations.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar daar ga ik niet van uit.
Ik verwacht niet dat de één de ander verpulvert of zo...
Ik denk niet dat dat het doel van Lucky is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, elders een radiostation neerzetten lijkt me zeker niet te helpen. Maar goed, dat is dan ook precies de bedoeling van Lucky
Ik maak zelf wel uit wat ik doe en post, verder allemaal beste mensen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is je goed recht, maar als er iemand wordt aangesproken op achterbaks gedrag is het niet aan jou om over alu hoedjes te beginnen en doei te roepen. Dat dat even duidelijk is.
het is de manier waarop hij het gespeeld heeft... achterbaks en uitermate achterbaks..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het doel van Lucky is.
Er zijn tig andere radiostations waar jij, ik en iedereen naar luisteren.
De één is toch geen concurrent van de ander?
Althans, zo zie ik het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |