Ik zat net naar IJsland en Noorwegen te luisteren en toen gooide youtube deze er achteraan... maar dit heeft echt alles van een winnaar, het is meteen raakquote:
Anna B for the win en daarna weer een NQ op het esfquote:Op zondag 3 maart 2019 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Anna scoort best aardig in de Zweedse hitlijsten...
Ik vind haar zangstem gewoon nog steeds niet te doenquote:
Ik denk dat Rusland wel genoeg budget heeft om het gewoon zelf te hosten anders.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar zangstem gewoon nog steeds niet te doen
Het wordt John Lundvik en ik schrijf alvast met potlood Goteborg 2020 op
Sergey wordt gewoon 2e of 3e zoals Rusland bijna altijd doetquote:Op woensdag 6 maart 2019 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland wel genoeg budget heeft om het gewoon zelf te hosten anders.
The fucktwitter:wiwibloggs twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 12:21:25“The strong anti-votes against us is shameful” — #Melfest boss Christer Björkman addresses “Sweden hate” at #Eurovision 🇸🇪 https://t.co/1gS18qwf2c reageer retweet
Dat was echt zo belachelijk toen. Gingen zoveel slechte nummers door.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Anna B for the win en daarna weer een NQ op het esf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:19 schreef Momo... het volgende:
Misschien moet je dan minder '"generic maar ok spul" sturen dan.
Waar is het live te volgen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:20 schreef ato het volgende:
Ik ga kijken vanavond, John vind ik het beste en ik zou lachen als toch die Zweedse toppers gaan. Geeft toch wel sfeer.
John zie ik wel als concurrent van Duncan, maar dat geeft niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |