Ik wilde junior belastingadviseur worden bij een BIG 4, omdat je daar als starter rond de 3500 euro bruto kan pakken per maand, maar ik zie er nu al tegenop.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja I wish. Coordinerende functie dus zie ze vaker dan leerlingen.
Wat ga jij doen als je klaar bent
Hallo TARDIS.,quote:Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo ik ben erg eenzaam en alleen.
Groet,
TARDIS.
Hey, op een dag ben je dolgelukkig met de vrouw van je dromenquote:Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef TARDIS. het volgende:
Groet,
TARDIS.
Ja ik ga ook iets onder mijn huidige niveau doen maar dan ook minder stress iddquote:Op zondag 24 februari 2019 00:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik wilde junior belastingadviseur worden bij een BIG 4, omdat je daar als starter rond de 3500 euro bruto kan pakken per maand, maar ik zie er nu al tegenop.
Elke week 50+ uren draaien en veel ellebogenwerk.
Ik denk dat ik lekker bij een overheidsinstelling aan de slag ga. Iets minder goed betaald krijgen, maar ook veel minder stress.
Beter.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ik ga ook iets onder mijn huidige niveau doen maar dan ook minder stress idd
Eenzaam én alleen. Dat is wel minder, vriend.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef TARDIS. het volgende:
Groet,
TARDIS.
Heyquote:Op zondag 24 februari 2019 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hallo TARDIS.,
Dat verbaast ons helemaal niet.
Groet,
Zosk
Heyquote:Op zondag 24 februari 2019 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, op een dag ben je dolgelukkig met de vrouw van je dromen
Heb je een fijne dag gehad, vriend? Het was prettig weer, dus hopelijk heb je niet de hele dag binnen gezeten. ☀quote:
Ah kut, mannen smeren m vaak gelijk naar huisquote:Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef TARDIS. het volgende:
Groet,
TARDIS.
Voel jij je nooit eenzaam en alleen?quote:Op zondag 24 februari 2019 02:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah kut, mannen smeren m vaak gelijk naar huis
Heb vandaag zelfs m'n dag naar behoren ingegeoten, eerst een bos/strandwandeling gemaakt, bij m'n ouders gegeten en met m'n broertje wezen pilsen in de stad met een goed gesprek.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:23 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Maandag 16 graden en zonnig. Helemaal niks mis mee.
Dat klinkt als een geslaagde avond.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb vandaag zelfs m'n dag naar behoren ingegeoten, eerst een bos/strandwandeling gemaakt, bij m'n ouders gegeten en met m'n broertje wezen pilsen in de stad met een goed gesprek.
een geslaagde dag mag ik wel zeggen, was zelfs vroeg op vanochtendquote:Op zondag 24 februari 2019 02:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat klinkt als een geslaagde avond.
Een maanquote:Op zondag 24 februari 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Ik zag ineens een geel rond ding in de lucht wat licht geeft, hoe heet zo'n ding?
Ik heb begrepen dat die laatst ondergesneeuwd was en daarvoor iets met wolvenbloed, alles gemist weerquote:
Kan ook de zon zijn, afhankelijk waar je je nu bevindt op de wereld.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Ik zag ineens een geel rond ding in de lucht wat licht geeft, hoe heet zo'n ding?
Eigenlijk voelde het wel eens prettig, dacht eerst in steen te veranderenquote:Op zondag 24 februari 2019 02:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Kan ook de zon zijn, afhankelijk waar je je nu bevindt op de wereld.
Mooie beesten wel. Hier in de buurt heb je het Lage Bergse bos en daar lopen die beesten ook vrij rond.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:41 schreef Remqo het volgende:
Ik veranderede ook bijna in steen omdat 10 meter voor me een Schotse Hooglander voor m'n neus verscheen.
Ik vond ze vrij imposant, die bonte kleuren en die hoorns.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mooie beesten wel. Hier in de buurt heb je het Lage Bergse bos en daar lopen die beesten ook vrij rond.
bioritmequote:Op zondag 24 februari 2019 08:44 schreef -river- het volgende:
Goedemorgen waarom zijn wij zo vroeg wakker?
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 07:17 schreef Monopoly het volgende:
Hebben jullie vannacht nog wat Joodse monumenten besmeurd met verf en hakenkruizen?
hahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 24 februari 2019 09:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
Ja echt erg dat ik nooit gewoon uitslaap. Vd en puberella slapen nog lekker, maar heb wel al mijn huis aan kantquote:
misschien dat je wat bij vd klaar kan makenquote:Op zondag 24 februari 2019 09:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt erg dat ik nooit gewoon uitslaap. Vd en puberella slapen nog lekker, maar heb wel al mijn huis aan kant
voetbal voetbal voetbal. En u?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, nog plannen vandaag?
Ik ga vanmiddag naar een oud collega die ik al 15 jaar niet heb gezien, effe gezellig buurtenquote:Op zondag 24 februari 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voetbal voetbal voetbal. En u?
Straks, laat hem nu beter slapen.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
misschien dat je wat bij vd klaar kan maken
gezellie. Hoe is het met de woonboot?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar een oud collega die ik al 15 jaar niet heb gezien, effe gezellig buurten
Ja goed, da zit erop, keuken zit er al in, gister hebben we nog een wasmachine gekocht. van de week zal de vloer er wel in gaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gezellie. Hoe is het met de woonboot?
nicequote:Op zondag 24 februari 2019 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, da zit erop, keuken zit er al in, gister hebben we nog een wasmachine gekocht. van de week zal de vloer er wel in gaan.
En het strandje danquote:Op zondag 24 februari 2019 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar een oud collega die ik al 15 jaar niet heb gezien, effe gezellig buurten
dat is echt een aidsfilmquote:Op zondag 24 februari 2019 09:41 schreef -river- het volgende:
Vanavond met ons drie naar Bohemian Rhapsody![]()
![]()
sterktequote:Op zondag 24 februari 2019 09:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoop wel dat het snel af is, volgens mij dreigt hij overspannen te worden of zo
We gaan het vanavond zien.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is echt een aidsfilm
Nee heb er gisteren 4 diareepillen ingemikt. Hielp goed.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Loop je nu aan beide kanten leeg haha
Ja slaap echt goed de laatste tijd, jij?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goedemorgen. Lekker geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |