30 tellen werk, maxquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo veel moeite en het levert zo weinig op haha
In dat gevalquote:
Ik ook. Omg zo lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, kan me echt ziek eten aan kaasfondue
Ik ben altijd wel fan van de kikastick. Kalkoenvlees met ui.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:20 schreef I. het volgende:
[..]
Frikandel? Of pikanto? Patat vind ik maar mèh.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:20 schreef Vanillekwark het volgende:
ik heb nog nooit kaasfondue gehad
Huh maar je post net nog een fotoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:20 schreef Vanillekwark het volgende:
ik heb nog nooit kaasfondue gehad
Weet niet over wie dit gaat hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op het moment dat er een bepaald groepje rapalje weer tegen de leiding ageert.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh maar je post net nog een foto
Het is rapaillequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op het moment dat er een bepaald groepje rapalje weer tegen de leiding ageert.
Waar heb ik ooit beweerd dat dat niet het geval is?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer weer Zosk. Je laat hier zien dat iemand met het syndroom van down nog meer IQ heeft.
In Amsterdam heb je het fonduehuisje ofzo, klein tentje met alleen maar kaasfondue. Alsof je in de hemel bent belandquote:
Die naam doet mij altijd denken aan ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan van de kikastick. Kalkoenvlees met ui.
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan van de kikastick. Kalkoenvlees met ui.
Nee, niet zo en publicquote:
misschien als het niet in amsterdam wasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je het fonduehuisje ofzo, klein tentje met alleen maar kaasfondue. Alsof je in de hemel bent beland
Misschien heeft hij dat ook wel, dat herken je immers nauwelijks bij een Aziaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer weer Zosk. Je laat hier zien dat iemand met het syndroom van down nog meer IQ heeft.
Echt? Volgende keer als ik in Amsterdam ben eens opzoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je het fonduehuisje ofzo, klein tentje met alleen maar kaasfondue. Alsof je in de hemel bent beland
Kinderkanker?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef I. het volgende:
[..]
Die naam doet mij altijd denken aan dit
[ afbeelding ]
Nooit gehad overigens.
Maar dat was het wel :squote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien als het niet in amsterdam was
Wowquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat ook wel, dat herken je immers nauwelijks bij een Aziaat.
Ik had je hoog zitten vrind. Iedereen, zelfs Noel zei dat jij een eckto was. en dan noem je het friet. Zo zonde.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar heb ik ooit beweerd dat dat niet het geval is?
Jawel, dan heeft ie geen spleetogen, in tegenstelling tot de 'normale' Aziaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat ook wel, dat herken je immers nauwelijks bij een Aziaat.
quote:
Maar je ging al de mist in bij het feit dat je me hoog hebt zittenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had je hoog zitten vrind. Iedereen, zelfs Noel zei dat jij een eckto was. en dan noem je het friet. Zo zonde.
Dan heeft hij ook nooit bij Ronald MC Donald mogen slapen en betast te worden door die vieze clown.quote:
Jij bent mijn nummer 1quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je ging al de mist in bij het feit dat je me hoog hebt zitten
Ik zou dat zeker niet adviseren namelijk
Sowieso wel gek, jij bent maar klein toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je ging al de mist in bij het feit dat je me hoog hebt zitten
Ik zou dat zeker niet adviseren namelijk
Het heet Fondue&Fondue. Graag gedaan, je mag me in natura betalen xoxoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Volgende keer als ik in Amsterdam ben eens opzoeken.
Volgens mij was mijn meest recente leugen dat ik 164 ben ofzo jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso wel gek, jij bent maar klein toch.
Niet, ik heb namelijk een huisstofmijt allergie en dan krijg ik daar last vanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe wil je dat ik door het stof ga?
Ga een vent zoeken gekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Flamarande het volgende:
Zosk vreet alleen maar bami en loempia’s
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het heet Fondue&Fondue. Graag gedaan, je mag me in natura betalen xoxo
Je weet mij ook te vinden dus als je me nodig hebt, dan hoor ik het welquote:
Nee zo werkt het niet he, ik was eerstquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet mij ook te vinden dus als je me nodig hebt, dan hoor ik het wel
Jezus ik ben bijna groter dan dat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn meest recente leugen dat ik 164 ben ofzo ja
HOE DAN!?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Kaasfondue lijkt mij ook echt ranzig.
Nee jij vreet alleen Chinese snoepjesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dit echt nog nooit gehad.
Kan gewoon, het leven is hardquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus ik ben bijna groter dan dat.
Verrassendquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb al een leuke tindermatch maar ik speel hard to get
Zo hoort het, succes daarmeequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb al een leuke tindermatch maar ik speel hard to get
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heeft hij ook nooit bij Ronald MC Donald mogen slapen en betast te worden door die vieze clown.
Ben niet onder de indrukquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet he, ik was eerst
Kaas is zoals Vanillekwark. Jong belegen is het prima te doen. Je kan er veel mee. Op brood, over de kapsalon.quote:
En je poesquote:
Wees gewoon jezelf, oh waitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geintje weet gwn niet hoe ik leuk moet reageren
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je hebt gewoon geen keuze in dit geval
Japanse maar dat heb ik ook maar 2x gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij vreet alleen Chinese snoepjes
Neuken?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Japanse maar dat heb ik ook maar 2x gedaan.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja moet ik eigenlijk wel keertje doen, lijkt me wel lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe
Ga een keer kaasfondue eten dan
Ik ga het nog lekker rekkenquote:
Haha nee ik wil niet met je neuken. Je weet wat ze zeggen hè. "Don't stick your dick in crazy" haha.quote:
Doe eens normaal geschifte debielquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zin om met @:Flamarande in een park te zitten en dan kijken naar allemaal mensen die gaan rennen tegen kanker.
Koekoekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:31 schreef I. het volgende:
[..]
Haha nee ik wil niet met je neuken. Je weet wat ze zeggen hè. "Don't stick your dick in crazy" haha.
Dat zeg je maar tegen je Tindermatch.
Hahaha is goed hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:31 schreef I. het volgende:
[..]
Haha nee ik wil niet met je neuken. Je weet wat ze zeggen hè. "Don't stick your dick in crazy" haha.
Dat zeg je maar tegen je Tindermatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |