iedere ouder zou daar zn tienerdochter verplicht moeten laten naar kijken!quote:
Ik heb alleen het laatste half uur geluisterd , en dat is meer dan genoegquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iedere ouder zou daar zn tienerdochter verplicht moeten laten naar kijken!
ergens had ik dit einde al verwachtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hebben we daar drie uur naar moeten luisteren zeg
Voor de eerste paar uur. Dat moet Franny weer verplicht konijnen anders gaat hij weer mokken en passief agressief doen.quote:
Ik blijf hopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die error komt nog wel, misschien morgen tijdens de markt
tsja ze moet zich "ontplooien"quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de eerste paar uur. Dat moet Franny weer verplicht konijnen anders gaat hij weer mokken en passief agressief doen.
Heeft Boyd zeker gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:01 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat een lelijke grove inkt op Jessies onderarm.
is niet doorgegaan, misschien na het kokenquote:
quote:
Kan ook tijdens hoor. Gewoon even voorover en onderwijl de groente snijden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
is niet doorgegaan, misschien na het koken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ook tijdens hoor. Gewoon even voorover en onderwijl de groente snijden.
dat betekend ''Piemel en Lolitha'' in het engelsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Er staat Dick en Lolitha.Zo heten zijn ouders.
is volgens mij strafbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:04 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dat betekend ''Piemel en Lolitha'' in het engels
En je weet ook waar de naam Lolitha bekend om is?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:04 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dat betekend ''Piemel en Lolitha'' in het engels
nope, enlighten mequote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En je weet ook waar de naam Lolitha bekend om is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |