Merel had ook geen zin in die kutmarkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lotus had ook al geen zin in al die stomme bezoekers......gaat lekker....
En dan vinden ze het gek dat er geen gunfactor isquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel had ook geen zin in die kutmarkt.
Wat triest dit allemaal , je zal je dochter maar zo zien bij die manipulatorquote:
Hoi hoi en welkomquote:
Ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat.Heel weinig bezoekers,en het gros van de inwoners heeft er geen zin in.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat er geen gunfactor is
Niemandquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er naast Tim op de bank komt........
Ach ze doet zelf precies hetzelfde. "Ooh jessie heeft wat trgen me gezegd en ik ben zo onzeker". "Oh tim, Jens heeft wat gemeens gezegd tegen me, boehoe".quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat triest dit allemaal , je zal je dochter maar zo zien bij die manipulator
Dat zien de heren prima! (Majesteits vormquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim niet meer misselijk?.............Hij is herrezen zo te zien........
Die kan zielig zijn als het moet en janken als het moet en lachen als het moet .quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim niet meer misselijk?.............Hij is herrezen zo te zien........
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zien de heren prima! (Majesteits vorm)
Bedorvenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
eeeewwwww Tim ruikt naar suddervlees
Zure zult.quote:
Maakt toch niet uitquote:
ergens wel handig, maar ik heb liever een ander alarmquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zien de heren prima! (Majesteits vorm)
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
ja ze was ''fucking horny'' schreef ze naar haar ouders (aanname)
Heb jij een reuksensor verbinding met Utopia?.........quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
eeeewwwww Tim ruikt naar suddervlees
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die kan zielig zijn als het moet en janken als het moet en lachen als het moet .
Tim is ook van de mannen de NEHHEEEE voor een ja aanzienquote:
Frutsel zei hetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij een reuksensor verbinding met Utopia?.........
ik snap nu ook waaromquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tim is ook van de mannen de NEHHEEEE voor een ja aanzien
ik heb me prima vermaaktquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hebben we daar drie uur naar moeten luisteren zeg
Best wel een deceptie dit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hebben we daar drie uur naar moeten luisteren zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |