Aan het kruipenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Wat was je in de kruipruimte aan het doen?
Hoe dan? Ik zou het waarschijnlijk als volgt doen:quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:18 schreef ArTiC het volgende:
Vorige eigenaar heeft ook lekker laminaat over het luik gelegd en nu blijkt niet op de meest handige manier
Ja ik ook maar het lag nu doorgelegd tot in de trapkast.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik zou het waarschijnlijk als volgt doen:
Uitsparing zagen evt. met multitool. Afwerken met latjes. En dan zelfde voor het kruipluik met een of twee ogen erin
Direct op het zand?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heb ik hier helemaal geen (toegankelijke) kruipruimte.
Niet te isoleren dusquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De tekening uit 1924 zegt dat dat het geval is.
Ik ben maar een arme loonslaaf dus woon in een rijtjeshuis. De energiekosten vallen best wel mee op dit moment.quote:
Hier hangt de was ook lekker buitenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:01 schreef Samzz het volgende:
.
Wat een weer. Net de bedden van de honden gewassen en een drietal planten van nieuwe potgrond voorzien. Hoop vooral dat t de blauwvaren gaat helpen.
Heerlijk hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hangt de was ook lekker buiten![]()
Nu nog maar even echt de stad in anders zijn de winkels waar ik naartoe wil al dicht.
Moet ik er eerst eentje kopen. Is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat soort afstanden kun je beter de auto pakken
Haha pauperquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet ik er eerst eentje kopen. Is ook weer zoiets.
Nee, stadsbewoner. Hier heb je zo'n duur ding niet nodig. Is alleen maar lastig. Maar ik snap dat dat lastig te begrijpen is als je in the middle of nowhere woont en een uur onderweg bent om waar dan ook te komen.quote:
Een halve minuut om te voet in de natuur te zijn jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, stadsbewoner. Hier heb je zo'n duur ding niet nodig. Is alleen maar lastig. Maar ik snap dat dat lastig te begrijpen is als je in the middle of nowhere woont en een uur onderweg bent om waar dan ook te komen.
18.000 hier. Mag nu 604 euro betalen voor gemeentelijke belastingen, praktisch hetzelfde als vorig jaar.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, stadsbewoner. Hier heb je zo'n duur ding niet nodig. Is alleen maar lastig. Maar ik snap dat dat lastig te begrijpen is als je in the middle of nowhere woont en een uur onderweg bent om waar dan ook te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |