SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 27-02-2019 00:42:55 ]
Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De finale van Tineke Schouten.
Als in, ik ben niet thuis, zit in het theater, dit dat.
Je hebt vrijwillig nog naar andere inzendingen gekeken uit de voorronde?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond die van Aly ook bijzonder slecht. Lilly vond ik wel goed, dat was een dikke voldoende.
Ja, net even. Was toch benieuwd.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt vrijwillig nog naar andere inzendingen gekeken uit de voorronde?![]()
.
Gisteravond.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:06 schreef Dave het volgende:
Hoe laat is die Duitse finale vanavond?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:05 schreef Kreator het volgende:
Verder mijn vakantie verlengd van 16 naar 20 dagen..
4 dagen Phan Thiêt / Blue Ocean Resort erachteraan geboekt. Zo. Veel zin. In.
(hehe tiet)
Hehe, Thiêt betekent huishouden volgens Google Translate. Phan misschien 'zonder'?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:05 schreef Kreator het volgende:
(hehe tiet)
Ouderdom.quote:
Thx! Hoor ik vaker.quote:ziet er heerlijk uit Krea!
Oh.quote:die vakantie dan hè. Bedoel ik.
Ik ga er voor dat geld wel vanuit dat ik een heel team tot mijn beschikking heb.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Hehe, Thiêt betekent huishouden volgens Google Translate. Phan misschien 'zonder'?
Je weet zeker dat er housekeeping inbegrepen is?
Dat heb je na al dit harde werken wel verdiend ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga er voor dat geld wel vanuit dat ik een heel team tot mijn beschikking heb.
Dat doe je goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:05 schreef Kreator het volgende:
(hehe tiet)
Oekraïne heeft 6 liedjes en duurt 4 uur?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:06 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Schemaatje voor vanavond
San Remo2quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oekraïne heeft 6 liedjes en duurt 4 uur?
Oké m’n zusje komt even een klein uur op bezoek tijdens Oekraïene maar die kent mijn hobby ondertussen wel, ze mag even meekijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:06 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Schemaatje voor vanavond
Ja, hij is minder fluffy inderdaad. Hij ligt de laatste tijd eigenlijk voornamelijk in de stoel van de eetkamertafel waar ik ook altijd in zit. Dus ik zie ‘m wel, maar hij kruipt gewoon niet meer lekker op schoot de afgelopen week. Misschien waardeert hij de programma’s die ik op tv kijk gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:22 schreef Greys het volgende:
Katten zijn in de winter vaak dikker in de vacht en meer fluffy en dan als het mooier weer wordt verharen ze wat meer. En hij ligt toch graag op de vensterbank in de zon? Dan vindt ie het vast al lente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |