Ik volg dat niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CasRC heeft gister gewonnen van Den Bosch in Den Bosch, dat gebeurt echt eens in de 5 jaar ofzo
gaat dit over lacrosse?quote:Op zondag 24 februari 2019 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CasRC heeft gister gewonnen van Den Bosch in Den Bosch, dat gebeurt echt eens in de 5 jaar ofzo
Ik ook alleen maar omdat wat vrienden er spelen.quote:
Sjoelen.quote:
wat gayquote:Op zondag 24 februari 2019 11:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar omdat wat vrienden er spelen.
[..]
Sjoelen.
ja lekker sjoelsteen in iemand zijn reet sjoelen.quote:
Ik ken dat gevoel, nog minder als je dan lenzen in hebtquote:Op zondag 24 februari 2019 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zo'n jeukend oog dat je er constant in wilt wrijven maar dan wordt het alleen maar erger.
soms heb je gewoon opeens je lens uit je oog gehaald dan of zit het als een Colombiaans envelopje onder je ooglid.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, nog minder als je dan lenzen in hebt
Neenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo PaulHad jij al gezien dat Aletha Leidelmeijer op mijn Tweet had gereageerd??
Waarom zou je een vrouw die over voetbal praat uit laten praten.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo PaulHad jij al gezien dat Aletha Leidelmeijer op mijn Tweet had gereageerd??
Nou, een nietszeggend mokkel heeft gereageerd op je twitteraccount. Dichter bij seks ga je dit weekend niet komen. Chapeau.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier een screenshot
[ afbeelding ]
https://twitter.com/aletha84/status/1099431016257736704
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, een nietszeggend mokkel heeft gereageerd op je twitteraccount. Dichter bij seks ga je dit weekend niet komen. Chapeau.
[..]
Nou, een nietszeggend mokkel heeft gereageerd op je twitteraccount. Dichter bij seks ga je dit weekend niet komen. Chapeau.
[..]
Lol.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |