heb je geen shampoo?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Ik overweeg straks een blik bier mee te nemen onder de douche
Niks mis met bier onder de douche. Doet me denken aan mijn voetbaltijd. Mooie tijd.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Alcoholistquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:38 schreef Saind het volgende:
Vanavond niks. Gisteren al weggeweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je zo nog tentjes afbreken maat
godquote:
Al wat chicks gefixed ofwaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond niks. Gisteren al weggeweest.
Die zit net verstopt achter 't blikkiequote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
god
[..]
Al wat chicks gefixed ofwa
late avond gewordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:47 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan je nou om 3 uur wakker worden
Hij probeert nu de Drizzt act.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe laat?? 11 uur?? Zelfs als ik om 6/7 uur thuis strompel dan wordt het max 1 uur ofzo
Oh dat weer, als ie nog 1x een act tegen mij doet dan negeer ik hem voor altijd @KingRolandquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij probeert nu de Drizzt act.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was heerlijk te werken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer goed. Ik kom tot bloei met dit weer.
niks mis mee he.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer goed. Ik kom tot bloei met dit weer.
Enige nadeel is dat iedereen in de tuin bezig is en je 100x moet antwoorden op 'lekker weertje hé?'.quote:
Dat vind ik één van de meest fascinerende vormen van smalltalk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat iedereen in de tuin bezig is en je 100x moet antwoorden op 'lekker weertje hé?'.
Die Cercle setjes zijn vaak wel genotquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
pff.. misschien toch weer even kijken of ik nog een weekje kan.
Skigebied ziet er ook best prima uit. Lekker man, hele dag op de piste en dan rond 4-en even een uurtje knallen. Die gasten hebben ook Tomorrowland in de winter daar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die Cercle setjes zijn vaak wel genot
Daar is het nog wel wat te fris voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De BBQ kan straks aan jongens
uit de wind is het wel te doen hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is het nog wel wat te fris voor.
Ik zat net ook even in de tuin, best prima maar na een tijdje werd het wel wat koud.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
uit de wind is het wel te doen hoor.
Koelt ook heel snel af.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat net ook even in de tuin, best prima maar na een tijdje werd het wel wat koud.
Nog even wachten daarmee.
Ik vind het wel chill zo in t-shirtje buiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat net ook even in de tuin, best prima maar na een tijdje werd het wel wat koud.
Nog even wachten daarmee.
Ik zat er gewoon met een dikke trui en dat was al koud zat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill zo in t-shirtje buiten.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er gewoon met een dikke trui en dat was al koud zat.
Maar ik ben dan ook een koukleum
Dat is wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill zo in t-shirtje buiten.
Net bij het wandelen trui en jas aan, stond een koude wind.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi natuurgebied daar om te wandelen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net bij het wandelen trui en jas aan, stond een koude wind.
Komt ook doordat je heel schriel bent toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, lekker man.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De BBQ kan straks aan jongens
👊quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt ook doordat je heel schriel bent toch?
Ik vond het vandaag wel lekker in een shirtje. Beetje klussen in de schuur.
Dat zou best kunnen meespelen jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt ook doordat je heel schriel bent toch?
Ik vond het vandaag wel lekker in een shirtje. Beetje klussen in de schuur.
Hier ook hoor. Maar heerlijk zonnetjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net bij het wandelen trui en jas aan, stond een koude wind.
Ik vertrouw die figuren ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven
Nummer 42?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen shoarma? Ik vandaag chinees, lekker gemakkelijk.
Gore big.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bami, nasi, saté en babi pangang meestal. En wat mini loempia's.
Spinazie met aardappelen en kipschnitzel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo flauw ben ik niet. Wat staat er vanavond bij jou op het menu?
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spinazie met aardappelen en kipschnitzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |