abonnement Unibet Coolblue
pi_185632074
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:13 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het weekend niet eng, ik weet hoe ik kan/ga escaleren in het weekend.. Maja, nu ik zonder werk zit, wordt iedere dag/avond een uitdaging.

Ja, hij weet ervan.. medicatie maar verdubbelen :P
Hij vroeg wat ik nodig heb om het weekend door te komen.... Ik zei: een dwangbuis? Hij moest er om lachen, maar hij snapte de ernst wel..
Hij lachte als een boer met kiespijn? Of hij gaf een telefoonnummer wat je kon bellen of julie maakten een plan om escalatie te voorkomen of zo?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:40 schreef Burner82 het volgende:
Als het zo herkenbaar is, geef zelf dan ook ff antwoord op je eigen vragen.
Ja hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee omdat het mij persoonlijk geholpen heeft me dat af te vragen.
1. Presentatie qua uiterlijk is hoe het op mij overkomt vooral voor seks/relatie/status. Sinds ik me dat besefte besteed ik er ook geen enkele aandacht meer aan hoe ik op anderen overkom. Presentatie van gedrag is vooral van belang bij vrienden, familie, kennissen om over te komen als een verdragelijk (lees: opgewekt/geinteresseerd/beleefd/behulpzaam/niet AL te saai persoon) dus ik probeer me een beetje aan te passen aan anderen maar ik denk er zo min mogelijk over na omdat ik anders teveel afleidende gedachten krijg of ik wel overkom hoe anderen willen dat ik overkom
2. Ik ben erachter gekomen dat het grootste wat ik misloop een relatie, gezin, andere baan, reizen, het doen van activiteiten en het leren kennen van nieuwe mensen is. Dat kan me grotendeels gestolen worden dus ik heb mijn besluiteloosheid wel geaccepteerd
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:00:38 #202
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185632195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]

Hij lachte als een boer met kiespijn? Of hij gaf een telefoonnummer wat je kon bellen of julie maakten een plan om escalatie te voorkomen of zo?[..]

Ja hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee omdat het mij persoonlijk geholpen heeft me dat af te vragen.

In het weekend en in de avonden via de officiele kanalen natuurlijk, maar overdag, laat hij mensen wel 15-20 minuten wachten als ik bel.
Natuurlijk is de-escalatie een groot onderdeel, nu is het vooral ff de medicatie verdubbelen.... Als ik zo suf en moe ben, gebeuren er geen gekke dingen natuurlijk :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:06:19 #203
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185632290
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Ja hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee omdat het mij persoonlijk geholpen heeft me dat af te vragen.
1. Presentatie qua uiterlijk is hoe het op mij overkomt vooral voor seks/relatie/status. Sinds ik me dat besefte besteed ik er ook geen enkele aandacht meer aan hoe ik op anderen overkom. Presentatie van gedrag is vooral van belang bij vrienden, familie, kennissen om over te komen als een verdragelijk (lees: opgewekt/geinteresseerd/beleefd/behulpzaam/niet AL te saai persoon) dus ik probeer me een beetje aan te passen aan anderen maar ik denk er zo min mogelijk over na omdat ik anders teveel afleidende gedachten krijg of ik wel overkom hoe anderen willen dat ik overkom
2. Ik ben erachter gekomen dat het grootste wat ik misloop een relatie, gezin, andere baan, reizen, het doen van activiteiten en het leren kennen van nieuwe mensen is. Dat kan me grotendeels gestolen worden dus ik heb mijn besluiteloosheid wel geaccepteerd
Hoe kun je dit besluiteloosheid noemen, als je besluiten hebt genomen?
quote:
besteed ik er ook geen enkele aandacht meer aan hoe ik op anderen overkom.
quote:
Dat kan me grotendeels gestolen worden dus ik heb mijn besluiteloosheid wel geaccepteerd
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:08:03 #204
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185632324
Ik heb gelukkig een goed masker, ik kan altijd en overal de vrolijke, scherpe, intelligente ik spelen...
Zelfs bij alle -ologen en -iaters heb ik die op, op die manier kan ik objectief praten over mezelf..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185632393
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]

Het enige wat ik er van vind, is dat ik denk dat er een hoop leed (niet zozeer voor mezelf) bespaard had kunnen worden, als het allemaal iets sneller ging...
Als ik dit weekend, of komende week weer escaleer en dan geen rem vind.... Gaan er dooien vallen. Letterlijk.
Wat heftig zeg! wanneer denk je opgenomen te kunnen worden of heb je daar nog geen idee van?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185632417
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]

Herkenbaar. Wat is voor jou concreet het nut van je presentatie naar anderen? Welke functie heeft het? Voor wie wil je weten hoe je jezelf moet presenteren en welk concreet nadeel levert het jou op als je dat niet weet? Welke dingen denk je mis te lopen in je leven in het extreme geval dat je nooit een keuze zou kunnen maken?
Ik weet daar de functie niet eens van. Als ik niet weet hoe ik me moet presenteren komt er niks uit en raak ik in paniek.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:15:35 #207
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185632448
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:12 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]

Wat heftig zeg! wanneer denk je opgenomen te kunnen worden of heb je daar nog geen idee van?
Ze gaan me niet opnemen.... 3 weken geleden intake gehad bij FPP, paar dagen later intake deel 2, op 8 april krijg ik te horen wat hun behandel plan is...

Mijn -oloog en -iater zijn op de hoogte.. niemand die iets doet..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185632484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:00 schreef Burner82 het volgende:
In het weekend en in de avonden via de officiele kanalen natuurlijk, maar overdag, laat hij mensen wel 15-20 minuten wachten als ik bel.
Natuurlijk is de-escalatie een groot onderdeel, nu is het vooral ff de medicatie verdubbelen.... Als ik zo suf en moe ben, gebeuren er geen gekke dingen natuurlijk :P
Maar het weekend en de avonden zijn toch juist belangrijk voor je? Is hij dan wel bereikbaar of 1 van zijn collega's? Ik begrijp dat zoiets een grote opoffering is, maar de huisarts is immers ook s avonds en in het weekend bereikbaar voor noodgevallen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:06 schreef Burner82 het volgende:
Hoe kun je dit besluiteloosheid noemen, als je besluiten hebt genomen?[..]

[..]

Het zijn meer besluiten die min of meer door de drukte van de dagelijkse beslommeringen voor mij zijn genomen, zo van ik weet het toch niet en heb geen tijd erover na te denken dus dan pas ik mn gevoelens aan en ben ik tevreden met de situatie hoe die nu is. Zo voelde het vooral in het begin en af en toe nog steeds ten minste, meer alsof ik een handicap heb geaccepteerd dan dat ik een bewuste keuze heb gemaakt. Maar het is inderdaad wel steeds meer ook gaan voelen alsof grotendeels binnenzitten en weinig doen behalve werken, huishouden en lezen, af en toe afspreken met familie en heel soms met een paar vaste vrienden mijn hele leven lang tot ik doodga eigenlijk gewoon echt een bewuste keuze van mij is. Goeie van je.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:13 schreef Mo0nlight het volgende:
Ik weet daar de functie niet eens van. Als ik niet weet hoe ik me moet presenteren komt er niks uit en raak ik in paniek.
Nou wat ik bedoelde was meer: wat voor functie denk je dat het voor andere mensen heeft dat ze zich op een bepaalde manier neerzetten door hun gedrag, kleding, postuur, stem enz? Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik me eigenlijk afvraag waarom iemand daar uberhaupt over na zou denken of waarom het iemand iets zou kunnen schelen maar oke :P als het niet belangrijk voor je was zou je er ook niet door in paniek raken

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-03-2019 18:24:09 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:38:25 #209
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185632877
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]

Maar het weekend en de avonden zijn toch juist belangrijk voor je? Is hij dan wel bereikbaar of 1 van zijn collega's? Ik begrijp dat zoiets een grote opoffering is, maar de huisarts is immers ook s avonds en in het weekend bereikbaar voor noodgevallen.[..]

Het zijn meer besluiten die min of meer door de drukte van de dagelijkse beslommeringen voor mij zijn genomen, zo van ik weet het toch niet en heb geen tijd erover na te denken dus dan pas ik mn gevoelens aan en ben ik tevreden met de situatie hoe die nu is. Zo voelde het vooral in het begin en af en toe nog steeds ten minste, meer alsof ik een handicap heb geaccepteerd dan dat ik een bewuste keuze heb gemaakt. Maar het is inderdaad wel steeds meer ook gaan voelen alsof grotendeels binnenzitten en weinig doen behalve werken, huishouden en lezen, af en toe afspreken met familie en heel soms met een paar vaste vrienden mijn hele leven lang tot ik doodga eigenlijk gewoon echt een bewuste keuze van mij is. Goeie van je.[..]

Nou wat ik bedoelde was meer: wat voor functie denk je dat het voor andere mensen heeft dat ze zich op een bepaalde manier neerzetten door hun gedrag, kleding, postuur, stem enz? Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik me eigenlijk afvraag waarom iemand daar uberhaupt over na zou denken of waarom het iemand iets zou kunnen schelen maar oke :P als het niet belangrijk voor je was zou je er ook niet door in paniek raken
Ja, in weekend en avond is er de crisisdienst, alleen via de HAP. Maar ik heb wel een red-flag achter mijn naam staan..EN de GGZ afdeling waar ik bij zit, heeft de crisisdient in beheer, dus die hebben alle info meteen..

Zoals je het nu verteld, heb je nu wel genoeg tijd om er over na te denken :P Twijfelen aan iets dat je geaccepteerd hebt, is lastig.
Je hebt nu eigenlijk huisje, boompje, beestje, maar je wilt wat meer/anders.... Als je leven nu een beetje voortkabbelt, kun je vooruit.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:56:05 #210
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185633239
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]

Goede omschrijving. Kun je uitleggen waarom je je afvraagt of je wel bestaat?[..]

Omdat ik geen ik heb ontwikkeld. Ik voel mij een spook in een te gek lichaam. :P Kortom; leeg.
En dit:

soooo, da's mooi!
  vrijdag 15 maart 2019 @ 18:58:51 #211
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185633286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Omdat ik geen ik heb ontwikkeld. Ik voel mij een spook in een te gek lichaam. :P Kortom; leeg.
En dit:

Torre _O_ De Staat _O_

Maar bij Firestarter, ben ik meer dit:

Ik denk dat we daarin verschillen... Ik knal er iets heftiger in :P

Wel tof om Firestarter eens zo heel anders te horen..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 19:01:32 #212
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185633334
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 01:16 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]

Ik ken het gevoel.

Wat ik je wil meegeven is, geef de moed niet op! Je komt er op den duur wel achter wie je bent. Dan krijgt je leven perspectief en dan ga je je ook completer voelen.

Dat je je nu zo klote en leeg voelt, maakt je wel duidelijk dat je nu vastloopt met jezelf. Het feit überhaupt dat je dit voelt, is eigenlijk een hoopvol teken. Er zijn zoveel mensen die niets uit zichzelf en het leven kunnen halen: maar of het maakt ze helemaal geen fuck uit of ze geven de schuld altijd aan anderen.

Verder geef je wel een positieve vibe op FOK! Je bent een aardige vent en betrokken met anderen. Ik vind het vaak wel leuk om jouw posts te lezen :)
Ik voel zoveel dat ik eigenlijk niks wil voelen. Ik vraag mij af of er nog een uitweg is uit mijn huidige situatie. Er komt maar geen einde aan. Zou zo graag weer een leven willen hebben of mijzelf nuttig maken en voelen. hoewel ik mij daar ook weer ongemakkelijk bij voel.

Dat ik te gek ben, weet ik wel. :P
soooo, da's mooi!
  vrijdag 15 maart 2019 @ 19:07:12 #213
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185633443
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Ik voel zoveel dat ik eigenlijk niks wil voelen. Ik vraag mij af of er nog een uitweg is uit mijn huidige situatie. Er komt maar geen einde aan. Zou zo graag weer een leven willen hebben of mijzelf nuttig maken en voelen. hoewel ik mij daar ook weer ongemakkelijk bij voel.

Dat ik te gek ben, weet ik wel. :P
Nu spreken we dezelfde taal.. Ik voel ook heel veel, alleen bij mij gaat het in extremen..
Voor mijn gevoel is er geen uitweg meer, behalve de 2 opties die ik heb..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 19:08:56 #214
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185633473
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]

Nu spreken we dezelfde taal.. Ik voel ook heel veel, alleen bij mij gaat het in extremen..
Voor mijn gevoel is er geen uitweg meer, behalve de 2 opties die ik heb..
Same here. Ik kan tering boos worden en hopeloos verliefd worden. En dat allemaal in golven van een paar seconden tot uren en dagen.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 15 maart 2019 @ 19:16:09 #215
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185633604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Same here. Ik kan tering boos worden en hopeloos verliefd worden. En dat allemaal in golven van een paar seconden tot uren en dagen.
Als ik iets voel, blijft het hangen :P
Vandaag laatste dag, maar leuke collega is niet van me af (zijn we vrienden geworden..)

Maar ik hoop dat je niet escleert richting moord etc :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 19:20:44 #216
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185633670
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]

Maar ik hoop dat je niet escleert richting moord etc :P
Neuh.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 15 maart 2019 @ 19:21:44 #217
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185633694
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Neuh.
^O^
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185634033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]

Ze gaan me niet opnemen.... 3 weken geleden intake gehad bij FPP, paar dagen later intake deel 2, op 8 april krijg ik te horen wat hun behandel plan is...

Mijn -oloog en -iater zijn op de hoogte.. niemand die iets doet..
Jeetje wat slecht.. hebben ze wel een reden gegeven waarom ze je niet opnemen ? En heb je zelf aangegeven dat je dat nodig bent ? Sorry voor al mijn vragen. Ik vind het ronduit slecht van de zorg, maar zo gaat dat in Nederland ..
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 15 maart 2019 @ 19:48:47 #219
133321 Burner82
Speedo fan
pi_185634309
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]

Jeetje wat slecht.. hebben ze wel een reden gegeven waarom ze je niet opnemen ? En heb je zelf aangegeven dat je dat nodig bent ? Sorry voor al mijn vragen. Ik vind het ronduit slecht van de zorg, maar zo gaat dat in Nederland ..
Naj, ik heb nog niks gedaan...Dus ze kunnen niet veel...Ikheb het meerdere malen aangegeven..
Geen probleem, blijf vragen!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185634369
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]

Naj, ik heb nog niks gedaan...Dus ze kunnen niet veel...Ikheb het meerdere malen aangegeven..
Geen probleem, blijf vragen!
Dus het is maar af wachten tot het mis gaat of te laat is? Jeetje ik vind dit zo slecht en kan hier zo boos om worden!
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:21:01 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185634976
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]

Jeetje wat slecht.. hebben ze wel een reden gegeven waarom ze je niet opnemen ? En heb je zelf aangegeven dat je dat nodig bent ? Sorry voor al mijn vragen. Ik vind het ronduit slecht van de zorg, maar zo gaat dat in Nederland ..
Wachtlijst hé? Gelijke monniken, gelijke kappen.
soooo, da's mooi!
pi_185635181
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]

Wachtlijst hé? Gelijke monniken, gelijke kappen.
Ja het gaat nergens over!! :(
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185645514
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 19:51 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]

Dus het is maar af wachten tot het mis gaat of te laat is? Jeetje ik vind dit zo slecht en kan hier zo boos om worden!
In het kort: ja. Ik heb al maand of 6 geen echte behandeling gehad. GGZ heeft half jaar geleden besloten me door te sturen naar een FPP en het behandelplan omgegooid naar: overbrugging tot aan behandeling bij FPP.. heb 2 intake gehad daar, na 5 maanden wachten.8 april heb ik het beoordelingsgesprek bij de FPP, om te kijken wat ze mij kunnen aanbieden. Daarna zal het "slechts" een paar weken duren tot aan start behandeling.

Dus al met al nog genoeg tijd dat het fout kan gaan.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:45:29 #224
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_185645922
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:32 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]

Ja het gaat nergens over!! :(
En toch worden er mensen voorgetrokken op de lijst.
soooo, da's mooi!
pi_185646764
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
En toch worden er mensen voorgetrokken op de lijst.
Dat baseren ze dan meestal op het aantal incidenten wat al geweest is of niet? Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen "de enige betrouwbare indicator van een toekomstige (zelf)moord is mislukte poging en de mate van succes daarvan in verleden" (terwijl ik dan denk, als ik sommige verhalen oa hier lees, dat zelfs dat niet waar is dat ze het dan wel als betrouwbaar beschouwen,of zelfs pas na mislukte 10 incidenten of zo... wat is nou de kans dat zoiets 10 keer fout gaat) met andere woorden een vast aantal als niet te voorkomen beschouwde (zelf)moorden is een offer die moet worden geleverd voor efficiënte en snelle beoordeling van hulpvragen omdat men nog niet zover is dat ze op andere gronden mensen voor kunnen trekken. Of doen ze dat wel?

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 16-03-2019 10:57:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_185646830
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:52 schreef Burner82 het volgende:

[..]

In het kort: ja. Ik heb al maand of 6 geen echte behandeling gehad. GGZ heeft half jaar geleden besloten me door te sturen naar een FPP en het behandelplan omgegooid naar: overbrugging tot aan behandeling bij FPP.. heb 2 intake gehad daar, na 5 maanden wachten.8 april heb ik het beoordelingsgesprek bij de FPP, om te kijken wat ze mij kunnen aanbieden. Daarna zal het "slechts" een paar weken duren tot aan start behandeling.

Dus al met al nog genoeg tijd dat het fout kan gaan.
Ik vind dit echt vreselijk om te lezen! Ik gun jou ook een goede behandeling. Ik hoop dat er wat goeds uit gaa komen 8 april
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185646837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

En toch worden er mensen voorgetrokken op de lijst.
Ja daar snap je toch helemaal niks van
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185646973
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:52 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Ik vind dit echt vreselijk om te lezen! Ik gun jou ook een goede behandeling. Ik hoop dat er wat goeds uit gaa komen 8 april
De vraag is een beetje wat ze kunnen doen. Maar ja, als er 1 plek is waar ze wel ervaring hebben met mijn "problemen", is het wel een FPP..
Al ben ik 1 van de weinige die daar niet via justitie terecht is gekomen _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185647002
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:00 schreef Burner82 het volgende:

[..]

De vraag is een beetje wat ze kunnen doen. Maar ja, als er 1 plek is waar ze wel ervaring hebben met mijn "problemen", is het wel een FPP..
Al ben ik 1 van de weinige die daar niet via justitie terecht is gekomen _O-
Ik hoop wel dat ze wat gaan doen! Je verdient ook gewoon een goede behandeling en hulp bij je problemen. Dus de meeste komen daar via justitie terecht ? Ik heb eigenlijk geen idee wat de fpp is :@
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185647040
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:02 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat ze wat gaan doen! Je verdient ook gewoon een goede behandeling en hulp bij je problemen. Dus de meeste komen daar via justitie terecht ? Ik heb eigenlijk geen idee wat de fpp is :@
FPP = Forensisch Psychiatrische Polikliniek. De inloop-variant van een TBS-kliniek.
Meeste die daar komen krijgen het opgelegd door een rechter na (meestal) geweldpleging.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185647057
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:05 schreef Burner82 het volgende:

[..]

FPP = Forensisch Psychiatrische Polikliniek. De inloop-variant van een TBS-kliniek.
Meeste die daar komen krijgen het opgelegd door een rechter na (meestal) geweldpleging.
Aah oke. Denk je zelf dat ze je weer gaan opnemen of niet ?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185647099
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:06 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Aah oke. Denk je zelf dat ze je weer gaan opnemen of niet ?
Denk het niet, ik heb geen verleden. Enige bekeuring ooit is een verlopen APK.. Dus denk niet dat zij de noodzaak ervan inzien.
Van 1 kant is mij opnemen ook hetzelfde als schieten met een kanon op een mug. De kans DAT het fout gaat, is relatief klein omdat ik me tot nu toe heb kunnen beheersen. En preventief opnemen is te duur natuurlijk.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185647114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:10 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Denk het niet, ik heb geen verleden. Enige bekeuring ooit is een verlopen APK.. Dus denk niet dat zij de noodzaak ervan inzien.
Van 1 kant is mij opnemen ook hetzelfde als schieten met een kanon op een mug. De kans DAT het fout gaat, is relatief klein omdat ik me tot nu toe heb kunnen beheersen. En preventief opnemen is te duur natuurlijk.
Nou ik hoop wel dat er wat goeds uit het gesprek 8 april gaat komen. Ik zal voor je duimen
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185647273
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:11 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Nou ik hoop wel dat er wat goeds uit het gesprek 8 april gaat komen. Ik zal voor je duimen
Ik krijg dan mijn behandelplan voorgelegd. Ik heb dan wel de vrijheid om het te accepteren of niet. Maar ja, niet accepteren schiet ook niet op natuurlijk.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185647458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Omdat ik geen ik heb ontwikkeld. Ik voel mij een spook in een te gek lichaam. :P Kortom; leeg.
En dit:

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 18:58 schreef Burner82 het volgende:

Torre _O_ De Staat _O_

Maar bij Firestarter, ben ik meer dit:

Ik denk dat we daarin verschillen... Ik knal er iets heftiger in :P

Wel tof om Firestarter eens zo heel anders te horen..
Ik kende het niet eens. Wel leuk om 2 verschillende versies te horen. Omdat ik eerst de eerste versie hoorde en daarna de tweede, dacht ik wel ja het is misschien meer bedoeld zoals de tweede versie. Die is wat energieker om naar te luisteren. Maar die eerste wat mysterieuzer en ipv dat het provocerend overkomt. Het heeft allebei wel wat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik krijg dan mijn behandelplan voorgelegd. Ik heb dan wel de vrijheid om het te accepteren of niet. Maar ja, niet accepteren schiet ook niet op natuurlijk.
Ik ben wel heel benieuwd wat ze zouden zeggen/doen als je het niet zou accepteren
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_185647473
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:20 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik krijg dan mijn behandelplan voorgelegd. Ik heb dan wel de vrijheid om het te accepteren of niet. Maar ja, niet accepteren schiet ook niet op natuurlijk.
Wat gebeurd er als je het niet accepteert ?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185647571
Quote kapot

[ Bericht 68% gewijzigd door Burner82 op 16-03-2019 11:54:35 ]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185647590
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Ik ben wel heel benieuwd wat ze zouden zeggen/doen als je het niet zou accepteren
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:36 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Wat gebeurd er als je het niet accepteert ?
Dan gebeurd er: niks. Zeggen ze: ok, bedankt voor uw tijd. Jammer dat we niks passend kunnen bieden.

Maar ik zou niet weten waarom ik het niet zou accepteren. Ik ben een tikkende tijdbom, iedere hulp is welkom. Al trek ik een grens bij groepstherapie. Dat gaat gewoon niet gebeuren. Of creatieve therapie...

Alle psychologen en psychiaters zijn ook ernstig verbaasd over mijn open en eerlijkheid..
Het is niet alsof ik een keus.. Ik kan gaan liegen en manipuleren, zoals meer in mijn aard zit, maar dan krijg ik niet de hulp die ik wil.
Ik ben na een uurtje praten ook echt kapot, ik ben dat niet gewend, eerlijk zijn, praten over hoe ik me voel.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185647777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:45 schreef Burner82 het volgende:

[..]


[..]

Dan gebeurd er: niks. Zeggen ze: ok, bedankt voor uw tijd. Jammer dat we niks passend kunnen bieden.

Maar ik zou niet weten waarom ik het niet zou accepteren. Ik ben een tikkende tijdbom, iedere hulp is welkom. Al trek ik een grens bij groepstherapie. Dat gaat gewoon niet gebeuren. Of creatieve therapie...

Alle psychologen en psychiaters zijn ook ernstig verbaasd over mijn open en eerlijkheid..
Het is niet alsof ik een keus.. Ik kan gaan liegen en manipuleren, zoals meer in mijn aard zit, maar dan krijg ik niet de hulp die ik wil.
Ik ben na een uurtje praten ook echt kapot, ik ben dat niet gewend, eerlijk zijn, praten over hoe ik me voel.
Ik vind dat ze wel met iets passends moeten kopen. Het is ook goed dat je zo open en eerlijk bent, dan kunnen ze je beter helpen. Praten is ook een hele inspanning. Als ik een uurtje heb gepraat ben ik ook echt kapot. Of als ik EMDR heb gehad, dan ben ik echt total loss
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185647898
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:57 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Ik vind dat ze wel met iets passends moeten kopen. Het is ook goed dat je zo open en eerlijk bent, dan kunnen ze je beter helpen. Praten is ook een hele inspanning. Als ik een uurtje heb gepraat ben ik ook echt kapot. Of als ik EMDR heb gehad, dan ben ik echt total loss
Ik ben echt kapot omdat het tegen mijn natuur ingaat. Is iets dat ik heb moeten leren (mijn GGZ-psycholoog heeft het 6-8 afspraken gekost voordat ik open werd. Sindsdien weet ik wel dat ze niet zo snel schrikken van wat ik zeg. Al vlieg ik er wel meteen vol in, alles op tafel. Geeft meestal toch ff een schrik-effect.. Dat vind ik dan wel weer leuk O-) Dus op die manier manipuleer ik de zaak toch wel al een beetje....)

Maar EMDR lijkt me heftig.. Wil je vertellen (globaal) waarom je opgenomen bent? Mag ook in DM..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185648074
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:03 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik ben echt kapot omdat het tegen mijn natuur ingaat. Is iets dat ik heb moeten leren (mijn GGZ-psycholoog heeft het 6-8 afspraken gekost voordat ik open werd. Sindsdien weet ik wel dat ze niet zo snel schrikken van wat ik zeg. Al vlieg ik er wel meteen vol in, alles op tafel. Geeft meestal toch ff een schrik-effect.. Dat vind ik dan wel weer leuk O-) Dus op die manier manipuleer ik de zaak toch wel al een beetje....)

Maar EMDR lijkt me heftig.. Wil je vertellen (globaal) waarom je opgenomen bent? Mag ook in DM..
vertel je dan wel dingen die echt zijn? Wat apart dat ze schrikken. Vind het wel knap dat je meteen alles op tafel gooit. Waarom vind je die schrik reactie leuk?

Ik ben opgenomen omdat ik erg suïcidaal was. Ik zit in een kliniek voor mensen met autisme en heb last van automutilatie, depressie en cptss. Ik krijg emdr omdat ik last heb van trauma’s uit het verleden.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185648265
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:15 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

vertel je dan wel dingen die echt zijn? Wat apart dat ze schrikken. Vind het wel knap dat je meteen alles op tafel gooit. Waarom vind je die schrik reactie leuk?

Ik vertel alleen dingen die echt zijn. Dat ze beetje schrikken is wel logisch.. Gemiddeld gesprek begint zo:

Ik loop ff niet zo snel, last van mijn knie.
Psych: geen probleem, wat is er gebeurd?
Zelfmoordpoging ging fout, knoop heeft het niet gehouden, naar beneden gevallen en mijn onderbeen lag onder me.. Alle banden opgerekt.
Psych: heb je er spijt van?
Nee, anders had ik iemand anders wat aangedaan..

Ik gooi de bom er gewoon meteen op. Ondanks dat ik heel rustig, aardig en vriendelijk overkom dan, maar dat is slechts een masker.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185648294
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:15 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]
Ik ben opgenomen omdat ik erg suïcidaal was. Ik zit in een kliniek voor mensen met autisme en heb last van automutilatie, depressie en cptss. Ik krijg emdr omdat ik last heb van trauma’s uit het verleden.
Dat is wel heftig. Heb je er baat bij? Hoe is het leven in een kliniek?
Maar het gaat wel goed genoeg voor je eigen appartement, lijkt me een mooie opstap waar je veel vertrouwen uit kunt halen!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185648329
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:28 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik vertel alleen dingen die echt zijn. Dat ze beetje schrikken is wel logisch.. Gemiddeld gesprek begint zo:

Ik loop ff niet zo snel, last van mijn knie.
Psych: geen probleem, wat is er gebeurd?
Zelfmoordpoging ging fout, knoop heeft het niet gehouden, naar beneden gevallen en mijn onderbeen lag onder me.. Alle banden opgerekt.
Psych: heb je er spijt van?
Nee, anders had ik iemand anders wat aangedaan..

Ik gooi de bom er gewoon meteen op. Ondanks dat ik heel rustig, aardig en vriendelijk overkom dan, maar dat is slechts een masker.
Heftig hoor, maar knap dat je zo eerlijk bent. Ik hoop echt zo dat ze met iets goeds gaan komen wat je gaat helpen.

Wat is jou diagnose?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185648343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:30 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dat is wel heftig. Heb je er baat bij? Hoe is het leven in een kliniek?
Maar het gaat wel goed genoeg voor je eigen appartement, lijkt me een mooie opstap waar je veel vertrouwen uit kunt halen!
Ik heb er wel baat bij. Het leven in een kliniek is zwaar met veel therapieën. Zeker een mooie opstap, eindelijk verder! Dat heeft ook 2 jaar geduurd dus ik ben er wel aan toe. Heb er erg veel zin in, maar ook spannend
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185648400
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:34 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Heftig hoor, maar knap dat je zo eerlijk bent. Ik hoop echt zo dat ze met iets goeds gaan komen wat je gaat helpen.

Wat is jou diagnose?
Anti-sociale Persoonlijkheidsstoornis (ASPS), al is dat nog altijd zeer breed. Hoog in intelligentie, laag in empathie.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185648432
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:35 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Ik heb er wel baat bij. Het leven in een kliniek is zwaar met veel therapieën. Zeker een mooie opstap, eindelijk verder! Dat heeft ook 2 jaar geduurd dus ik ben er wel aan toe. Heb er erg veel zin in, maar ook spannend
Ze houden je wel bezig dus daar :P
2 jaar is lang inderdaad, ik snap dat je er naar uitkijkt! En spannend kan goed zijn!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185648490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Anti-sociale Persoonlijkheidsstoornis (ASPS), al is dat nog altijd zeer breed. Hoog in intelligentie, laag in empathie.
Dat ken ik niet. Wat houd dat precies in? Als je wil vertellen hoor..
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:44 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ze houden je wel bezig dus daar :P
2 jaar is lang inderdaad, ik snap dat je er naar uitkijkt! En spannend kan goed zijn!
ze houden me zeker bezig hier! Ik denk dat het zeker een goede stap voor me gaat zijn.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185648601
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:48 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Dat ken ik niet. Wat houd dat precies in? Als je wil vertellen hoor..
[..]

ze houden me zeker bezig hier! Ik denk dat het zeker een goede stap voor me gaat zijn.
Narcist/sociopaat/psychopaat.

Hieronder een lijstje van de kenmerken, die ik bijna allemaal kan afvinken..
Gaat egocentrisch door het leven (egocentrisme)
Een gebrekkig geweten en 0,0 schuldgevoel, spijt of wroeging
Enorm egoïstisch (handelt uit eigenbelang)
Extreem positief zelfbeeld
Maakt voor zijn eigen gevoel nooit fouten (alleen anderen maken fouten)
Wil nimmer beleerd of gecontroleerd worden door anderen
Denkt meer aandacht te verdienen dan anderen
Denkt volgens andere regels te leven dan anderen
Denkt slimmer en “beter” te zijn dan anderen
Mededogen/compassie ontbreekt; kan bikkelhard zijn in zijn communicatie, doen en laten
Past narcistisch misbruik toe en is geenszins zielsbewust
Gekenmerkt door arrogantie & minachting voor anderen
Associeert zich enkel met andere “speciale” personen (zoals zichzelf)
Vaak ook moedeloos en depressief, maar dit wordt doorgaans goed verborgen
Begaafd redenaar; in één paalde richting goed ontwikkeld (hoog qua intellect, laag qua emoties)
Scherp waarnemingsvermogen: snelle jongen; korte, snelle neurologische verbindingen leggen; snel denken; snelle, gevatte opmerkingen; altijd “on edge”, op het scherpst van de snede
Extreem goed (veelal fotografisch) geheugen
Zuigt je leeg (emotionele “vampier“)
Personen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis komen gevoelloos over
Tijdens een woede-uitbarsting: kwetsende opmerkingen maken, schelden, beledigen, de grond in trappen, denigreren
Misbruikt de psyche en het sociale vermogen van de “normale” mens en snapt niet dat anderen zo dom, traag, incapabel & sociaal onhandig zijn.
Kan (tot op een bepaald niveau) plezier beleven aan pijn, wreedheid & sadisme
Kan vele gezichten laten zien; spreekwoordelijke ‘wolf in schaapskleren’; beschikt over talloze kostuums en maskers
Speelt alleen volgens zijn eigen spelregels, dus je kunt nooit winnen
Zegt en doet dingen die een “normale persoon” nimmer in zijn hoofd haalt
Kan door anderen als gestoord worden beschouwd.
Heeft een enorm uitvergroot/opgeblazen gevoel van “zelf”: eigenwaarde, grandeur, megalomanie, eigendunk, grootheidswaan, belangrijkheid etc.
Paranoia: overmatige achterdocht; in pathologische vorm het gevoel in de gaten te worden gehouden, bedreigd, misleid of belogen, zonder dat daar reële aanleiding toe is
Is nooit tevreden: wil altijd méér, groter, beter…
Overdrijft eigen eigenschappen & prestaties + haalt andermans eigenschappen & prestaties naar beneden
Dendert als een stoomwals over anderen heen
Je kunt geen compromis sluiten met een ASPS’er
Dwingt continu aandacht & bewondering/adoratie af bij anderen
Claimt, gebruikt/misbruikt en manipuleert zijn omgeving
Zuigt door de jaren heen alle energie uit je, waarna hij –op eigen kracht of doordat jij vertrekt– een volgend slachtoffer zoekt
Volledig op zichzelf gericht
Streeft naar (absolute) macht c.q. almacht en (seksuele) controle
Kan heel moeilijk alleen zijn; omdat ie aandacht en bevestiging van anderen nodig heeft om zich goed te voelen
Negatieve levensinstelling & nooit oprecht plezier beleven
Doet álles uit eigenbelang; houdt 0,0 rekening met anderen
Beschikt over het bewustzijn van een kind (kleinzerig, pesterig, zeurderig, drammerig, aanstellerig etc.)
Moet altijd zijn zin hebben en altijd het laatste woord
Kan geen fatsoenlijke dialoog voeren en wil bij voorkeur altijd aan het woord zijn
Verandert continu van normen & waarden
Altijd aandachtstekort; dus nooit genoeg aandacht kunnen krijgen
Lijkt af en toe te luisteren, maar is nooit oprecht geïnteresseerd in jouw wel en wee
Extreem gevoelig voor kritiek; kan ontploffen als er commentaar op zijn persoon of werk wordt geleverd
Wil niet horen als jij je naar voelt, iets ergs hebt meegemaakt of anderszins in de put zit; dat is jouw ‘pakkie an’
Bikkelhard & ijskoud
Rijk aan valse charme: vertoont de illusie charmant, een ‘gentleman’ of zelfs onweerstaanbaar te zijn
Overtuigd van eigen immuniteit, onaantastbaarheid, onoverwinnelijkheid, onkwetsbaarheid
Blind voor de consequenties van zijn wandaden
Zelfs als je hem eindelijk doorziet, weet hij op de één of andere manier een volmaakt imago te handhaven bij anderen
Ervan overtuigd dat ie uniek is en speciale behandeling door anderen verdient
Vindt zichzelf geniaal & superieur
Mogelijke wreedheden jegens dieren (dierenmishandeling)
Schept op over zijn kunnen (bekwaamheid) en hebben (bezittingen) en valt daardoor soms door de mand
Bouwt een dijk van een pantser rondom zijn gebrekkige (eigenlijk lage) zelfgevoel
Emotiechantage/emotionele chantage
Vaak (maar wel stiekem) afgunstig en jaloers zijn op anderen
Bedriegt iedereen, maar je gelooft nog steeds (in de illusie) dat hij dat bij jou nooit zou doen
Overschat zijn eigen capaciteiten enorm
Biedt zijn hulp aan om zijn ogenschijnlijk “fenomenale talenten” te demonstreren, maar als je er objectief naar kijkt vallen de daadwerkelijke resultaten doorgaans tegen
Is oneerlijk: liegt herhaaldelijk voor eigen gewin of plezier
Gelooft veelal in zijn eigen leugens (pathologisch leugenaar)
Iemand met een antisociale persoonlijkheidsstoornis doet en laat wat ie wil
Voelt zich graag “heer & meester”
Voor hem bestaan er uitsluitend inferieure tegenstanders
“Magisch denken” en ongeremde fantasie
Anderen met woorden proberen te overtreffen, overbluffen, overschreeuwen en intimideren
Extreme fantasieën over succes, macht & schoonheid
Grote invloed op hun omgeving, hun bedrijf, hun land en de mensheid (althans, in hun hoofd)
Gelooft overal mee weg te kunnen komen en boven de wet te staan; straf is voor “gewone” mensen
Antisociale persoonlijkheidsstoornis = extreem dominant
Morele dilemma’s (wat betreft ethiek en moraliteit)
Op alle mogelijke manieren je gelijk proberen te krijgen
Rationaliteit & impulsiviteit zijn volledig uit balans
Kan verleidingen heel moeilijk weerstaan
Vatbaar voor verslavingen (harddrugs, alcohol etc.)
Bindt zich niet emotioneel aan anderen (familie, vrienden, partner etc.), simpelweg doordat ie zich totaal niet verbonden voelt
Charismatisch; in het bezit van buitensporige capaciteit om te charmeren, overtuigen, verleiden & manipuleren
Bovengemiddelde “intelligentie”
Uitstekend vermogen om verwarring te zaaien en zondebokken voor hun fouten te zoeken
Diepgewortelde haatgevoelens
Gedraag zich arrogant en uit de hoogte
Neemt (extreme) risico’s om onaantastbaarheid te testen en bewijzen: overtredingen, geweldplegingen, corruptie, fraude, doofpotschandalen, fysiek, mentaal en seksueel misbruik etc.
Is roekeloos: bekommert zich (op gevaarlijke wijze) niet over de veiligheid van zichzelf of anderen
Seksuele verslavingen & dysfuncties
Een gezonde dosis verstand + nederigheid ontbreekt
Aangetrokken tot beroepen waarin ze beroemd & (al)machtig zijn; vandaar ook de vele narcistische en psychopathische dictators
In machtsposities komt een kwaadaardige narcist/psychopaat pas écht tot bloei
Is zeer snel gefrustreerd
Ontsteekt in blinde woede bij tegenspraak
Enorm verwend
Als hij zich gekwetst voelt door jou, zal hij je proberen te evenaren of overtreffen, dus nóg harder terug proberen te pakken
Gaat op een stilzwijgende en bijna ondoorzichtige manier te werk, waardoor ze slechts zelden gediagnostiseerd worden
Zo nu en dan lijkt ie anderen te respecteren, maar doet dat enkel vanuit persoonlijk gewin
Weet anderen op geniale en berekenende wijze voor zich te winnen
Kortom: een narcistische psychopaat
Leeft van dag tot dag; heeft geen plan voor de toekomst en handelt veelal impulsief
Is niet goed in staat een geregeld leven te leiden met een vaste baan en financiële verplichtingen
Heeft een “kort lontje” en wordt gemakkelijk agressief (schreeuwen, duwen, vastgrijpen, slaan, vechtpartijen etc.)
Heeft de neiging zijn gedrag goed te praten en laat geen emotie zien wanneer hij anderen heeft gekwetst
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_185648612
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:48 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

ze houden me zeker bezig hier! Ik denk dat het zeker een goede stap voor me gaat zijn.
Je eigen plek is inderdaad wel heerlijk om te hebben!!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')