Bij dezequote:Op maandag 25 februari 2019 16:38 schreef Sigaartje het volgende:
TS stuur even een Dm naar mij, dan maak ik er iets moois van.
Jaja, we zijn ermee bezigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
@:yvonne wat is ongeveer de beantwoordtermijn van zo'n mailtjeleven in onzekerheid is zo vervelend
We werken heus wel sneller dan datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de Noord-Zuidlijn
Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
We werken heus wel sneller dan dat
Nu blij?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg
was ook een grapje toch
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
Deze ga ik inlijsten en aan de muur hangen
Houd je van het Songfestival en houdt je van sjoelen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
Deze ga ik inlijsten en aan de muur hangen
Ik houd van correct taalgebruik, van sjoelen, maar zo'n fanatiek ESF-ganger ben ik niet. Maar hé, wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houd je van het Songfestival en houdt je van sjoelen?
Dat zijn de enige 2 dingen die we willen weten.
ongeschiktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd van correct taalgebruik, van sjoelen, maar zo'n fanatiek ESF-ganger ben ik niet. Maar hé, wat niet is kan nog komen
Ik wist het toen ik d zonder t tiktequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd van correct taalgebruik, van sjoelen, maar zo'n fanatiek ESF-ganger ben ik niet. Maar hé, wat niet is kan nog komen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ongeschikt
yvonne kan niet correct typen.
uhuh,quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houd je van het Songfestival en houdt je van sjoelen?
Dat zijn de enige 2 dingen die we willen weten.
Geluktquote:
Heb je voor FEE gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is allemaal doorgestoken kaart, vriendjespolitiek. Ik heb ook ooit de ambitie gehad.
Jij bent gevraagd!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is allemaal doorgestoken kaart, vriendjespolitiek. Ik heb ook ooit de ambitie gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |