Moet ik anders een grap vertellen?quote:
Ja ik weet er zo snel geen eigenlijkquote:
ltvdkquote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet er zo snel geen eigenlijk
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:
![]()
![]()
Een nieuwe
https://streamable.com/61ty7
Artsy!quote:Op zondag 24 februari 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Nieuwe jongens
https://streamable.com/1w4ef
Thnxquote:
Ja vreselijk irritantquote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef moemoe het volgende:
Prachtig dat mooie weer, maar insecten in februari?
Why?
Ik heb hier paar dagen terug al een mug vermoord.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vreselijk irritant. Hier als je over de stadswallen loopt dan loop je soms echt door hele zwermen met van die kleine kutvliegjes, moet je haast met je ogen, neus, oren en mond dichtlopen om die dingen te vermijden
.
Die zag ik laatst hier ook al rondvliegen ja, leuk man die vroege lentequote:Op maandag 25 februari 2019 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb hier paar dagen terug al een mug vermoord.
Zeg je dit volgende week op op dat tijdstip?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:29 schreef LTVDK het volgende:
Ging hier net een luchtalarm af op Moerdijk maar kan er niks over vinden
Dan is het net als vandaag een testalarm maar dan van de eckte eckte.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Zeg je dit volgende week op op dat tijdstip?
Vandaag was vast een test voor het testalarm.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan is het net als vandaag een testalarm maar dan van de eckte eckte.
Nee bedrijfsalarmtest, LTKVD denkt dan meteen dat de Russen komen. LKTDVquote:Op maandag 25 februari 2019 20:29 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Vandaag was vast een test voor het testalarm.
LDTKV is een beetje raar.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee bedrijfsalarmtest, LTKVD denkt dan meteen dat de Russen komen. LKTDV
Dan moeten ze dat toch niet hetzelfde laten klinken als een luchtalarm joh ... Gisteren stond er ook al weer iets in de fik dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee bedrijfsalarmtest, LTKVD denkt dan meteen dat de Russen komen. LKTDV
Een echt alarm klinkt anders als een testalarm, niet zo para doen joh.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat toch niet hetzelfde laten klinken als een luchtalarm joh ... Gisteren stond er ook al weer iets in de fik dus zo gek is het niet.
Geluid klinkt praktisch hetzelfde, hij bleef ook gewoon 5 minuten doorloeien.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:58 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Een echt alarm klinkt anders als een testalarm, niet zo para doen joh.
Nou en. Ik heb je toch gezegd dat je een zeecontainer moest ingraven toen je met je tuin bezig was. Dat wilde je niet, dus wat ga je doen als de shit aan is?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geluid klinkt praktisch hetzelfde, hij bleef ook gewoon 5 minuten doorloeien.
Ik ben nog steeds bezig met mijn tuin omdat er vorig jaar iets tussendoor kwam, dus als je nog een container wilt ingraven dan kan dat nog.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb je toch gezegd dat je een zeecontainer moest ingraven toen je met je tuin bezig was. Dat wilde je niet, dus wat ga je doen als de shit aan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |