Unibetten.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Unibetten. paypoweren william hillen
Kun je je fiets in parkeren.quote:
Gadverdamme, spoilertje gaarne.quote:
Dat mag, vrij, progressief land dit.quote:
Yep en in mijn dorp is de grootste carnavalsstoet van de Noorderkempen. Precies voor mijn deur langs. Ik ben van boven de rivieren, ik vond het nooit leuk, en ga het ook nooit leuk vinden. Vooral de Brabanders hier net de grens over gedragen zich als debielen. Hier valt het wel mee en de stoet kijken is wel leuk.quote:
Liever daar dan hier zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep en in mijn dorp is de grootste carnavalsstoet van de Noorderkempen. Precies voor mijn deur langs. Ik ben van boven de rivieren, ik vond het nooit leuk, en ga het ook nooit leuk vinden. Vooral de Brabanders hier net de grens over gedragen zich als debielen. Hier valt het wel mee en de stoet kijken is wel leuk.
Paar dagen oordoppen in dan maarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep en in mijn dorp is de grootste carnavalsstoet van de Noorderkempen. Precies voor mijn deur langs. Ik ben van boven de rivieren, ik vond het nooit leuk, en ga het ook nooit leuk vinden. Vooral de Brabanders hier net de grens over gedragen zich als debielen. Hier valt het wel mee en de stoet kijken is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |