Pijnlijk, vernederend, ruikend, schaamtevol en onprettig dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als seks leuk is doe je het echt verkeerd hoor
Dat klinkt goed, maar is dat het ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tot nu toe 10-1 in de weekend league vriend
Had liever niet verloren geloof het of nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, maar is dat het ook?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou oke, dan laten we het hier bij
Erm, Fifa spelen en zondag moet ik glowgolfenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Met je kleine varkensoogjes takjes proberen te ontwijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Erm, Fifa spelen en zondag moet ik glowgolfen
Morgen misschien rondje in het bos
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je kleine varkensoogjes takjes proberen te ontwijken.
Verschrikkelijk iddquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je kleine varkensoogjes takjes proberen te ontwijken.
Ik moet het rustig aan doen. Heb een soort hielspoor opgelopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Oeiquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik moet het rustig aan doen. Heb een soort hielspoor opgelopen.
Loop je jezelf niet voorbij vriendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik moet het rustig aan doen. Heb een soort hielspoor opgelopen.
Altijd Cruyff natuurlijk, tenzij het Jordi is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:27 schreef Kiid het volgende:
Ik twijfel tussen Ronaldinho, Cruyf en Kevin de Bruyne. Eusibio is een outisder
Moeilijkste keuze die ik ooit heb moeten maken
Snap er geen kut van, ineens uit het nietsquote:
Hij is 9/10 GOAT. Kevin is de statische GOAT en Dinho is natuurlijk de grootste GOAT die we kennen binnen het voetbal segment. Nadeel is wel bij hem dat er nog een 95 versie aan zit te komenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:29 schreef Zosk het volgende:
Twijfelen als je kan kiezen voor Cruijff
Er bestaan geen betere voetballers dan Cruijff hoor dus weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij is 9/10 GOAT. Kevin is de statische GOAT en Dinho is natuurlijk de grootste GOAT die we kennen binnen het voetbal segment. Nadeel is wel bij hem dat er nog een 95 versie aan zit te komen
?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hey. Hoe maak je het? Chloro is er btw niet ik weet niet of dat uitmaakt
Tja wat zou daar nog van over zijn he, denk weinig wat nog een bal op doel krijgt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:29 schreef Zosk het volgende:
Twijfelen als je kan kiezen voor Cruijff
Ja, maar dit is Fifa hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er bestaan geen betere voetballers dan Cruijff hoor dus weet niet waar je het over hebt
Zelfs met fietsenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap er geen kut van, ineens uit het nietsMaar voel het nu bij het wandelen al, en zelfs met fietsen ;s
Niet zo schelden profje. Dat is een zwaktebodquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar heb je het over dan idioot
Hmmm liever niet. Ik ken wel een goede masseuse.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, kan je mijn voet even masseren?
Anders luistert hij sowieso niet, je moet hem eerst prikkelen omdat hij onder invloed is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo schelden profje. Dat is een zwaktebod
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm liever niet. Ik ken wel een goede masseuse.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Anders luistert hij sowieso niet, je moet hem eerst prikkelen omdat hij onder invloed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |