Victim blamen, had beter verwacht van een modquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
Zal die het wel naar gemaakt hebben.
whehequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Victim blamen, had beter verwacht van een mod
proestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een excuus voor kleuters om te lopen kloten / baggeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is dat ontgroenen, ik snap het niet echt.
Ritueel van een ander kliekje; wij hebben MCH, zij hebben ontgroenen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is dat ontgroenen, ik snap het niet echt.
Als we het niet over MCH hadden gehad, had ik je gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb tenminste de basisschool afgemaakt, jij werkt sinds je tiende in een fabriekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je aan MCH om tips vragen. Die heeft ook kilo's zaagsel boven
Wel prima idee om dat tot 10 uur uit te stellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Fuck moet eerst ruimte vrijmaken in de berging. Kut.
Ja vond ik ook. Half elf is nog beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel prima idee om dat tot 10 uur uit te stellen.
Fuck de buren met 'alles stil na 10 uur'. Wraak voor al die keren dat ze je auto hebben geblokkeerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel prima idee om dat tot 10 uur uit te stellen.
Wel flinke trigger die opmerking van faxie, of niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef MCH het volgende:
Daar ben je mentaal gezien ook blijven steken aangezien je ook nog met LEGO speelt.
Zou morgen doen en anders zondag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet mij bijna beheersen om terug te gaan lezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel flinke trigger die opmerking van faxie, of niet?
CL vloekend en tierend door het appartementencomplex met die balen zaagsel. Scheurt er ook nog één open waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fuck de buren met 'alles stil na 10 uur'. Wraak voor al die keren dat ze je auto hebben geblokkeerd.
Ik ga rond middernacht ook nog even een jaar aan glazen potten hier in de glasbak gooien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fuck de buren met 'alles stil na 10 uur'. Wraak voor al die keren dat ze je auto hebben geblokkeerd.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
CL vloekend en tierend door het appartementencomplex met die balen zaagsel. Scheurt er ook nog één open waarschijnlijk.
Vind je het gek, hij is hooggeleidt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
CL vloekend en tierend door het appartementencomplex met die balen zaagsel. Scheurt er ook nog één open waarschijnlijk.
Gewoon laten voor wat het is en Netflixenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Was je weg?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef Burner82 het volgende:
Ik laat jullie ook eens een paar dagen alleen hoor![]()
Ik heb gewoon een fatsoenlijke telefoon gekocht met Androidquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Scherm vervangen van mijn iPhone 8, wat een priegelklus, maar is gelukt.![]()
Nu heb ik ook een glazen achterkant besteld en gekregen maar die kun je niet eens fatsoenlijk vervangen, telefoonpaupers.
Morgen in de Telegraaf; verwarde persoon in Ede breekt appartementencomplex af. In ander nieuws: drie cavia's hebben deze ramp overleefd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja waar was je? Zat je met je hoofd vast tussen de spijlen van een hek ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef Burner82 het volgende:
Ik laat jullie ook eens een paar dagen alleen hoor![]()
Sloeber.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fatsoenlijke telefoon gekocht met Android
Nee beneden bij de brievenbussen, binnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Waar staan die balen zaagsel nu dan? Op straat?
Ik verdien genoeg om je moeder te kunnen betalenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb tenminste de basisschool afgemaakt, jij werkt sinds je tiende in een fabriek
Zit in een restaurant en krijg country potatoes van de Lidl op m'n bordquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toen was het ineens een gvd-zakje?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Net zoals dat kloterige dunne gft-zakje vorige week.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen in de Telegraaf; verwarde persoon in Ede breekt appartementencomplex af. In ander nieuws: drie cavia's hebben deze ramp overleefd.
Moest lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen in de Telegraaf; verwarde persoon in Ede breekt appartementencomplex af. In ander nieuws: drie cavia's hebben deze ramp overleefd.
Kindermenu he.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Zit in een restaurant en krijg country potatoes van de Lidl op m'n bord
Plausibelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een gloeiende hoeren-zakje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was het ineens een gvd-zakje?
Ja als je die van 12 meter hoog uit je zak valt op een betonnen vloer is ie ook kapot, het glas, denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fatsoenlijke telefoon gekocht met Android
Ik wilde hier wat op zeggen, maar dat kan ik echt niet makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg om je moeder te kunnen betalen
Toe nou.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde hier wat op zeggen, maar dat kan ik echt niet maken
DM maar dan post ik het wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Dan heb je aan wajong wel genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of iets met hoersubsidie.quote:
Toe nouquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt daar wel op neer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan heb je aan wajong wel genoeg.
Doe gewoon Vincent, kunnen we lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt weer sukkels online die beweren haar gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn moeder is ook slecht te slijten hoor.
Hé vagina?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Let godverdomme op je taalgebruik.
28quote:
Weet je nog, vroeger...?quote:
Nostalgische gevoelensquote:
47quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:19 schreef CherryLips het volgende:
42 is toch het universele antwoord op alles?
Ff refreshen op P2000 Ede.quote:
Life, the universe and everythingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:19 schreef CherryLips het volgende:
42 is toch het universele antwoord op alles?
Ik las incel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |