Geen idee geen verstand van die lilleke dingenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn haar nieuwe sportschoenen weer nepperds of heeft ze dit keer wel de volle mep betaald?
San Miguel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
vodka limon / gin tonic ... dat dronk ik vroeger ook in grote glazen en kreeg je een biertje in een heel klein glaasje.. Toen zei ik er wat van tegen de baas van de kroeg en opeens had ik de "Super Chufi" , bier in een groot bol glas 50% van de keren dat ik er 1 bestelde was ie gratis ...
Zij is er wel trots op hoor. Dat 'losjes' van haar is zo geposeerd allemaalquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen idee geen verstand van die lilleke dingen
oke maar zijn limoflessenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
vodka limon / gin tonic ... dat dronk ik vroeger ook in grote glazen en kreeg je een biertje in een heel klein glaasje.. Toen zei ik er wat van tegen de baas van de kroeg en opeens had ik de "Super Chufi" , bier in een groot bol glas 50% van de keren dat ik er 1 bestelde was ie gratis ...
Ja und?quote:
Was passiert,ik kan niets vinden?quote:
La Torre grote brandquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was passiert,ik kan niets vinden?
Okee,ik ga even zoeken.quote:
is maar niet veelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is toch ook wel ultiem droevig kom je thuis uit Utopia![]()
[ afbeelding ]
Het is die jongen zijn favo eten.Kan toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Feestmaal! Woont-ie in een blokhut?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja volgens mij wonen alle broers bij moeders in blokhuttenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Feestmaal! Woont-ie in een blokhut?
Weet ik veel wat er toen uit de tap kwam, maar zou heel goed gekund hebben.. Maar ik voerde dat gewoon in bij alle bekende kroegen waar ik kwam en ze me kenden ...quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja volgens mij wonen alle broers bij moeders in blokhutten
Gewoon ruzie zoeken iemand z'on gehaktballetje serverenquote:
Ik was gelijk terug gegaan naar Utopia.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon ruzie zoeken iemand z'on gehaktballetje serveren
Had-ie daar z'n gewone rooie pak voor aangetrokken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
En GJ met het promoten van het huismerk ''gewoon''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |