Geld maakt mij niet echt gelukkig. Of naja, wel een beetje, maar tijd is kostbaarder.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:46 schreef Goudenvis het volgende:
Denken aan die groene cijfers op je bankrekening
En mensen die zeggen dat ze hun baan leuk vinden dan? Allemaal leugenaars zeker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:50 schreef hugecooll het volgende:
Het is ook niet per se de bedoeling dat werken leuk is. Daarom vragen mensen er geld voor
Naja. Als je dan toch moet werken, dan liever iets doen wat je leuk vindt of wat binnen je interessegebied valt. Liefst niet iets waar je een hekel aan hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:52 schreef incel het volgende:
[..]
En mensen die zeggen dat ze hun baan leuk vinden dan? Allemaal leugenaars zeker.
Ik denk dat dat wel zo is trouwens. Die mensen praten zichzelf dat gewoon aan om niet kapot te gaan.
Ik moet helemaal niks maar voel me zo schuldig tegenover vrienden als ik te lang thuiszit. Dan proef je toch een beetje die afgunst.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja. Als je dan toch moet werken, dan liever iets doen wat je leuk vindt of wat binnen je interessegebied valt. Liefst niet iets waar je een hekel aan hebt
quote:
Mja goed je 'moet' het niet. De verwachting is echter wel dat iedereen binnen zijn macht zijn steentje bijdraagt en dat we zo met z'n allen het huidige welvaartsniveau op peil houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:54 schreef incel het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks maar voel me zo schuldig tegenover vrienden als ik te lang thuiszit. Dan proef je toch een beetje die afgunst.
Ja precies ik weet ook wel dat de maatschappij zo werkt maar neemt niet weg dat ik het echt kut vind.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja goed je 'moet' het niet. De verwachting is echter wel dat iedereen binnen zijn macht zijn steentje bijdraagt en dat we zo met z'n allen het huidige welvaartsniveau op peil houden.
Ja die kiezen dus werk dat bij hen past of ze werken naar het weekend/de vakantie toe of zoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:58 schreef incel het volgende:
[..]
Ja precies ik weet ook wel dat de maatschappij zo werkt maar neemt niet weg dat ik het echt kut vind.
Dus ja hoe doen anderen dan?
Maar weekend en vakantie is slechts tijdelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja die kiezen dus werk dat bij hen past of ze werken naar het weekend/de vakantie toe of zo
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:50 schreef hugecooll het volgende:
Het is ook niet per se de bedoeling dat werken leuk is. Daarom vragen mensen er geld voor
Ja je leven ook. Of ze denken aan wat ze zoal kunnen kopenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:59 schreef incel het volgende:
[..]
Maar weekend en vakantie is slechts tijdelijk.
goh echt einstein....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:59 schreef incel het volgende:
[..]
Werken ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:59 schreef incel het volgende:
[..]
Nee maar de gemiddelde persoon vindt het weekend leuker dan zijn werkweekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:01 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
Zonde van je tijd als je je werk niet leuk vindt. Misschien 5 dagen in het jaar dat ik er geen zin in heb.
We zijn niet allemaal gezegend met zo veel mazzel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:01 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
Zonde van je tijd als je je werk niet leuk vindt. Misschien 5 dagen in het jaar dat ik er geen zin in heb.
Ik vind je een beetje materialistisch ingesteld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja je leven ook. Of ze denken aan wat ze zoal kunnen kopen
Of aan wat ze allemaal niet kunnen doen/kopen als ze niet werken
Of gewoon verantwoordelijkheidsgevoel
etc
Okequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
goh echt einstein....
je klinkt als een verwend nest die de wereld niet aankan omdat je pappie en mammie je vroeger teveel beschermde....
Als je geluk hebt kan je erna nog 10 jaartjes genieten van je "vrije leven" (zolang je elektrische rolstoel het blijft doen dan)quote:
Het is ook kut jongen, het is ook kut.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:58 schreef incel het volgende:
[..]
Ja precies ik weet ook wel dat de maatschappij zo werkt maar neemt niet weg dat ik het echt kut vind.
Dus ja hoe doen anderen dan?
Ja da's wel een beetje makkelijk gesteld als je gewend bent om geld te krijgen zonder dat daar vanuit jou een prestatie tegenover staatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:04 schreef incel het volgende:
Ik vind je een beetje materialistisch ingesteld.
En wiens schuld is dat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja da's wel een beetje makkelijk gesteld als je gewend bent om geld te krijgen zonder dat daar vanuit jou een prestatie tegenover staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |