Dat John zich eens nuttig maakt en Simon even terugfluit. Higuita is rap.quote:
Wij snappen jouw liefde voor het schaatsen ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap die haat op Yates oprecht niet. Die heeft de afgelopen tijd zoveel aangevallen...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap die haat op Yates oprecht niet. Die heeft de afgelopen tijd zoveel aangevallen...
Ik voel me echt niet begrepenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wij snappen jouw liefde voor het schaatsen ook niet.
Maar die mensen moet je niet serieus nemen, lopen collectief achter elkaar aan. Dat is zó gedateerd. Yates & Yates zijn alleen maar mooier geworden met die uitlatingen over de Tour. Rakere woorden zijn zelden gesproken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb overigens niets tegen (maar ook niet echt voor) de gebroeders Yates.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet begrepen
Eens,ik ben fanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar die mensen moet je niet serieus nemen, lopen collectief achter elkaar aan. Dat is zó gedateerd. Yates & Yates zijn alleen maar mooier geworden met die uitlatingen over de Tour. Rakere woorden zijn zelden gesproken.
In hun opvattingen zijn ze niet zo eensgezind hoor, Adam zei na zijn Giro jaar bijna het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar die mensen moet je niet serieus nemen, lopen collectief achter elkaar aan. Dat is zó gedateerd. Yates & Yates zijn alleen maar mooier geworden met die uitlatingen over de Tour. Rakere woorden zijn zelden gesproken.
Ach, dat vergeef ik hem graag.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
In hun opvattingen zijn ze niet zo eensgezind hoor, Adam zei na zijn Giro jaar bijna het tegenovergestelde.
Mooie jongen Finetto wordt ook met de dag minder mooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Florez gelost, kan er niets van die knul.
Je moet ook echt wel een ransmakaak zijn om dat een contract te geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Florez gelost, kan er niets van die knul.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet ook echt wel een ransmakaak zijn om dat een contract te geven.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet ook echt wel een ransmakaak zijn om dat een contract te geven.
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat Ome Gianni weer contracten uit gaat delen aan 12-jarige mountainbikers. Dat is veel leuker dan Daniel Muñoz en weet ik veel wie.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:48 schreef showtimer het volgende:
[..]Gianni verdient een standbeeld aan de andere kant van de oceaan.
Kevin Rivera vind ik ook wel om te lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat Ome Gianni weer contracten uit gaat delen aan 12-jarige mountainbikers. Dat is veel leuker dan Daniel Muñoz en weet ik veel wie.
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Ster van Zwolle, wat een onzin.
Dit wordt het laatste jaar van Gianni of er moeten nog sponsors geloven in zijn belofte dat de Giro 2020 wildcard best haalbaar is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat Ome Gianni weer contracten uit gaat delen aan 12-jarige mountainbikers. Dat is veel leuker dan Daniel Muñoz en weet ik veel wie.
Oke ze zenden echt alles uit op Eurosport.quote:
Logisch ook om nu een herhaling daarvan uit te zenden, terwijl Algarve bezig is om dan de rit van de Algarve ook later uit te zendenquote:
Die was nergens te bekennen in de laatste paar KM inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben ik blind of was Jakobsen helemaal nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |