Nic Rochequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke renner? Zeg het maar jongens.
LTD natuurlijk.quote:
Wie zat er gisteren nou naast Bobbie op de tweede viool te spelen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt niks gewonnen, net als Lau.
Geen idee, staat ook niet bij de on demand op de player. Snap sowieso niet waarom zij ook commentaar op Andalucia aan het geven warenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie zat er gisteren nou naast Bobbie op de tweede viool te spelen?
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:38 schreef wimderon het volgende:
Kijken jullie ook al uit naar het nieuwe seizoen MotoGP?
Met de vlam in de pijp.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef wimderon het volgende:
Wat is jullie favoriete ARROW CLASSIC ROCK Motor-hit?
De Mul pakt hem.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:24 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen heeft viesdikke Meds geschroeid in Portugal.
Oerend hard.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef wimderon het volgende:
Wat is jullie favoriete ARROW CLASSIC ROCK Motor-hit?
Bijna net zo mensonterend als schaatsen.quote:
Is dat nog ergens te zien?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaan zo beginnen aan de laatste klim in de Haut Var.
Zit José Been er dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanaf morgen zou ik het commentaar van de Algarve even op Engels zetten. @:wimderon
Voor zover ik weet niet. Ik volg het via de mooie jongens van DV. https://www.directvelo.com/direct/3966/tour-du-haut-var-etape-1quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dat nog ergens te zien?
We slaan een kruisje voor Tibo.quote:17h08 La route est humide dans la descente.
Vichot is er al bij gaan liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We slaan een kruisje voor Tibo.
Dat is stiekem helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vichot is er al bij gaan liggen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vichot is er al bij gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |