abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185332051
Helsinki O+

Hier wel nog steeds gebroken nachten, maar onze relatie lijdt daar absoluut niet onder O+ We liggen wel vaak al ergens tussen 21.00 en 22.00uur in bed, dat scheelt ook wel. Vannacht was Jip maar 2 keer wakker en keken we elkaar vanochtend echt zo :o aan, met de tekst "Wow, echt lekker geslapen vannacht!" :')
pi_185347637
@Tink89, hoe is het met je knoop :*?

Hier retedruk met alles. Komende week gelukkig vakantie. Ik heb twee dagen kdv/bso voor beide kinders aangehouden en manmanman wat verheug ik me erop om twee dagen eens gewoon dingen af te kunnen maken. En om even lekker helemaal geen zak te doen.

Zijn hier trouwens nog dames uit Zeeland? Niet te diepdonker zuidelijk, maar Schouwen/de Bevelanden? Eerste weekend van april is er een kinderkledingbeurs in de “hoofdstad” van Schouwen-Duiveland en da’s echt een dikke tip op leuke kleertjes te scoren voor wêhnâg.

Phi gaat als de brandweer. Ze is zó vrolijk. Van het kdv krijg ik de hele dag berichten in de app met foto’s van een schaterende baby. Heerlijk. Verder eet ze goed: vandaag broccoli en krieltjes zo van mijn bord mee, gister een prei-kerrieschotel uit de oven. En brood mét korstjes en al. En dat alles nog steeds volledig tandloos *)

En ach, ik las hier laatst ook weer over broerzusliefde en ook hier is dat toch echt het mooiste wat er is. Dat Caesar in de auto zegt: ‘Zusje, vond je de vlaggetjes van carnaval ook zo mooi? Ja? Het was net als een regenboog, hè?’ En dat Phi dan, zodra ze zijn stem alleen maar hoort, meteen in standje :D :D :D gaat.
En ‘s ochtends haalt hij haar nog steeds uit bed, met teksten als ‘Goedemorgen, prinsesjezusje lieve meid. Heb je lekker geslapen, meisje? Hier is grote broer. Wil je een kroeltje? Kom maar.’

O+ Totale pudding ben ik dan.
pi_185350262
Oh Jentin, dan zou ik ook verdrinken hoor. Wat lief!! O+

Hier is mijn grote ook super lief voor mijn kleine. Inclusief dezelfde koosnaampjes als wij gebruiken. “Hallo lief Marsmannetje, ben jij wakker?” Ik hoor vaak mezelf praten ;). Maar hij was wel even verdrietig toen de kleine vanmiddag zijn Hubelinobaan molesteerde.

Gebruiken jullie de box nog veel? Bij Twix was de box al weg rond deze leeftijd. Nu twijfel ik nog. Mars zit er bijna nooit meer in maar ja, als ik alleen ben met de twee jongetjes is het misschien toch nog ooit makkelijk? Maar ik ben de box beu.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:50:28 #154
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185350397
Ahhh, broeder/zusterliefde O+ Super schattig!

@Malteser Wij gaan over 1,5 maand verhuizen en doen dan ook meteen de box weg. U. zit er niet graag meer in en het neemt alleen maar ruimte in beslag.

Oh, jongens. Mijn bijna dreumes brabbelt met me mee tijdens het zingen van “in de maneschijn”. En maakt ook de handgebaren die er bij horen. :o O+ O+ En eindigt met “bom bom”. O+
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:56:20 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185350504
Lieverds! Mijn baby deed een update gisteren een rolt sindsdien elke keer als ik haar op haar buik leg weer op haar rug. Zomaar, ineens kan ze het :D

En knopen, ach, prul maakt het me moeilijk. Vandaag 2 top voedingen aan de borst en daarnaast nog 300 ml gekolfd, maar die heeft ze ook ruim op uit de fles en ze krijgt er wrs vanavond nog eentje...

DUMAN, wat schattig! En die broerzus-liefde hier O+ ik ga er bijna weer van rammelen, maar echt, echt, echt niet helemaal _O_
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185351007
Wij gebruiken de box nog dagelijks. Sowieso gaat L sochtends in de box zodat ik even mijn handen vrij heb om aan te kleden, katten eten te geven en ontbijt te maken.
De rest van de dag als het zo uitkomt en soms probeert hij zelf in de box te klimmen. Hij vind het gelukkig totaal niet erg om in de box te spelen. Ik denk dat de box pas weg gaat als hij eruit kan klimmen.
  zondag 3 maart 2019 @ 06:56:50 #157
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_185356312
Bij ons is de box al weg, Malteser. Herr es een grote opvangplaats geworden...

Man O man, onze nachten zijn de laatste hand zo belabberd. O wil minstens drie voedingen, een vanaf vier uur komt hij bijna niet in slaap. Dan moeten we minstens een uur met hem rondlopen voordat hij weer slaapt. En ondertussen maakt hij zoveel lawaai dat niemand anders verder kan slapen... En vaak is hij in zes uur al klaar om de dag te beginnen...
pi_185356420
Jentin wat doe je met mijn eierstokken ;( te schattig zeg O+

Box is hier de plek om alle zooi in te stallen :D rond zijn eerste verjaardag halen we de voorkant eruit zodat het een speelhuisje is.

Wat knap Duman!

En prul aan de rol!

:* voor jagar. Wat ontzettend klote zeg.

We zitten hier de afgelopen nachten ook op 2 tot 3 voedingen per nacht. Maar Jip is makkelijk in slaap te krijgen dus dat scheelt wel. Oh en hij kan zwaaien sinds gisteren :D hij begon met zwaaien naar zichzelf in de spiegel. En de rest van de dag heeft ie gezwaaid naar iedereen die naar hem zwaaide en als je dag of hallo zegt :D het ziet er te schattig uit.
  zondag 3 maart 2019 @ 07:44:29 #159
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185356523
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 06:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Bij ons is de box al weg, Malteser. Herr es een grote opvangplaats geworden...

Man O man, onze nachten zijn de laatste hand zo belabberd. O wil minstens drie voedingen, een vanaf vier uur komt hij bijna niet in slaap. Dan moeten we minstens een uur met hem rondlopen voordat hij weer slaapt. En ondertussen maakt hij zoveel lawaai dat niemand anders verder kan slapen... En vaak is hij in zes uur al klaar om de dag te beginnen...
Verschrikkelijk zeg... was met de oudste toch ook zo? wanneer ging dat beter?
  zondag 3 maart 2019 @ 07:50:31 #160
298315 SacreCoeur
pi_185356560
Wij gebruiken de box echt elke dag en hij speelt er graag in.

+ Hier loopt een groot zwart langharig monster in huis rond en ik moet eerst elke dag even stofzuigen voordat ik hem op de grond oid laat spelen.
pi_185358315
De box is hier ook nog in gebruik, Malteser. Maar als je Mars er nu al nooit in zet, kan ik me niet voorstellen dat je ‘m zou missen. Ik zet Phi vaak even in de kinderstoel bijvoorbeeld als ik iets moet en Caesar is ook thuis. Ze wil best nog in de box, maar ze draait en tijgert zichzelf steeds vast. Ik wil ‘m laten staan totdat ze zelf kan zitten en kijken of ze het dan nog wat vindt. Zo nee, gaat ie weg.

@jagartrut, manman, wat een nachten. Hier is dat bij beide kinderen sporadisch het geval (geweest), ik kan me niet voorstellen er meerdere achter elkaar te doen :{ Sterkte. Wanneer stopte dat bij T? Dat was toch ook zo’n slechte slaper?

@Duman, wat lief :) Phi kan nu zwaaien (als een zeeleeuw met een epileptische aanval :') maar toch) en dat vind ik al te gek. Een heel liedje meedoen is supercool!

Phi werd net door papa bij mij op het grote bed gezet: ‘Kijk! Ze kan zitten!’ Ik zie één nanoseconde een heel grote babygrijns ‘ *) ‘ en daarna kantelde die grijns met een noodvaart zo *bam* plat op het matras. Ze ging helemaal stuk :D (en ik ook)
  zondag 3 maart 2019 @ 12:27:49 #162
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185360322
Oooh, wat lief die kindjes van jullie O+. Ook hier wat rammelende eierstokken als ik dat zo lees. Ben dan wel heel nieuwsgierig naar hoe I. het als grote broer zou doen. Maar, daar wil ik voorlopig nog even niet achter komen.

*O* voor een rollende Prul. Mijn baby rolde vandaag voor het eerst van zijn rug naar zijn buik. De eerste keer stond ik onder de douche en de tweede keer was ik me aan het aankleden (na 5 minuten naast hem te hebben gestaan en hem als een malle aangemoedigd te hebben werd het toch wel koud, zo in m'n blootje :')). De derde keer was het echter raak en zag ik het :D. Zo leuk!

Box, staat hier nog en gebruik ik best vaak. Hij ligt er als ik even zijn flesje maak, of even met iets anders bezig ben. Gisteren tijdens het stofzuigen lag hij er ook. Van mij mag het ding weg maar tot nu toe is het wel handig gebleken (al leg ik hem net zo gerust op z'n speelkleed neer, hij kruipt nu toch nog niet alle kanten op).
  zondag 3 maart 2019 @ 14:36:32 #163
298315 SacreCoeur
pi_185362942
Dusss :D mijn kleine lieve schattige baby kan zichzelf optrekken en staan!
Zomaar opeens uit het niets, schrok me dood.
pi_185363429
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Dusss :D mijn kleine lieve schattige baby kan zichzelf optrekken en staan!
Zomaar opeens uit het niets, schrok me dood.
sterkte met de blauwe blekken de komende weken :))
:]
pi_185365835
Wow SC!! En yeah voor rollen bij Helsinki.
  zondag 3 maart 2019 @ 19:27:49 #166
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_185368431
Wat goed SC, klein is ie niet meer :P
Rollen voor I van Helsinki! Jeeej. Dat lachenbekje O+

Hier een baby die de newbornset voor baby’s vindt, want daarin kun je toch gewoon rechtop gaan zitten? Maar voor echt zitten is hij nog te instabiel. Na tips van hier ook de antilop geprobeerd, ook instabiel (‘valt’ naar voren of opzij). Maar trekt zich wel zelf op tot ‘zit’ in de newbornset. :?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_185369110
Haha, sc, dat heeft ie waarschijnlijk in al die monsterslaapjes uitgebreid door liggen nemen :D

Nouk, dan heeft ie vast killer abs 8-) Hoe oud is Daan nu?

Helsinki, rols voor I *O*
  zondag 3 maart 2019 @ 20:29:08 #168
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_185369777
Haha, daar wil hij voor trainen idd (8> Over een aantal dagen 7 maanden!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_185373320
@ box; ik gebruik 'm zo af en toe. Mini-ToT begon altijd te blèren als hij er in gelegd werd, maar met een leger aan knuffels om zich heen en met een speeldoos-mobiel boven 'm gaat het wel beter! :Y
pi_185373428
Wow @ToT Wat lijkt mini-ToT al groot/oud op deze foto! Hij is toch nog maar net geboren :o
pi_185373564
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wow @:ToT Wat lijkt mini-ToT al groot/oud op deze foto! Hij is toch nog maar net geboren :o
5,5 maand geleden alweer hoor! :D

Hij heeft ook al wat cultuur opgesnoven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffelattack (al eerder gepost) :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Close-ups:
SPOILER
pi_185373618
@ToT Hij ziet er erg goed uit O+
pi_185373749
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 23:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:ToT Hij ziet er erg goed uit O+
*O* Dank je! :D

Okee, nog eentje dan! :P

SPOILER
Z'n naam is grotendeels op de achtergrond zichtbaar! ;)

We gaan over niet al te lange tijd op familiebezoek in mevrouw ToT's geboorteland. Een familielid van haar zei al dat we moesten oppassen dat hij niet ontvoerd wordt omdat-ie er zo schattig uit ziet! :D (En ze was serieus!)
pi_185375708
Mannen in streepjes :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')