@Tink89, hoe is het met je knoop

?
Hier retedruk met alles. Komende week gelukkig vakantie. Ik heb twee dagen kdv/bso voor beide kinders aangehouden en manmanman wat verheug ik me erop om twee dagen eens gewoon dingen af te kunnen maken. En om even lekker helemaal geen zak te doen.
Zijn hier trouwens nog dames uit Zeeland? Niet te diepdonker zuidelijk, maar Schouwen/de Bevelanden? Eerste weekend van april is er een kinderkledingbeurs in de “hoofdstad” van Schouwen-Duiveland en da’s echt een dikke tip op leuke kleertjes te scoren voor wêhnâg.
Phi gaat als de brandweer. Ze is zó vrolijk. Van het kdv krijg ik de hele dag berichten in de app met foto’s van een schaterende baby. Heerlijk. Verder eet ze goed: vandaag broccoli en krieltjes zo van mijn bord mee, gister een prei-kerrieschotel uit de oven. En brood mét korstjes en al. En dat alles nog steeds volledig tandloos
En ach, ik las hier laatst ook weer over broerzusliefde en ook hier is dat toch echt het mooiste wat er is. Dat Caesar in de auto zegt: ‘Zusje, vond je de vlaggetjes van carnaval ook zo mooi? Ja? Het was net als een regenboog, hè?’ En dat Phi dan, zodra ze zijn stem alleen maar hoort, meteen in standje

gaat.
En ‘s ochtends haalt hij haar nog steeds uit bed, met teksten als ‘Goedemorgen, prinsesjezusje lieve meid. Heb je lekker geslapen, meisje? Hier is grote broer. Wil je een kroeltje? Kom maar.’

Totale pudding ben ik dan.