daar verzamelen alle eenzame lelijke gingermannen zich dus een hoop nieuwe klanten voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nooit geweest, is dat leuk om als vrouw alleen heen te gaan?
Ben ik niet gewend jongequote:
Ik was hier al vroeg maar daarna moest ik dus echt keihard werkenquote:
Ben ik geweest. Is mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan de Algarve in mei
Hee het is geen hond die ballen haalt!!!!! Hou je vieze vuile rot bek!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen jouw moeder nog twijfelde je te aborteren, mafkees
kom vechten dan, bolle papzakquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar verzamelen alle eenzame lelijke gingermannen zich dus een hoop nieuwe klanten voor je
Jazeker. Ik heb daar eigenlijk nauwelijks op het strand gelegen. Mooie dorpjes, waterparken enz.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is er wat te doen want ik hoef niet een week op het strand te zitten
Heb jij op dolfijnen gejaagd?! 😱quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb daar eigenlijk nauwelijks op het strand gelegen. Mooie dorpjes, waterparken enz.
Heb daar boot tour gedaan langs de kust en de grotten. Dolfijnen jagen, en dan foto's maken.
Wij zaten wel net buiten het partycentrum gelukkig. Maar dat kan je dus ook doen... hele dagen party.
Aber, volgens onze booslimaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie heeft er minderwaardige wenkies
Ja, met mijn cameraquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij op dolfijnen gejaagd?! 😱
Ik niet. Ik kreeg zelfs van de specsaver homo complimenten over mijn perfect gebogen en zwarte wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie heeft er minderwaardige wenkies
had ie het niet over wat anders?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, met mijn camera
[..]
Ik niet. Ik kreeg zelfs van de specsaver homo complimenten over mijn perfect gebogen en zwarte wenkbrauwen.
Mijn penis bedoel je? nee die is blank.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
had ie het niet over wat anders?
met de lengte van een zwarte wellichtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn penis bedoel je? nee die is blank.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn penis bedoel je? nee die is blank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |