HHahha echt hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
Fem is in de goede sc gaan zitten gelukkig
Hcecjehcidiisv, ywuiikfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij post alsof je daar ook last van hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:26 schreef Solotov het volgende:
[..]
HHahha echt he
Dat stomme tyfusgelul over die kutcavias en wat ze elk moment doet pfoeee
Als je zin hebt wil ik wel meegaan hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer weer.
Jokes aside, zijn er FOK!kers die met elkaar op vakantie gaan?
vast wel. Maar wel lieffffquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Heb ik hier al blij verteld dat ik over 2 maanden een kitten krijg?
Ja, al 36 keer. Stop deze actquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Heb ik hier al blij verteld dat ik over 2 maanden een kitten krijg?
Alleen een keer met fokkers een weekendje Valkenburg geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer weer.
Jokes aside, zijn er FOK!kers die met elkaar op vakantie gaan?
Dus als ik van een brug spring dan doe je het ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo vaak als jij over dingen begint.
???quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Alleen een keer met fokkers een weekendje Valkenburg geweest
Misschien wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus als ik van een brug spring dan doe je het ook
Kun je hem een note geven? Hopelijk mag die irritante Kiid binnenkort dan weer een weekje op vakantie en dan gaat hij janken dat het jouw schuld is. Genot.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moest stiekem beetje gniffelen
Nee johquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat jij je huisdier Fifa noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |