Zoietsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:06 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk je dat ik een week mijn kleren niet was
Zoals pussy?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:07 schreef Remqo het volgende:
Chocola die we nu kennen zit ook bordenvol suikers en weet veel aan e-nummers om het smakelijk te houden.
De chocolade die de Azteken en Maya's hadden, was juist heel bitter van smaak
Bitter en penitrantquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:05 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Spoiler?!
[..]
Weer wat geleerd zo op de donderdagnacht. Hoe zou je de geur omschrijven?
Ik was één keer in de week hoor. Hoe vaak jij dan? Of heb je een gezin met 4 kinderen te onderhouden? Dan is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:06 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk je dat ik een week mijn kleren niet was
Nee thank godquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik was één keer in de week hoor. Hoe vaak jij dan? Of heb je een gezin met 4 kinderen te onderhouden? Dan is het een ander verhaal.
Dat hangt van de pussy af, de ene smaakt naar rotte vis, de ander heeft een honingdoosquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van de pussy af, de ene smaakt naar rotte vis, de ander heeft een honingdoos
Wel eens een meid gelikt die ongesteld was (wel na een douchebeurt uiteraardquote:
Damn son.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel eens een meid gelikt die ongesteld was (wel na een douchebeurt uiteraard)? Dat je de ijzersmaak nog kan proeven. Als je dan als man doorzet, betekent het dat er sprake is van eckte liefde.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel eens een meid gelikt die ongesteld was (wel na een douchebeurt uiteraard)? Dat je de ijzersmaak nog kan proeven. Als je dan als man doorzet, betekent het dat er sprake is van eckte liefde.
Soort pure chocola on steroids? Waarom hebben ze dan uitgerekend dat uitgekozen om lekker te maken en niet iets dat van zichzelf niet naar zand smaakt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:07 schreef Remqo het volgende:
Chocola die we nu kennen zit ook bordenvol suikers en weet veel aan e-nummers om het smakelijk te houden.
De chocolade die de Azteken en Maya's hadden, was juist heel bitter van smaak
Oh lol zie dat nu ook pas.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:13 schreef Zosk het volgende:
Oh het was een vraag zie ik nu
Nee nooit gedaan, denk ik
vrouwen worden er blij van, Ashquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:12 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Soort pure chocola on steroids? Waarom hebben ze dan uitgerekend dat uitgekozen om lekker te maken en niet iets dat van zichzelf niet naar zand smaakt?
Alleen in relatie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Damn son.![]()
Dat is wel next level pussy licking he.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen ja. Maar zelfs in een relatie denk ik niet dat ik bewust een ongesteld kutje zou likken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alleen in relatie.
ONS lik ik sws niet. Ik krijg een blokkade ik m’n hoofd, omdat ik denk dat de tollie van een andere man daar misschien twee dagen geleden nodig is geweest. Dan blokkeert er iets in m’n hoofd.
Dat heb ik met piemelsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Alleen in relatie.
ONS lik ik sws niet. Ik krijg een blokkade ik m’n hoofd, omdat ik denk dat de tollie van een andere man daar misschien twee dagen geleden nodig is geweest. Dan blokkeert er iets in m’n hoofd.
Daarom leg ik hem op je schouder en niet meteen in de mondquote:
Oefquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom leg ik hem op je schouder en niet meteen in de mond
Heb jij ook nog aanraders?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke. Ik hoor er goede verhalen over, dus ik zet hem op m’n travel list.
Niet neuken? Anaal? Waar doel je op, vriend?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:14 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Waarom probeerde je 't aloude recept bij ongesteldheid niet?
Anaal alhoewel dat meer is in plaats van neuken dan likken maar to each their own uiteraardquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet neuken? Anaal? Waar doel je op, vriend?
Je kan toch baffen ipv beffen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:20 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Anaal alhoewel dat meer is in plaats van neuken dan likken maar to each their own uiteraard.
Als je nooit naar de Algarve (Portugal) bent geweest, dan moet je daar echt eens heen. Niet in het hoogseizoen gaan, want dan zitten alle 20-jarigen in Albufeira. Gewoon in het voorjaar gaan ( ik ging in mei) en dan zit je gebakken.quote:
Bij wie had je dat nou gedaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom leg ik hem op je schouder en niet meteen in de mond
Hou niet van strand maar ik ga wel even kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Als je nooit naar de Algarve (Portugal) bent geweest, dan moet je daar echt eens heen. Niet in het hoogseizoen gaan, want dan zitten alle 20-jarigen in Albufeira. Gewoon in het voorjaar gaan ( ik ging in mei) en dan zit je gebakken.
Zongarantie, strand, goedkoop, natuur. Alles wat een mens zich kan wensen.
Volgens de geruchten ben ik het hele kliekje rond gegaan, de verhalen worden steeds beterquote:
Voor een taalcursus hoop ikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:33 schreef Bella.ciao het volgende:
Word het Amsterdam of Rotterdam dames en heren?
Zolang het geen Purmerend of Spijkenisse is, moet je het helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:33 schreef Bella.ciao het volgende:
Dat is geen eens een vraag. Rotterdam, die wereldstad aan de Maas. All day errrday.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:33 schreef Bella.ciao het volgende:
Tja, ik weet niet, ben vgm enigszins bevooroordeeld omdat ik Amsterdam beter ken maar aangezien ik binnenkort ga studeren in Rotterdam kan daar wel eens verandering in komen. Rotterdam heeft veel visueel mooie plaatsen zoals de Kralingse Plassen, Kop van Zuid etcetera maar qua sfeer kan het veelal niet op tegen Amsterdam naar mijn idee en bovendien voel ik me meer thuis in een internationale cosmopolitische linkse stad dan een PVV-bolwerk. Rotterdam is echter een stuk praktischer om allerlei redenen dus verander m'n mening alstublieftquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat is geen eens een vraag. Rotterdam, die wereldstad aan de Maas. All day errrday.
Voor een uurtje daarna is het saaiquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:40 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Strand is heerlijk.
[ afbeelding ]
En Almere?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zolang het geen Purmerend of Spijkenisse is, moet je het helemaal zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |