Haha kan gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het grappig is wat je zegt. Moet ervan huilen.
Misschien kan je je blauwe jas wel aan Zosk overdragenquote:
Ik zou wel oprecht de beste mod ooit zijn denk ik, maar ik wil gewoon mezelf blijvenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien kan je je blauwe jas wel aan Zosk overdragen
Heb niet echt het idee dat ik anders ben dan 2 jaar terug ofzo.quote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou wel oprecht de beste mod ooit zijn denk ik, maar ik wil gewoon mezelf blijven
Dat mag jij denkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat ik anders ben dan 2 jaar terug ofzo.
Precies, dan moet je ineens rechtlullen wat krom isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen veranderen altijd zo als ze mod worden
Vind het raar dat een piemel meestal beetje krom isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies, dan moet je ineens rechtlullen wat krom is
en als ze mod af zijn weer vol er tegen inquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies, dan moet je ineens rechtlullen wat krom is
Nee hoor, en meestal heeft het een kleine afwijking naar een kant.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind het raar dat een piemel meestal beetje krom is
Dat weet ik maar ik vind dat gewoon gekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee hoor, en meestal heeft het een kleine afwijking naar een kant.
Een volledig stijve pener, staat nooit kaarsrecht naar boven
Mijn pener heeft een kleine afwijking naar links, zodat ik er met mijn rechterhand makkelijker bij kom.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik vind dat gewoon gek
Remqo, mag ik vragen als jij in Zaandijk woont? M’n oma heeft daar gewoond en dat is een prima plek om te wonen. Wel een aparte geur die daar hangt. Of het nou de lijnolie is of de Verkade fabriek, maar er hangt daar altijd een typisch luchtje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee hoor, en meestal heeft het een kleine afwijking naar een kant.
Een volledig stijve pener, staat nooit kaarsrecht naar boven
Zo heb ik er nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn pener heeft een kleine afwijking naar links, zodat ik er met mijn rechterhand makkelijker bij kom.
Ik vind het logisch
Dat hebben we kunnen aanschouwen tijdens de Utrecht-meet, haha.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn pener heeft een kleine afwijking naar links, zodat ik er met mijn rechterhand makkelijker bij kom.
Ik vind het logisch
Watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat hebben we kunnen aanschouwen tijdens de Utrecht-meet, haha.
Het is de cacaofabriek tegenover het station, vooral vroeger had het een penetrante lucht, maar dat schijnt verbeterd te zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Remqo, mag ik vragen als jij in Zaandijk woont? M’n oma heeft daar gewoond en dat is een prima plek om te wonen. Wel een aparte geur die daar hangt. Of het nou de lijnolie is of de Verkade fabriek, maar er hangt daar altijd een typisch luchtje.
Was je er stiekem bij?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat hebben we kunnen aanschouwen tijdens de Utrecht-meet, haha.
Cacao zou toch juist een aangename geur horen te verspreiden?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is de cacaofabriek tegenover het station, vooral vroeger had het een penetrante lucht, maar dat schijnt verbeterd te zijn.
Echter omdat ik er woon, ruik ik het niet eens meer door gewenning
In Wilhelminapark, toch?quote:
Oh ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:00 schreef Mariocash het volgende:
[..]
In Wilhelminapark, toch?![]()
Ik was er zelf niet bij, maar ik hoor de wildste verhalen over die meet.
Ik praat inderdaad wel over 10 jaar terug.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is de cacaofabriek tegenover het station, vooral vroeger had het een penetrante lucht, maar dat schijnt verbeterd te zijn.
Echter omdat ik er woon, ruik ik het niet eens meer door gewenning
Nou nee hoor, niet voordat het verwerkt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:00 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Cacao zou toch juist een aangename geur horen te verspreiden?
Spoilerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou nee hoor, niet voordat het verwerkt is.
Het is echt geen chocoladefabriek van Willie Wonka.
Weer wat geleerd zo op de donderdagnacht. Hoe zou je de geur omschrijven?quote:Jaren terug werkte ik in Wormer, met in de buurt wat cacaoloodsen, en eentje stond toen in de fik.
Was lastig te blussen en de hele omgeving stonk een uur in de wind.
Denk je dat ik een week mijn kleren niet wasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je was toch in Berlijn? Of ben je alweer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |