Is het ook niet en het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb meer vrouwen dat zien doen, ik heb het geprobeerd en vond dat niet handig.
Dat is ook nog niet bekend. Ze ontvangen nu geen telemetrie. Als het goed is, komt de data weer terug over een kwartier of zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie z'n slurfje al gebruikt?
Spann0nd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet bekend. Ze ontvangen nu geen telemetrie. Als het goed is, komt de data weer terug over een kwartier of zo.
Ik snap het en dan heb je wat te doen, tasje kopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is het ook niet en het ziet er niet uit.Maar soms moet het ff als ik geen zakken heb of te kleine zakken. En vaak als ik een podcast/muziek luister met oordopjes tijdens koken oid draag ik ‘m zo mee. Moet eigenlijk zo’n lelijk nektasje hebben waar ik ‘m in kan doen hmmm.
Wel ooit tieten gehad? Maar hoezo geen tas???? Waar laat je dan ALLLLL je spullen?quote:
Het is ook nog wel een soort van intiem/intens omdat het beeld zo dicht op je neus zit en oordoppen.quote:
Op het eiland heb je geen tas nodig voor je spullen. Als je iets nodig hebt, loop je gewoon even terug naar huis.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel ooit tieten gehad? Maar hoezo geen tas???? Waar laat je dan ALLLLL je spullen?
Ja, we hebben het zwaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Een BH dragen lijkt me juist onhandig.
Je kan er veel in kwijt hoor! Elke dag weer een verrassing wat er op de grond rolt voor elastiekjes/muntjes/papiertjes buit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Een BH dragen lijkt me juist onhandig.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan er veel in kwijt hoor! Elke dag weer een verrassing wat er op de grond rolt voor elastiekjes/muntjes/papiertjes buit.
Hmmm ik zou alsnog de hele hutkoffer meenemen ben ik bangquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het eiland heb je geen tas nodig voor je spullen. Als je iets nodig hebt, loop je gewoon even terug naar huis.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ruimtemissies en tetten. Psies op tijd binnen.
Het is ook wel raar dat er vroeger geen BH's bestonden. Dat moet toch ongemakkelijk zijn geweest.quote:
Toen had je toch korsettenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook wel raar dat er vroeger geen BH's bestonden. Dat moet toch ongemakkelijk zijn geweest.
Werden ze toen niet ingebonden?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook wel raar dat er vroeger geen BH's bestonden. Dat moet toch ongemakkelijk zijn geweest.
Jij hebt zeker ook zo'n maaltijdbezorg-kubus achter op je brommer, hè?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmmm ik zou alsnog de hele hutkoffer meenemen ben ik bang
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan er veel in kwijt hoor! Elke dag weer een verrassing wat er op de grond rolt voor elastiekjes/muntjes/papiertjes buit.
Of dat ongemakkelijk was ligt ook wel aan het formaat boobs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n maaltijdbezorg-kubus achter op je brommer, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |