Het is allemaal graaien graaien en nog eens graaien! Mooi man dat privatiserenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat er tientallen aanbieders van energie zijn...alsof het wat uitmaakt of de elektronen door Essent of Nuon worden geleverd.
Zijn de vreselijkste banen! (Callcenter verkoop!)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
Goh, callcenters willen alleen maar targets te halen. Wie had dat gedacht.
Ik druk altijd weg halverwege het gesprek. Badass he?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat er tientallen aanbieders van energie zijn...alsof het wat uitmaakt of de elektronen door Essent of Nuon worden geleverd.
Inschrijven bij het belmenietregister en je wordt helemaal niet meer lastig gevallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik druk altijd weg halverwege het gesprek. Badass he?
Hoor je ook veel klachten over!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:49 schreef monkyyy het volgende:
Bel me niet register werkt voor geen meter voor ondernemers. Bij de kvk staat mijn 06 in en die bellen ze gewoon
Zijn het ook, zelfde afdelingen als je problemen hebt bij een bedrijf, dat werkt ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zijn de vreselijkste banen! (Callcenter verkoop!)
Nadeel inderdaad dat de kvk dat automatisch doet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:49 schreef monkyyy het volgende:
Bel me niet register werkt voor geen meter voor ondernemers. Bij de kvk staat mijn 06 in en die bellen ze gewoon
Het ziet er wel heel mooi uitquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:25 schreef kree het volgende:
Deze maar even kijken , heb hetzelfde alleen het talent niet
Het is nl een stuk lastiger als het lijkt. Maargoed het is nog een soort van rustgevend altijd..
Ik heb een paar keer een poging gedaan, maar het is wel lastiger als het lijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |