Ik ken het boek van Psycho niet - als dat überhaupt bestaat - maar Hitchcock is gewoon een van de belangrijkste en invloedrijkste regisseurs van de 20e eeuw.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou je de Hitchcock film eerder aanraden dan het boek?
ja dat zag ik toen ik even vluchtig wikipedia had geraadpleegdquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ken het boek van Psycho niet - als dat überhaupt bestaat - maar Hitchcock is gewoon een van de belangrijkste en invloedrijkste regisseurs van de 20e eeuw.
Samen met George A. Romero en Quinten Tarantino.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ken het boek van Psycho niet - als dat überhaupt bestaat - maar Hitchcock is gewoon een van de belangrijkste en invloedrijkste regisseurs van de 20e eeuw.
vind dat die leuk om kan gaan met kinderen en gehandicaptenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die Hofman een beetje een no-no. Maar dat kan aan mij liggen.
Deze man weet!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef thedeedster het volgende:
Korte Hitchcock lijst:
Psycho
The Birds
North by North West
Rear Window met de prachtige Grace Kelly![]()
en misschien wel de beste film; Vertigo
Rembrandt ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |