Ah rot is dat he. Kleuter had het als dreumes en peuter ook. Als kleuter is het een hele tijd weg geweest, maar onlangs zijn er weer een paar plekjes gekomen en zijn we dus ook weer aan het smeren. Het is nu wel een stuk minder erg dan toen ze kleiner was.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:09 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon heeft weer vreselijke eczeem op beide benen Heeft ie wel vaker, maar nu is het echt behoorlijk erg en op zijn ene scheenbeen is het deels open omdat ie gekrabd heeft.
Bij de huisarts hebben we antibioticazalf gekregen en hormoonzalf voor de overige plekken. Verder smeren met cetomacrogol.
Vind het zo vreselijk hoe zijn beentjes er momenteel uitzien. Gelukkig zijn de open plekken na 1 dag smeren al redelijk opgeknapt, maar vind die hormoonzalf niet fijn, hopelijk knappen de andere plekken ook snel op, zodat we kunnen afbouwen.
Haha, oeps!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:42 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Hebben jullie deze week het filmpje ook gezien van gooi een plak cheddar-kaas op je kind? Vervang dat door ‘gooi na een feestje cheddar-kaas op je vriendin, mis, raak de muur en je kunt opnieuw schilderen’
SPOILER
Dat spul smelt blijkbaar nogal snel
Meteen even geprobeerdquote:Op zondag 3 maart 2019 06:48 schreef Sylver_ het volgende:
En omg, je kan multiquote en deelquote doen op mobiel!
Eeeeeindeljjk.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Meteen even geprobeerdjaaaa handig!
Zit het bij jullie in de familie?quote:Op zondag 3 maart 2019 06:48 schreef Sylver_ het volgende:
Ah rot is dat he. Kleuter had het als dreumes en peuter ook. Als kleuter is het een hele tijd weg geweest, maar onlangs zijn er weer een paar plekjes gekomen en zijn we dus ook weer aan het smeren. Het is nu wel een stuk minder erg dan toen ze kleiner was.
Hopelijk groeit Simon er (snel) overheen.
Nee, hier ook niet in de familie. Maar ik geloof dat veel (jonge) kinderen eczeem hebben omdat hun huidbarrière nog niet zo goed is.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:58 schreef TolstoiFan het volgende:
Zit het bij jullie in de familie?
Manlief heeft wel bij koud weer last van droge huid, maar verder geen eczeem in de familie.
Oh haha, dat is onhandigquote:Op zondag 3 maart 2019 12:58 schreef TolstoiFan het volgende:
Hij zegt ook wel "kliebel weg", maar of ie nu bedoelt dat de jeuk weg is of dat de jeuk juist weg moet gaan is onduidelijk
Dirk heeft het ook met periodes. Vooral armpjes/knieholtes. Maar voor heeft nog niet laten merken dat hij er last van heeft, enkel dat de crème koud is.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef Sylver_ het volgende:
Nee, hier ook niet in de familie. Maar ik geloof dat veel (jonge) kinderen eczeem hebben omdat hun huidbarrière nog niet zo goed is.
Etentje ging prima, hij heeft het anderhalf uur goed volgehouden op de stoel. Eten was niet zo interessant, maar gelukkig is aandacht wel altijd goed. Daarna naar huis, want overduidelijk moe. Maar Dirk ging alsnog pas weer rond 21.30 slapen.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Lastig Nanuke dat het ritme weg is. Dat maakt je dagen ineens zo onvoorspelbaar. Hoe ging het etentje?
Ik wilde verbaasd uitroepen 'wow, 1,5uur stilzitten?!', maar bedacht me ineens dat mijn oudste dat ook kon. Grappig hoe snel je dat vergeetquote:Op maandag 4 maart 2019 13:23 schreef Nanuke het volgende:
Etentje ging prima, hij heeft het anderhalf uur goed volgehouden op de stoel. Eten was niet zo interessant, maar gelukkig is aandacht wel altijd goed. Daarna naar huis, want overduidelijk moe. Maar Dirk ging alsnog pas weer rond 21.30 slapen.
Jeeeej! Wat goed!quote:Op maandag 4 maart 2019 18:32 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Casper kan een stukje los lopen Wel met stimulatie en van de een naar de andere persoon maar hij loopt dan structureel een pasje of 5/6 zelf. Nu nog uit zichzelf , maar hé, het begin is er
Oh maar hij zat ook niet stil hoor. Hij heeft nog een zware plant in pot over zichzelf en tegen de tafel gegooid. We konden hem gelukkig wat afleiden met pinda-dopjes die hij op de grond mocht gooien. Aan t einde vond hij het echt niet meer leuk en had hij ook door dat hij uit de stoel kon klimmen.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:56 schreef Sylver_ het volgende:
Ik wilde verbaasd uitroepen 'wow, 1,5uur stilzitten?!', maar bedacht me ineens dat mijn oudste dat ook kon. Grappig hoe snel je dat vergeet
Fijn dat het etentje goed ging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 05-03-2019 12:29:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Nolita op 06-03-2019 20:39:54 ]
Het nieuwe type playtray is ook fijner dan het oude type, het nieuwe type valt over de gebogen beugel die voor de buik loopt ipv er tegenaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat een goeie update van N. Nolita!![]()
Nee dat klopt van die playtray! Mijn huis is laatst gebruikt als plek om een aantal tieners te schminken en toen we ‘s avonds terugkwamen was de playtray kapot. Waarschijnlijk is er iemand tegenaan gaan leunen en kwam erachter dat dat niet konen heeft dat niet durven vertellen ofzo . En ik denk elke dag opnieuw ‘ohja die moet ik nog bestellen’
*gaat nu online een playtray bestellen*
Oh dat is wel heel fijn ja! Morgen komt ie binnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Het nieuwe type playtray is ook fijner dan het oude type, het nieuwe type valt over de gebogen beugel die voor de buik loopt ipv er tegenaan.
#gelukbijeenongeluk
Oh balen zeg, dat je er dan ook zelf achter moet komen. Dat ding gaat niet zomaar kapot. Maar geluk bij een ongeluk lees ik hierboven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat een goeie update van N. Nolita!![]()
Nee dat klopt van die playtray! Mijn huis is laatst gebruikt als plek om een aantal tieners te schminken en toen we ‘s avonds terugkwamen was de playtray kapot. Waarschijnlijk is er iemand tegenaan gaan leunen en kwam erachter dat dat niet konen heeft dat niet durven vertellen ofzo . En ik denk elke dag opnieuw ‘ohja die moet ik nog bestellen’
*gaat nu online een playtray bestellen*
De tray is de opvolger van de playtray. Maar de playtray wordt ook nog verkocht zolang er nog voorraad is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:37 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Dat is ook toevallig haha! Ik kom er nu achter er blijkbaar verschil zit tussen een playtray en een tray (ik denk dat jij de laatste hebt Nolita). Ik heb de playtray besteld maar ben nu het verschil aan het uitzoeken, de tray oogt een stuk kleiner ook. Of weet jij dat toevallig @:malteser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |