Lijkt me wijsheid. De loods in 1 was zo gek nog niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:59 schreef Ranah het volgende:
mike voorziet dat kleine huisjes daar gaan verdwijnen en er een grotere woonaccomodatie komt
erik riep meteen: zeecontainersquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me wijsheid. De loods in 1 was zo gek nog niet.
dat is nu juist het enige leuke nu, al die aparte huisjes, silo, boomhut etcquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me wijsheid. De loods in 1 was zo gek nog niet.
Mike de ziener,de grote roergangerquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:59 schreef Ranah het volgende:
mike voorziet dat kleine huisjes daar gaan verdwijnen en er een grotere woonaccomodatie komt
Vlieland heeft nog wel wat liggen denk ik.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vlieland heeft nog wel wat liggen denk ik.
hahahahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:05 schreef freaky40 het volgende:
...en toen kwam John gisteren de poort binnenwandelen als nieuwe oud bewoner om het weer opnieuw te proberen...
...met een paar kilo speklapjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:05 schreef freaky40 het volgende:
...en toen kwam John morgen de poort binnenwandelen als nieuwe oud bewoner om het weer opnieuw te proberen...
alles OK met zn buurtjes? en hoe is het met de keuken?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:05 schreef freaky40 het volgende:
...en toen kwam John morgen de poort binnenwandelen als nieuwe oud bewoner om het weer opnieuw te proberen...
ja is ook zoquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef snetje het volgende:
Tim is in deze eng maar ik vind hoe Franny nu reageert veel enger...
Ze willen beide de strekking van die brief niet snappen lijkt het wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:11 schreef snetje het volgende:
Tim is in deze eng maar ik vind hoe Franny nu reageert veel enger...
ik vind het gewoon echt niet netjes als je met je 25 jaar nog thuis woont, omdat je het leven op een bepaalde manier niet aan kan, je ouders nog ff met een mes in de rug wil stekenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze willen beide de strekking van die brief niet snappen lijkt het wel.
Inderdaad, daaruit blijkt weer dat ze mentaal 12 is of 9 zoals hier gezegd wordt..quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het gewoon echt niet netjes als je met je 25 jaar nog thuis woont, omdat je het leven op een bepaalde manier niet aan kan, je ouders nog ff met een mes in de rug wil steken
Is niet de eerste keer dat ze dit doet,heb je dat gesprek met die coach gezien?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het gewoon echt niet netjes als je met je 25 jaar nog thuis woont, omdat je het leven op een bepaalde manier niet aan kan, je ouders nog ff met een mes in de rug wil steken
echt niet, met zgn screening, ze worden gescreend op wat TV maakt, wat botst, wat gek is, niet anders hoor, en de fysieke test kan je ook vergeten als je Hitskse hoort met haar gehijg en gekreunquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef goldback het volgende:
[..]
van Talpa hoef je op gebied van ethiek niks te verwachten.
Ze moet zich schamen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Echt helemaal niets.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef goldback het volgende:
[..]
van Talpa hoef je op gebied van ethiek niks te verwachten.
ja gedeeltelijk denk ik, want toen viel het me nog niet zo opquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ze dit doet,heb je dat gesprek met die coach gezien?
haha hoe gekker en dommer hoe beter ze kunnen manipuleren denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt niet, met zgn screening, ze worden gescreend op wat TV maakt, wat botst, wat gek is, niet anders hoor, en de fysieke test kan je ook vergeten als je Hitskse hoort met haar gehijg en gekreun
quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind haar echt zo eng! Die ogen! Bakru
Ze ligt in bed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:25 schreef schizolientje het volgende:
Lotus is bijna de hele dag niet in beeld, ze laat Mike wel met rust
Tja, snap het ook niet dat gepush.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Regelen hiske en Christel een date voor merel en Jessie ? Jessie is toch heel duidelijk geweest dat hij merel te vol vind ?
Ach de vorige keren gingen die dates ook goed,hilarisch was dat toen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Regelen hiske en Christel een date voor merel en Jessie ? Jessie is toch heel duidelijk geweest dat hij merel te vol vind ?
Mammaloe weer (shelly voor de gene die het niet snappen)quote:
Hilarisch,kan bijna niet wachten tot Gerrit hem krijgt.Hopen dat het de tv uitzending haalt,kan ik het nog een keer bekijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:30 schreef snetje het volgende:
Jessie gaat een Playboy trui voor Gerrit maken?...
Zijn moeder heeft zelfs geschreven dat ze bang was dat hij ook tegen Franny zou ontploffen. Die heeft niets over dat voorgenomen huwelijk geschreven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef yaello het volgende:
Tim blijft herhalen dat zijn moeder WEL blij is.
Hij moest in therapie,niets meer over gehoord.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft zelfs geschreven dat ze bang was dat hij ook tegen Franny zou ontploffen. Die heeft niets over dat voorgenomen huwelijk geschreven.
quote:
de gedwongen opname van zowel Tim als Fruts is in de kliniek Utopiaquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij moest in therapie,niets meer over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |